Administrator Skrevet December 11, 2007 Rapporter Share Skrevet December 11, 2007 Dag 12: (konkurrencens sidste billede) Hvilken hund er dette: Info om konkurrencen kan findes her: http://www.hunde-forum.dk/jule-konkurrence-2007-gt-en-hund-vt650.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 11, 2007 Rapporter Share Besvaret December 11, 2007 Det er sheila, min hund! Ellers kan jeg ikke lige komme i tanke om nogen den ligner... hmm, anatolsk hyrdehund måske? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 11, 2007 Rapporter Share Besvaret December 11, 2007 En ridgeback?. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret December 11, 2007 Rapporter Share Besvaret December 11, 2007 Godt spørgsmål... Men kan ikke finde nogle der ligner bedre end rhodesian ridgeback...? Så det bliver mit gæt. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Dag 12:(konkurrencens sidste billede) Hvilken hund er dette: Info om konkurrencen kan findes her: http://www.hunde-forum.dk/jule-konkurrence-2007-gt-en-hund-vt650.html Arh admin... bedre foto så man kan se poterne og ingen skygge fra hovedet så man vil kunne se en evt ridge. Kom nu Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Jeg synes pelsen ser for tyk ud til en RR? Vinter ja, men de lægger jo ikke noget videre pels til hvis overhovedet. Dem jeg har kendt fryser ihvertfald om vinteren Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Det er jeres egen skyld med det sidste billede - i har været alt for gode Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Jeg synes pelsen ser for tyk ud til en RR? Ja, et øjeblik overvejede jeg også om det kunne være en undervægtig broholmer med lidt atypiske vinkler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Tror nu jeg hopper på den med Rhodesian Ridgeback Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Jeg synes nu godt man kan ane en tynd mørk streg langs ryggen. Så: Rhodesian Ridegeback. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 Hmm måske Ridgeback, men dem jeg har set har ikke været så "lange" i kroppen. Men mere bastante. Men hva sku det ellers være :wink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst anne-marie Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 jamen så hopper jeg os på den ridgeback, det er ikke let! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
chr68866 Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 En Rhodesian Ridgeback Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sakie Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 en broholmer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 12, 2007 Rapporter Share Besvaret December 12, 2007 den er svær..... Rhodesiere har da ikke den pels... Hun er lodden på maven.. ...måske en viszla... De findes som ruhår osse... Og i Danmark får de jo ikke klippet halen af... Eller en ung broholmer. Det snyder meget, at det nederste af benene er gemt i sneen.. .....øøh, jeg overvejer lidt endnu... tjah, hvis jeg ikke kommer på andet, så vil jeg ---tøvende--- sige: ...men jeg kan endnu nå at ombestemme...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret December 13, 2007 Rapporter Share Besvaret December 13, 2007 en farao hund?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Birgitta Besvaret December 13, 2007 Rapporter Share Besvaret December 13, 2007 en farao hund?? Hej, luckyluna... Læs lige reglerne for konkurrencen.. ..Der kan kun gættes én gang på hvert billede - vil man ændre sit svar, skal man editere/ændre sit første svar... Dit sidste bud gælder ikke.. Du skal rette i dit første indlæg hvis du har skiftet mening... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Administrator Besvaret December 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 13, 2007 Korrekt svar: belgisk malinois Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts