Hop til indhold

Hundegalleri igen!


Umulia
 Share

Recommended Posts

altså på den annonce du linker til står der da, at det er en hanhund på 9 uger... :confused:

 

Prøv at læse kommentarerne...

 

Men det var en fejl at jeg skrev 6 uger - jeg mente 9. Og det bliver det ærligt talt ikke bedre af...

 

pjevs - man må gerne sætte hunde til salg før de er 8 uger. De må bare ikke forlade moderen.

Link til indlæg
Del på andre sites

:neutral: den ser dæleme trist ud den hvalp... ligner en "trailer" hund..

 

Ja hvem ved - hvis hun ikke engang kan finde ud af hvilket køn den har, har hun måske også fodret den op på blødt brød og fuglefrø :rolleyes:

 

Man skal i hvert fald nok ikke regne med at der følger en sundhedsattest med - ellers havde dyrlægen vel fortalt hende om den lille forskel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I betragtning af at pågældende sælger har ganske mange annoncer med hunde på guloggratis...

 

www.guloggratis.dk/dyr/hunde/hunde/blanding/annonce/4739164

 

er det lidt mærkeligt at vedkommende ikke kan finde ud af at kønsbestemme, og ikke ved at hundene skal være 8 uger gamle!

 

Hilsen Kim

 

 

Mon ikke det er det samme kuld, og at sælger bare har lavet en annonce for hver hvalp?

Link til indlæg
Del på andre sites

Prøv at læse kommentarerne...

 

Men det var en fejl at jeg skrev 6 uger - jeg mente 9. Og det bliver det ærligt talt ikke bedre af...

 

pjevs - man må gerne sætte hunde til salg før de er 8 uger. De må bare ikke forlade moderen.

 

 

hehe ok, læste kommentarene :mrgreen: fniiis... "synes det er vanskeligt at se forskel"... hmmm.... har du prøvet at vende bunden i vejret på kræet? er der en tissemand eller er der ikke en tissemand...?

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock::shock::shock:

 

Hmmmmm - Der findes squ en del underlige mennesker :stupid::damn::stupid::damn:

 

Hvis det var mig tror jeg at jeg ville vælge at overse det indlæg med kønnet :-D

 

Men hvalpen var da vaccineret og havde fået ormekur, så med mindre det er en lodret løgn (eller en fandens masse fusk) så har den lille hvalp været forbi dyrlægen.

 

Meeeen - forestil jer lige at stå ved dyrlægen og spørge: Øhhhh er det en han eller en tæve?? :shock:

 

Men det lader da også til man selv kan vælge om man vil have en Dalmatiner eller en blanding :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Meeeen - forestil jer lige at stå ved dyrlægen og spørge: Øhhhh er det en han eller en tæve?? :shock:

 

Dyrlægen skal såmænd nok bonne sin kunde et par hundrede for en klinisk undersøgelse af hvalpens køn.

 

Men det lader da også til man selv kan vælge om man vil have en Dalmatiner eller en blanding :mrgreen:

 

Måske følger der en flaske pletfjerner med? :rolleyes:

 

Hilsen Kim

Link til indlæg
Del på andre sites

Dyrlægen skal såmænd nok bonne sin kunde et par hundrede for en klinisk undersøgelse af hvalpens køn.

 

 

 

Måske følger der en flaske pletrenser med? :rolleyes:

 

Hilsen Kim

 

:mrgreen: :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min veninde gik til dyrlægen med sin hamster Louise, søndag aften, dyrehospitalet, Louise havde fået en pludslig voldsom cancer...Louise var en dreng og det var hans testikler. Det var dyrt.

 

Jeg spurtede til dyrlægen en lørdag, min ene rotte havde underlige hævelser og det væskede, sådan cirka midt på maven, jo jeg vidste godt det var en hanrotte, jeg vidste bare ikke at de var så...brunstige :oops: Det var dyrt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...