Hop til indhold

Morgengrim tråden!


Umulia
 Share

Recommended Posts

Jeg tror at jeg opgiver at vinde den denne konkurrence, der er da vist ingen der kan slå dine hunde i morgengrimhed :blink:

 

Hvor er de altså bare skønne, og på trods af den manglende plads i sengen, så må de være dejlige at sove sammen med, især som i nat når det har været frostvejr :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ååhhh suk, hvor jeg dog bare ææææælsker den hund!!!:hjerte:

 

:kys:

 

Ingen billeder herfra, min hund er ligesom Guanamo's i den grad en A-hund.

 

Det er også mærkeligt, for jeg er meget A-menneske, men de to vovser er godt nok sløve om morgenen :shock:

 

Det er kun mig der er morgengrim her i huset, og det poster jeg sgu´ingen billeder af :shock:

 

Årrh hva! Kom nu ;-)

 

Jeg er selv 24-timers grim - men mig får I selvfølgelig heller ikke lov til at se :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

[/quote=Umulia;163072]Ok, det er lidt snyd - jeg tror slet ikke en Aussie kan være grim :hjerte:

Du kan tro en Aussie kan være grim - se blot selvsamme Aussie knap et halvt år efter hun fik et kuld på 11 hvalpe :lol:

 

[ATTACH]7505[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

[/quote=Umulia;163072]Ok, det er lidt snyd - jeg tror slet ikke en Aussie kan være grim :hjerte:

Du kan tro en Aussie kan være grim - se blot selvsamme Aussie knap et halvt år efter hun fik et kuld på 11 hvalpe :lol:

 

[ATTACH]7505[/ATTACH]

 

 

Okay, så fortæl lige hvor det er hun er grim hennepå det billede for JEG kan ikke se det! ;-) Hun er da deeeejlig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Okay, så fortæl lige hvor det er hun er grim hennepå det billede for JEG kan ikke se det! ;-) Hun er da deeeejlig.

Eiiijjj tag Jer nu sammen :-) Hun er da vildt grim på de billeder, hun ligner jo en gammel mølædt skurebørste med tre søle strittende hår :mrgreen:

 

Men tak for Jeres søde kommentarer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst deluxious

Altså - nu har hunden ikke meldt sin ankomst endnu, så jeg må på nobelste vis tage hans plads.

Sådan her ser man ud, når man vågner i på et hotel i Prag efter 1 flaske Gin. PUHA - jeg drikker ALDRIG Gin mere!

 

....Men jeg synes nu stadig at Leory napper førstepladsen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - nu har hunden ikke meldt sin ankomst endnu, så jeg må på nobelste vis tage hans plads.

Sådan her ser man ud, når man vågner i på et hotel i Prag efter 1 flaske Gin. PUHA - jeg drikker ALDRIG Gin mere!

 

....Men jeg synes nu stadig at Leory napper førstepladsen :lol:

Jeg drikker heller aldrig Gin mere, efter at have drukket det RENT som 9-årig :shock: !! (venindes mor holdt fest :lol: )

 

....Synes nu egentlig det er ret god konkurrence til Leroy, det billede! :mrgreen:;-) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså - nu har hunden ikke meldt sin ankomst endnu, så jeg må på nobelste vis tage hans plads.

Sådan her ser man ud, når man vågner i på et hotel i Prag efter 1 flaske Gin. PUHA - jeg drikker ALDRIG Gin mere!

 

Bare rolig, du er stadig kønnere end mig :lol:

 

....Men jeg synes nu stadig at Leory napper førstepladsen :lol:

 

Ja - det tror jeg du har ret i ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiiijjj tag Jer nu sammen :-) Hun er da vildt grim på de billeder, hun ligner jo en gammel mølædt skurebørste med tre søle strittende hår :mrgreen:

 

Men tak for Jeres søde kommentarer.

 

Grim er hun ikke - men jeg forstår godt, hvad du mener ;o) Kimmi kan også se sådan ud (ca. 2 gange om året - dog værst efter hun havde haft hvalpe) ;o)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...