Hop til indhold

Nybegynder og en smule forvirret....


CrazyDogLady
 Share

Recommended Posts

:vinken: Hej alle på HF

Mit navn er Marie og jeg er den glade ejer af en superskøn gul Grand danois tæve, Nala <3

Vi bor i en lille by ved Ringkøbing, som er på Jyllands vestkyst.

Mig: Jeg er 23 år, læser til pædagog i Holstebro. Jeg bor sammen med min kæreste, Bjarke, som er maskinearbejder på Vestas. Da vi flyttede i vores hus sept. 07, fik vi en lille chokoladebrun labrador han, som bliver brugt til jagt.

Nala: Hun er min første hund og jeg har derfor gjort alle fejl med hende. Men fejl lære man jo heldigvis af og har fået rettet op på de fleste. Hun er heldigvis en utrolig nem og rolig hund. Hun er 83 cm til skulderne og vejer 65 kg.

 

Jeg søger en/flere legekammerater i nærområdet til Nala, da det er svært at finde en legekammerat i rette vægtklasse...

 

Hmm, tror jeg har fået det meste med....

 

Glæder mig til mange gode timer her på HF :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Hej Maria, velkommen til :klap2:

 

Håber du kommer til at få mange gode stunder sammen med os her hvor snakken handler om alt fra hunde til ......... hunde :blink:

Til gengæld snakker vi om alt og tonen er god og sober. Er selv forholdsvis ny her på siden, så vi kan jo være nye sammen, he he :vinken:

 

Glæder mig til billeder af din fine hund :0)

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så det er ikke noget man skal betale for at have?

 

Hvorfor kan jeg ikke sætter flere end 10 billeder ind?

 

Og tak for svar forresten :-)

 

 

Ind i et blog indlæg?

Uh, jeg kan ikke huske hvorfor,men jeg uploader på photobucket, og så linker jeg til billederne når jegs kal bruge dem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...