Hop til indhold

Godbidder


Gæst Sine
 Share

Recommended Posts

Hvilken guf/godbidder bruger i?

 

Jeg træner med Freya hver dag, men efter ganske kort tid viker det ikke med guffen, så er hun ligeglad med den og vil hellere bare lege, end at træne sit, på plads, indkald mv.

 

Jeg bruger pandepølser.

 

Men er der nogen der kan anbefale noget som er ekstra godt, jeg har hørt at der er nogen der bruger kogt lever? eller stegt oksekød? Hvordan tilbereder jeg det så hun ikke får ondt i maven.

 

Lidt irriterende ikke at have en gufglad hund :confused: :confused: :confused:

 

Tak, Sine

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hvilken guf/godbidder bruger i?

 

Jeg træner med Freya hver dag, men efter ganske kort tid viker det ikke med guffen, så er hun ligeglad med den og vil hellere bare lege, end at træne sit, på plads, indkald mv.

 

Jeg bruger pandepølser.

 

Men er der nogen der kan anbefale noget som er ekstra godt, jeg har hørt at der er nogen der bruger kogt lever? eller stegt oksekød? Hvordan tilbereder jeg det så hun ikke får ondt i maven.

 

Lidt irriterende ikke at have en gufglad hund :confused: :confused: :confused:

 

Tak, Sine

 

Jeg bruger primært kogt lever eller hjerte - derudover hvad der nu er i gemmerne/køleskabet.

For at fastholde interessen og lysten til gufferne, kan det være nødvendgt at have lidt blandet med :-)

Råt kallun er også en succes, men knapt så handy.

 

Lever og hjerte skal bare koges i en gryde - alt efter størrelse på lever/hjerte 10 - 45 min. Små kyllingehjerter/lever skal have 10 min, svinehjerter/lever 20 min og heste/okse hjerter/lever giver jeg 45 min.

 

For at undgå dårlig mave, kan du evt give lidt mælkesyrebakterier (Zoo Lac) og derudover selvfølgelig bruge gufferne til hverdag, så maven ikke får et pludseligt skift :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle de gode foreslag.

 

I dag hos dyrlægen havde jeg et lille stykke spegepølse med, det var det eneste jeg havde i køleskabet, og det var et hit.

 

Hun opdagede slet ikke at hun fik sin vaccination.:-D

 

Men tror jeg vil prøve at købe lever og koge.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusind tak for alle de gode foreslag.

 

I dag hos dyrlægen havde jeg et lille stykke spegepølse med, det var det eneste jeg havde i køleskabet, og det var et hit.

 

Hun opdagede slet ikke at hun fik sin vaccination.:-D

 

Men tror jeg vil prøve at købe lever og koge.

 

Ved ikke hvor titi du træner, men man skal passe p med for meget lever. Jeg veksler melle lever, fisk og kylling.

 

Léver og kyllink koger jeg i 20 min. når det er kølet ned skærer jeg det u i passende stykker. Laver ofte store portiner og fryser så ned i passende mængder.

 

Laks kan skæres i tern (skal ikke tilbereds først), og så ind på en plade m. bagepapir. 150 grader i ca 1 time.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...