Hop til indhold

APRIL billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

Vi har været på gåtur med "Kørekort Til Hund"-holdet i dag og på vejen delte vaps og jeg lige et stykke røget medister, så jeg har heller ikke (ligesom visse andre) kysset min hund... :mrgreen:

 

 

Simba: "mums snærver med moar mums" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 413
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jackie altså :hjerte:

 

Hvordan går det med hende?

 

Tak, det går faktisk rigtig fint, over forventning synes jeg :cool:

 

Det er meget minimal hun halter, og hun går anderledes på begge forpoter :-D

 

Jeg skåner hende stadig, hun får lov at løbe lidt løs på gåturene men ikke noget med at lege vildt - ingen leg med bold/pind, ingen spring, ingen grp. c - hun er ved at gå ud af sit gode skin, sprængfyldt med energi :shock::???: Weeee de næste par uger bliver "sjove" ..................

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, det går faktisk rigtig fint, over forventning synes jeg :cool:

 

Det er meget minimal hun halter, og hun går anderledes på begge forpoter :-D

 

Jeg skåner hende stadig, hun får lov at løbe lidt løs på gåturene men ikke noget med at lege vildt - ingen leg med bold/pind, ingen spring, ingen grp. c - hun er ved at gå ud af sit gode skin, sprængfyldt med energi :shock::???: Weeee de næste par uger bliver "sjove" ..................

 

 

Stakkels Jackie! Hvor er du ond - slet ingen sjov!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er 43, så jeg er en stooooor pige....nemlig ! :mrgreen:

du drikker da vist af d¢befonden :blink:

Jeg tror ikke I går nok i kirke ;-)

Jeg kender en del præster, men har ikke mødt ret mange som var kedelige :lol:

.....det er MANGE år siden jeg har været til en Gudstjeneste... Er hverken d¢bt eller konfirmeret. Men kan dog godt lide domkirken i Århus, og gik ofte derind, bare for at kigge.

:hmm:

 

Det eneste jeg egentlig spekulerer lidt på, er at jeg vistnok skal genoptage den kristne tro, hvis dét er en 43 årig præst........ :lol:

Fedtepoint til dig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kimmi vil gerne have jeres hjælp til, hvordan hun skal sætte sine ører her til foråret... hun trænger sådan til lidt forandring....

 

Hun er skøn udanset :lun: men synes at ørerne på billed nr. 3 lugter lidt af ballade :cool: og den slags har jeg en vis forkærlighed for :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun er skøn udanset :lun: men synes at ørerne på billed nr. 3 lugter lidt af ballade :cool: og den slags har jeg en vis forkærlighed for :engel:

 

Kimmi lugter generelt af ballade :cool: og ørerne på billede 3 er også hendes "rigtige" ører - så dem kan jeg bedst lide ;o) Lidt skægt at se hende på et billede med stritører - det er faktisk hendes rigtige ballade ører - helst koblet med kæmpe øjne, men de er godt nok svære at fange på billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og Splint.... hun er verdens mest tossede lille hund...

 

Først prøvede hun det der vand, hendes mor er så tosset med.... det var ikke nogen succes :rolleyes: Bagefter ville hun liiiiige se, hvad det var Simon sad med....

 

Åhr, hun er da slet ikke til at stå for, især på det sidste billede :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...