Hop til indhold

Du ved at du har været for meget på H-F når...


Gæst Krusty
 Share

Recommended Posts

Gæst Krusty

...Du ved at du har været for meget på H-F når du drømmer om natten at du møder Aslan, og at han har adfærdsproblemer når han møder andre hunde og derfor bliver kørt rundt af sin mor i en barnevogn:shock: (Og ja vi snakker store-broholmer-Aslan-drengen)

 

Hvornår ved I at I har været for meget på H-F?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmmm, når vi har gæster og jeg ikke kan lade være med at gå op og tjekke HF...

 

Når min mor begynder at komme op og kigge ind gentagende gange, fordi jeg har siddet her hele dagen (og min far er gået ned til sin egen pc :oops: )

 

Og når jeg drømmer om HF's hunde :oops: Desværre er jeg en idiot til at huske drømme, men har haft en del. Kan dog huske at Aslan (broholmeren, ikke kvinden bag :cool: ) havde noget nær hovedrollen i to af dem :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man begynder at have meddebatører med i sine drømme.

 

Når man aften efter aften siger: I dag går jeg tidligt i seng. Alligevel ender den med at blive hen ad midnat.

 

Ups ja, den glemte jeg... :oops:

 

Bare se nu og jeg skal være på skolen kl. senest 8:30 imorgen -dvs. jeg skal ud af døren kl. 8:00 :lol:

 

Burde have været i seng for en time siden, men nej, måtte da lige tjekke op på HF inden jeg smuttede i dynerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man har 25 venner på FB som man dybest set ikke kender, men alligevel ved alt om (syge børn, problemer, økonomiske situation, parforholdsstatus.. )

 

Når man kan samle pågældende 25 personer - og der ikke på et eneste tidspunkt er ophold i samtalen eller anden pinlig tavshed.. Nærmere bare problemer med at få folk til at holde mund :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man har en veninde hvis kæreste spiller wow stort set hele døgnet... når så denne kæreste ser på ens profil og fortæller at man har skrevet flere indlæg på HF på en uge end deres guild har skrevet i deres forum på et år... og når denne mener man ikke har noget liv (og så hjælper det jo ikke meget at det også står i profilen) :shock::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man hver dag beslutter at man skal tage sig sammen til at skrive det bachelorprojekt og så ender med at sidde foran HF i stedet og mene at det er langt vigtigere end skoleprojekter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man vågner om natten og prøver at komme i tanke om, hvornår den næste hvalp kommer hjem, så der bliver lagt nuser billeder på H-F. :-P

 

Når man ærgrer sig lidt over, at man har en aftale om aftenen, så man ikke har tid til at tjekke, hvad der er sket på H-F siden man kom fra arbejde. :lol:

 

Når man skal skrive sms'er og mails og bliver irriteret over, at man står og mangler de gode smilies fra H-F. :rolleyes:

 

 

 

 

Jeg er for øvrigt også med i klubben over folk, der har haft drømme om H-F-hunde og jævnligt kommer en time senere i seng end planlagt, fordi jeg liiiige skulle tjekke H-F. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Når man lige skal på H-F og se, hvad der er sket siden i går aftes - og selvom man måsskkee liiiege skulle kigge på sine papirer til ens eksame kl. 10.00 :oops:

hørt hørt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man ligger i sin seng efter at have slukket computeren og tager sin Iphone frem og liiiige chekker en sidste gang:blink:

 

Når man øver hund alene hjemme og samtidig er on på H-F via Iphone udenfor

 

Når ens 7 årige barn spørger om hundeforum er en del af mit arbejde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man ligger i sin seng efter at have slukket computeren og tager sin Iphone frem og liiiige chekker en sidste gang:blink:

 

Når man øver hund alene hjemme og samtidig er on på H-F via Iphone udenfor

 

Når ens 7 årige barn spørger om hundeforum er en del af mit arbejde :-)

 

Dagens grin :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

...Du ved at du har været for meget på H-F når du drømmer om natten at du møder Aslan, og at han har adfærdsproblemer når han møder andre hunde og derfor bliver kørt rundt af sin mor i en barnevogn:shock: (Og ja vi snakker store-broholmer-Aslan-drengen)

 

Hvornår ved I at I har været for meget på H-F?

 

 

Kratlusker :mrgreen:

 

Mors lille hundehvalp :mrgreen:

 

 

Jamen jeg har skam haft forskellige drømme om HF hunde, bla havde jeg svaret på peros alene hjemme problemer :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når man har 25 venner på FB som man dybest set ikke kender, men alligevel ved alt om (syge børn, problemer, økonomiske situation, parforholdsstatus.. )

 

Når man kan samle pågældende 25 personer - og der ikke på et eneste tidspunkt er ophold i samtalen eller anden pinlig tavshed.. Nærmere bare problemer med at få folk til at holde mund :-D

 

 

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...