Hop til indhold

En broholmer i "bjergene"


Aslan
 Share

Recommended Posts

Vi var i svanninge bakker i dag, første gang for både Aslan og jeg.

 

Nørj hvor er det et vidunderligt sted at gå tur i dette vejr. Skal i på ferie på Fyn, er dette klart nogle bakker i skal ud i. Det er simpelthen så smukt :lun:

 

 

Nå men............billeder tager jeg jo gerne en del af :oops:

 

IMG_2881.jpg

 

 

Man kan IKKE side pænt, når det er varmt

 

IMG_2893.jpg

 

Jeg er selv ret vild med min hund

 

IMG_2896.jpg

 

Er de ikke bare søde mine to drenge? :lun:

Den ene er mere hengiven end den anden :-D

 

IMG_2904.jpg

 

Så holdte vi et lille hvil

(han skal jo slæbe rundt på meget den lille)

 

IMG_2921.jpg

 

Og pludselig blev han simpelthen så dejlig lalleglad over lykkelig morsom hygsom dejlig.

 

IMG_2930.jpg

 

IMG_2931.jpg

 

IMG_2933.jpg

 

IMG_2936.jpg

 

IMG_2939.jpg

 

IMG_2947.jpg

 

IMG_2953.jpg

 

IMG_2958.jpg

 

 

 

Hov, hvad er nu det? De har samme højde som mig

 

IMG_2968.jpg

 

IMG_2983.jpg

 

IMG_2977.jpg

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak.

 

Det er sjovt med Aslan, efter solen er kommet frem er han virkelig helt vildt glad og sjov, han er fuld af alt det gode ballade (dog ikke da han gøede mig in i hovedet i morges fordi vi skulle lege :evil: )

 

Han ligner en der er godt tilfreds med det hele, for det er alt sammen bare lækkert i solskinsvejr (og tror mig, han er vidunderlig at se på :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig gode billeder :5up:

 

Fik I is? :mrgreen: Uhmmm de laver de bedste (og største) gammeldaw's i bakkerne :mrgreen:

 

Ikke denne gang, men vi skal derned i en weekend, hvor vi skal op i tårnet/møllen/ hvad man nu lige kalder den og SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ skal vi have stor is :klap2:

 

 

Og så Aslan der boltrer sig, det gør kun bakkerne skønnere :lun:

 

Dejlige Aslan, ku' gi' ham et møs :mrgreen:

 

:hmm: monstro man kunne sælge den til reklame og tjene lidt penge :mrgreen:

 

Tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt, husk at tage billeder, du er så god til at fokusere :blink: Både af hund og natur :mrgreen:

 

 

Og så kig efter 2 store rovfugle der holder til der nede, der er vidst kun de to i danmark (?????)

 

 

Og alt dette kan du jo kun gøre hvis du ikke er kørt men venter til en anden dag :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var så lidt, husk at tage billeder, du er så god til at fokusere :blink: Både af hund og natur :mrgreen:

 

 

Og så kig efter 2 store rovfugle der holder til der nede, der er vidst kun de to i danmark (?????)

 

Tark:-D Jeg skal da prøve:-D

 

 

Og alt dette kan du jo kun gøre hvis du ikke er kørt men venter til en anden dag :mrgreen:

 

Hehe, det bliver en anden dag. Jeg har ikke bil i dag, og hvis jeg alligevel skal til Fyn, skal jeg lige have lidt aftaler i stand om at besøge et par veninder "derovre":-D

 

Måske i påsken, hvis jeg kan få lov til at låne bilen:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, jeg er helt vild med det her billede :5up: :lol: Jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om han er snublet eller bare er overfjollet og kører overkroppen hen over græsset :lol::lun:

 

Overfjoller og kører kroppen hen ad græsset. Han var total morsom.:mrgreen:

 

Han er faktisk knap så klumpet længere, han er sågar begyndt at fjedre i benene når han løber, han ser meget flot og elegant ud så.............altså NÅR det sker fnis

Link til indlæg
Del på andre sites

Overfjoller og kører kroppen hen ad græsset. Han var total morsom.:mrgreen:

 

Han er faktisk knap så klumpet længere, han er sågar begyndt at fjedre i benene når han løber, han ser meget flot og elegant ud så.............altså NÅR det sker fnis

 

Han kunne ellers godt ligne sådan en tegnefilmshund der har bremset for hårdt op :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...