Hop til indhold

Lave billeder/tegninger af hinandens hunde


Aina B
 Share

Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?  

80 stemmer

  1. 1. Kunne det være sjovt med et rum for leg med andres billeder?

    • Ja det var da en super ide! Jeg er frisk!
      34
    • Rigtig god ide, men jeg kan ikke selv finde ud af det
      31
    • Ok ide
      6
    • Jeg er ligeglad
      9
    • Dårlig ide!
      0


Recommended Posts

  • Svar 479
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Deaddollface
Der findes uendeligt mange programmer til det :mrgreen:

 

Fx Adobe Illustrator, Adobe Photoshop, Adobe Photoshop Elements, Ulead PhotoExpress - Hvis man har lidt svært ved programmer, kan man også finde flere sider på nettet hvor man kan uploade fotos, og så benytte sig af forskellige skabeloner!

 

Super.. Tak :5up:

 

Æv, jeg kan ikke finde ud af det. Indtil videre er jeg på den nemme løsning. Tak til Dogfather. :lol:

 

Haha, genialt.. Mig med et billede af Cupcake.. Eller.. Nøøøh :shock::-P:lol:

 

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee.. så fik jeg bearbejdet et billede af Mio - er dog lidt doven anlagt, så udklipningskanten er ikke så fin :roll::oops::mrgreen:

 

Hvis der er nogle der har lyst til, at give kritik eller komme med råd/ideer må de meget gerne det! :-D

Jeg skal jo gerne blive bedre, og det er lettest hvis man får lidt konstruktiv kritik! :5up:

 

FOTO 1: Det originale "fotografen var lidt fuld" foto, taget med et lille Canon Ixus80 på Auto (i pink selvfølgelig :mrgreen:).

Udover at være skævt, er det meget "grumset" i farverne, og Mio falder lidt i med baggrunden.

 

FOTO 2: Horisonten er vinklet op, og der er tilføjet ekstra træer og græs til, at dække de "blanke" hjørner der opstår ved drejning.

Jeg har "pyntet" lidt på Mio, der havde savsmuld og mudder flere steder på snuden. :roll: Dog har mudderet på resten af kroppen fået lov til at blive, da det jo er en del af ham - næsten da ;-)

Baggrunden har jeg givet lidt blur, for at skabe fokus på Mio. Desuden er der tilføjet forskellige filtre for farve/kontrast osv.

Tekst er påsat.

 

FOTO 3: Her er der "skruet op" for farverne, og teksten har fået en effekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu kan jeg ikke lige finde det i tråden, men hvordan laver man de der collage ting billeder.. Hvilket program? :-D

 

Jeg bruger Magix photo clinic, eller Adobe photoshop elements 6.0 (som nok er det bedste) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Wee.. så fik jeg bearbejdet et billede af Mio - er dog lidt doven anlagt, så udklipningskanten er ikke så fin :roll::oops::mrgreen:

 

Hvis der er nogle der har lyst til, at give kritik eller komme med råd/ideer må de meget gerne det! :-D

Jeg skal jo gerne blive bedre, og det er lettest hvis man får lidt konstruktiv kritik! :5up:

 

FOTO 1: Det originale "fotografen var lidt fuld" foto, taget med et lille Canon Ixus80 på Auto (i pink selvfølgelig :mrgreen:).

Udover at være skævt, er det meget "grumset" i farverne, og Mio falder lidt i med baggrunden.

 

FOTO 2: Horisonten er vinklet op, og der er tilføjet ekstra træer og græs til, at dække de "blanke" hjørner der opstår ved drejning.

Jeg har "pyntet" lidt på Mio, der havde savsmuld og mudder flere steder på snuden. :roll: Dog har mudderet på resten af kroppen fået lov til at blive, da det jo er en del af ham - næsten da ;-)

Baggrunden har jeg givet lidt blur, for at skabe fokus på Mio. Desuden er der tilføjet forskellige filtre for farve/kontrast osv.

Tekst er påsat.

 

FOTO 3: Her er der "skruet op" for farverne, og teksten har fået en effekt.

 

Jeg synes det ser super ud!! Godt arbejde :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvordan laver man de der Umulia silhuetter?? Kan se at Adele har fået en også :blink:

 

mig os haaaaa :mrgreen: :blink:

 

Hvis du snakker om den i min signatur, har jeg lavet den selv :blink: Dybt inspireret af Umulia, self. Men, jeg laver den bare i hånden, på computeren. Ved ikke lige hvordan hun gør

 

Forresten,

 

-Pjevs; Ih, hvor er han sød :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis du snakker om den i min signatur, har jeg lavet den selv :blink: Dybt inspireret af Umulia, self. Men, jeg laver den bare i hånden, på computeren. Ved ikke lige hvordan hun gør

 

Forresten,

 

-Pjevs; Ih, hvor er han sød :hjerte:

 

er det i paint? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Længe siden jeg har været herinde og igang - så nu har jeg leget lidt med pjevs og kaspers dejlige hunde :-D

 

Synes tigeren kigger ud ad billedet og ikke helt på vapsen, men ja...gjorde mit bedste da...

 

Og sammenligningen med Dobby og Yoda er absolut kun kærligt ment :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...