Hop til indhold

Klostermarken 9.6.09 17:00 -21:00


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

  • Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Øv, har træning om tirsdagen :( Men hvis I hænger ud lidt længere, så skynder jeg mig - så kan jeg vel være der ved 20.30 tiden....

 

Jeg skal lige prøve at se om det kan lade sig gi' sig... på sådan en tirsdag der... Men ellers vil vi gerne med... Karla gider dog ikke lege med fremmede hunde, og kan altså godt finde på at blive lidt mopset hvis de ikke fatter hendes pæne afvisninger... :neutral: Bare så I er advaret på forhånd... Altså ikke sådan forstået at hun angriber eller noget... Men hun siger fra MEGET tydeligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal lige prøve at se om det kan lade sig gi' sig... på sådan en tirsdag der... Men ellers vil vi gerne med... Karla gider dog ikke lege med fremmede hunde, og kan altså godt finde på at blive lidt mopset hvis de ikke fatter hendes pæne afvisninger... :neutral: Bare så I er advaret på forhånd... Altså ikke sådan forstået at hun angriber eller noget... Men hun siger fra MEGET tydeligt...

mine leger heller ikke ret tit mere, men de kan godt life at l¢be med en flok hunde :-D og snuse nye ting

Hvis jeg ikke skal arbejde er Svea og jeg også klar.

Ellers må du liiige få arrangeret at gå lidt tidligere :engel::mrgreen:

Det ligger godt nok lige imellem to eksamner, men det går vel nok... Vi møder ihvert fald op :-D

Det er sundt at få clearet hjernen lidt mellem al den hårde koncentration :5up: :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvf¢lgelig! Er sikker på at din mor alligevel skulle finde nogle der gider snakke om noget andet end hunde hvis det var... men ellers kunne det jo være hun kunne lære noget nyt og spændende om hunde :blink:

Men du og Sherlock skal da være mere end velkomne, bare jer to :-D

 

Jeg vil ihvertfald prøve at komme ;-) Så må jeg, indtil da, lære Sherlock ikke at humpe andre hunde. Jeg får ihvertfald min sag for, med alle de køtere, der forhåbentlig dukker op :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Min mor har tilbudt at tage med, men hun er ikke helt så hunde-glad som mig, og kan nok ikke få tiden til at gå derude. Men, måske kommer jeg alligevel, alene. Hvis det er i orden, at have mig rendende :-)

Hvor bor du henne Adele? Måske er der nogen der kan samle dig op på vejen, hvis dine forældre er ok med, at du får et lift af en "fremmed" :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bor ved Hald Hovedgård, et sted imellem byerne Hald ege og Dollerup, som ligger lidt fra Viborg. Men jeg tror at jeg er tryggest ved at blive kørt derind af mine forældre. Også så jeg lige kan komme derind og se det an, og så aftale med min mor hvornår hun skal hente mig igen, eller lign. Så kørsel er intet problem ;-):mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella

Ahh endnu et super træf i viborg. Bella er formentlig klar til det, medmindre hendes løbetid spasser mere ud en den gør i forvejen. :rolleyes: 5 uger and counting

 

Er det "bare" hundetræf eller er der også mulighed for at grille eller lign?

 

p.s. hvis nogen fra mors/skive vil have lift så sig til. Der er plads i stationsvognen

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Ahh endnu et super træf i viborg. Bella er formentlig klar til det, medmindre hendes løbetid spasser mere ud en den gør i forvejen. :rolleyes: 5 uger and counting

 

Er det "bare" hundetræf eller er der også mulighed for at grille eller lign?

 

p.s. hvis nogen fra mors/skive vil have lift så sig til. Der er plads i stationsvognen

Der bliver ikke mulighed for at grille eftersom det er forbudt at bruge åben ild på klostermarken

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst TigerBella
Der bliver ikke mulighed for at grille eftersom det er forbudt at bruge åben ild på klostermarken

 

Det sætter jo unægtelig en stopper for de fleste former for grillning. Nogen der har en nødgenerator, for så har jeg elgrill :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

arg hvis vi skal med så bliver det endnu engang "stinnemus løber efter fjederdyret og forsøger at få kontakt med hormonforstyrret teenagehund der er løs mellem en omgang tæver":roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jamen så bliver vi da ikke de eneste :mrgreen:

 

jeg synes ellers han ER blevet bedre (og det er han faktisk generelt - man kan nogengange endda kalde ham til sig når han lige ser sit snit til at trykke næsen i en stakkels tæves ****), og mille - vores gåturs-buddy (som ellers er hyperpopulær hos hanhundene) ignorerer han fuldstændig bagenden på - ikke engang når de mødes forsøger han at snuse :5up: Han er meget interesseret i hendes urin, men det må jeg vel leve med..

 

Derudover så har han også lært at ignorere enden på de tæver vi møder jævnligt (dvs mere end 2-3 gange siden trænignen begyndte) - i dag var der dog en dalmatinertæve vi ikke har mødt den sidste 1½ måned der var super super spændende (men det syntes alle - også tæverne - og hun humpede gud og hver mand der kom tæt på hende hvilket hun ikke plejer så måske hun var på vej i løb?)

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes ellers han ER blevet bedre (og det er han faktisk generelt - man kan nogengange endda kalde ham til sig når han lige ser sit snit til at trykke næsen i en stakkels tæves ****), og mille - vores gåturs-buddy (som ellers er hyperpopulær hos hanhundene) ignorerer han fuldstændig bagenden på - ikke engang når de mødes forsøger han at snuse :5up: Han er meget interesseret i hendes urin, men det må jeg vel leve med..

 

Derudover så har han også lært at ignorere enden på de tæver vi møder jævnligt (dvs mere end 2-3 gange siden trænignen begyndte) - i dag var der dog en dalmatinertæve vi ikke har mødt den sidste 1½ måned der var super super spændende (men det syntes alle - også tæverne - og hun humpede gud og hver mand der kom tæt på hende hvilket hun ikke plejer så måske hun var på vej i løb?)

 

Det er da dejligt :5up:

Dumle er også ved at blive bedre. Da vi var ude med Bella respekterede han ligefrem da hun sagde fra, og derefter var det endda nok med et nej når han snusede lidt for intenst :shock:

Men det er nu desværre ikke altid det går helt så godt :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Det er da dejligt :5up:

Dumle er også ved at blive bedre. Da vi var ude med Bella respekterede han ligefrem da hun sagde fra, og derefter var det endda nok med et nej når han snusede lidt for intenst :shock:

Men det er nu desværre ikke altid det går helt så godt :oops:

 

arh altså det der med når tæver de siger fra - det betyder "vent 4 sekunder og prøv med fornyet styrke" og det er ligemeget om tæven siger fra med snerren snappen og tagen fat i ham :evil: og det er også ligemeget hvi hun har gjort det en 4-5 gange allerede (de der ejere hvor man prøver at få fat i sin egen hund og ejeren så siger "neeeej lad dem bare - min siger fra med det samme")...

 

Kommer jeg derimod for voldsomt hen så er han lidt mindre entusiastisk for hver gang efter det og til sidst er det såsdan at han bare løber en ½-1 m bag hende og snuser i jorden og markerer....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Bare rolig, Akita bliver udstyret med både snor og mundkurv indtil der er faldet ro over gemytterne... plejer gerne at tage en af delene af efter lidt tid. Vi skal jo gerne kunne vise os i Danmark igen en anden gang :mrgreen: (ej, hun er ikke slem ;-) )

det er jason fuldstændig kold overfor "hun vil have mig, hun VIL have mig" er det eneste der kører igennem hans hoved når der bliver sagt fra

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...