Hop til indhold

Klostermarken 9.6.09 17:00 -21:00


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

arh altså det der med når tæver de siger fra - det betyder "vent 4 sekunder og prøv med fornyet styrke" og det er ligemeget om tæven siger fra med snerren snappen og tagen fat i ham :evil: og det er også ligemeget hvi hun har gjort det en 4-5 gange allerede (de der ejere hvor man prøver at få fat i sin egen hund og ejeren så siger "neeeej lad dem bare - min siger fra med det samme")...

Puha, det lyder godt nok voldsomt :???: Hvis en tæve siger fra overfor Dumle respekterer han det som regel. Nogle gange prøver han igen flere gange, andre ikke, men jeg har aldrig oplevet at det har været nødvendigt for en tæve at sige så meget fra.

 

Det ser så sjovt ud når tæver siger fra overfor Dumle. Så suser han straks hen i hovedet på dem, giver dem en nys i mundvigen, farer udenfor rækkevide, laver playbow og gøer og charmer dem til de vil lege, så kan man jo altid liiige prøve når hun er blevet god igen :engel::roll:

Kommer jeg derimod for voldsomt hen så er han lidt mindre entusiastisk for hver gang efter det og til sidst er det såsdan at han bare løber en ½-1 m bag hende og snuser i jorden og markerer....

Ja, jeg oplever også ofte med Dumle at når jeg er i nærheden så ved han altså godt han ikke må og at jeg går imellem hvis han gør det :lol:

 

Men det er da altid noget at det går fremad med Jason, så er det vel bare at blive ved :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 208
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Puha, det lyder godt nok voldsomt :???: Hvis en tæve siger fra overfor Dumle respekterer han det som regel. Nogle gange prøver han igen flere gange, andre ikke, men jeg har aldrig oplevet at det har været nødvendigt for en tæve at sige så meget fra.

 

Det ser så sjovt ud når tæver siger fra overfor Dumle. Så suser han straks hen i hovedet på dem, giver dem en nys i mundvigen, farer udenfor rækkevide, laver playbow og gøer og charmer dem til de vil lege, så kan man jo altid liiige prøve når hun er blevet god igen :engel::roll:

 

 

Altså jeg har oplevet tæver der siger så voldsomt fra med det samme.... det er ikke noget de tyer til fordi jason ikke vil lade dem være (jeg stopper som sagt jason så hurtigt jeg kan - helst før tæven også bemærker ham)

 

Jason opfører sig som du beskriver dumle: hen i hovedet, slik i mundvige (og ører), playbow, lidt leg og så ind bagved igen.... Det hele tager sådan ca. 15-20 sek fra der bliver sagt fra til han er tilbage i den forkerte ende.....:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

øj, sejt, så ser jeg dem alligevel selv hvis jeg ikke kan komme:-D

 

Hvilke snore skal du have? Var det ikke halsbånd?

Du sagde du havde snorene men ikke halsbåndene, så jeg n¢jes med snore fra dig :mrgreen: (måske du kan tjekke at i har dem? Det er dem der kan justeres i længde, og som har den l¢se ring der g¢r det nemmere at klipse snoren over skulderen...)

Jeg møder dem før jer, og så beholder jeg dem g035.gifa080.gif

har du ikke hunde nok Fr¢ken? :lol: Gad godt se dine arme efter at have luftet 7 hunde på en gang :engel::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du sagde du havde snorene men ikke halsbåndene, så jeg n¢jes med snore fra dig :mrgreen: (måske du kan tjekke at i har dem? Det er dem der kan justeres i længde, og som har den l¢se ring der g¢r det nemmere at klipse snoren over skulderen...)

 

har du ikke hunde nok Fr¢ken? :lol: Gad godt se dine arme efter at have luftet 7 hunde på en gang :engel::lol:

 

 

Nåh ja, det havde jeg helt glemt:oops: Hvilken farve?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...