Hop til indhold

Registrerings skilt/ ''tag'' fra Dansk Hunderegister


FrkSmilla
 Share

Recommended Posts

Totalt pinligt, men jeg aner ikke hvad det er for et skilt i taler om :oops:

 

De er begge meldt ind i hunderegistreret via deres opdrætter, men dog i mit navn, men jeg mindes aldrig at have set sådan et skilt som I taler om :oops:

 

Det gør heller ikke særlig stor væsen ud af sig...hvis det ikke var fordi det faldt ud af kuverten da jeg skulle til at smide det ud havde jeg ikke set det. Det kom sammen med registreringskortet, som du bærer i din pung. :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det gør heller ikke særlig stor væsen ud af sig...hvis det ikke var fordi det faldt ud af kuverten da jeg skulle til at smide det ud havde jeg ikke set det. Det kom sammen med registreringskortet, som du bærer i din pung. :engel:

 

Nååå ja, men så ligger det nok i pungen sammen med registreringsbeviset :blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jeg ejer ikke en pung, mit dankort og kørekort ligger i handskerummet, og det var det :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååå ja, men så ligger det nok i pungen sammen med registreringsbeviset :blink:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

jeg ejer ikke en pung, mit dankort og kørekort ligger i handskerummet, og det var det :oops:

 

Ha ha... Lonny forlader aldrig sin bil. :5up: På en måde kan jeg heller ikke rigtigt se formålet med at have det på, når ens telefonnummer alligevel sidder på hunden- og ryger det almindelige navneskilt af (fordi hunden taber haldbåndet) er det andet jo også væk.. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

NÅ? Kan man det?? Hvad koster det?

Silkes er davist faldet af for længe siden...

 

Det koster gratis - man skriver bare en fin lille mail til dem og så kommer det med posten.

 

MVH

Wivian.

Link til indlæg
Del på andre sites

Simba går med sit mærke, men det er fordi det bare var der i konvolutten og så anede jeg ikke hvad jeg skulle med det og så smed jeg det i hans halsbånd sammen med det almindelige hundetegn. Jeg aner stadig ikke, hvad der egentlig er hensigten med det skilt :confused:

 

 

Jeg tror hensigten er, at en tilfældig fremmed der finder bortløbet kræ, kan se, at han er registreret i DHR... men det er jo lovpligtigt at være - så man bør vel altid gå ud fra at kræ er registreret??? skilt eller ej

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror hensigten er, at en tilfældig fremmed der finder bortløbet kræ, kan se, at han er registreret i DHR... men det er jo lovpligtigt at være - så man bør vel altid gå ud fra at kræ er registreret??? skilt eller ej

 

Jeg kan godt se formålet hvis det nu er en person der ikke er klar over at hunden skal være registreret i DHR der finder hunden... Men alligevel går mine ikke med det, som sagt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...