Hop til indhold

Emil´s hjemtur og hans første dag - med billeder :)


Gæst jeanett25
 Share

Recommended Posts

Gæst jeanett25

Så kom dagen endelig igår, hvor vi skulle hente Emil hos Gunnar og Inger

 

Vi hentede ham sent, og turen hjem på ca. halvanden time gik ud over alle forventninger. Han pev ikke en eneste gang - han sad og lå på skift i mit skød og beskuede sine nye ejere

 

Da vi kom hjem havde jeg egentlig regnet med at den bette var så træt, at han ville dejse omkuld, men nææææ nej han skulle da lige give sit nye legetøj en ordentlig rusketur, udstudere hele huset, bide lidt i et ben og hvad der ellers hører til kl tolv om natten

 

Han har en stor madras i stuen og een seng i soveværelset og da kl. blev 00.20 hoppede Emil selv op i sengen (Der ligger dog en lille dyne som han sad med i bilen på hjemturen) og puttede sig sammen og snorkzzzzzzz i løbet af 2 sek.

 

Han vågende kl 06.15 ved at han peb lidt - jeg stod op gik ud på terassen og kaldte - ud kom Emil og tissede - og spørg lige om jeg var STOLT - Han lå endda i sengen og ventede mens jeg lige tissede først...Jeg var nemlig lidt i tvivl om han skulle tisse eller om han ville sove videre - eftersom han ventede til jeg sagde "kom"

 

Så dræbte han lidt videre på tigerdyr (som tydeligvis er blevet YNDLINGSbamsen - han render med den i munden hele tiden ) Og så besluttede jeg mig for og øve lidt "kom" og "sit" - Efter 3 gange fattede Emil bare pointen og nu kan han sidde på kommandoen sit! - Han er en rigtig pleaser og en værre kælepot.

 

Idag har han været med ude ved mine heste - det tog han rigtig fint og så har han leget med en lab og en mobs - og de hyggede sig vældig :-D

 

Han har ikke haft et eneste uheld indenfor. Men alle hvalpe var også så godt som renlige allerede hos opdrætter - de har gjort et fantastisk stykke arbejde .

 

Nå det var lige lidt pral Håber ikke det var for meget!? Men er bare så glad for at han tager det i stiv arm!

 

Og nu kommer der en masse billeder

 

Vender snart tilbage :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Han tager jo bare det hele i stiv pote, den bette mand ;-) Ingen hjemve der :5up: Og så er det jo altid dejligt at opdrætter har gjort så meget ud af at ruste hvalpene til voksenlivet. Flere af dem, tak :mrgreen:

 

Hvad er han forresten for en race?

 

 

Ja, han har nogle meget stive poter :mrgreen: - for han brokker sig overhovedet ikke! Han er så SEJ :-D

 

Han er Grand Danois

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst jeanett25
Rigtig hjertelig tillykke! Kan godt forstå I ser så lykkelige ud :-D:5up:

 

Tænk at have en lille grande man kan bære på - det vil jeg også prøve en dag :hjerte:

 

 

Tak for det :-D - jamen altså, jeg synes han er monster tung...puuhhaa - bærer ham ud og ind af bilen og det er sørme hårdt - haha

 

Han havede også lidt besvær med og lårbasserne op i kurven da han skulle tage et hvil til middag.

 

Der var jeg i øvrigt også super stolt, fordi sengen står inde i soveværelset - han har så en madras i stuen og den kunne han nemlig bare have lagt sig på - men det gjorde han ikke. Da han blev træt til middag og jeg sad i stuen, gik han helt selv ind i soveværelset og hoppede op i kurven :5up: Og så lå han der i en halv time, mens jeg sad i den anden ende af lejligheden :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bichon Charlie

Hvorfor så jeg først den her tråd nu????? griner :mrgreen::mrgreen::mrgreen: (måske er det fordi Uld-dyret holder mig travlt beskæftiget om natten, :blink::blink:)

 

Tillykke med ham......:klap2:

 

Lyder som om I har haft nogle perfekte første dage sammen. Flot at han tog det hele i stiv pote.......:5up:. Hvor ser han i øvrigt helt uimodståelig ud! Bliver nødt til at have det der nedlagte landbrug og så have to af hans slags........ :hjerte::hjerte:

OG Charlie selvfølgelig........ :mrgreen::mrgreen:

 

Vi glæder os til at høre meget mere om ham og jer i den kommende tid......:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

ihhhhhheeee Hvor er han bare fin:-D:-D:-D:-D OG så dygtiiiiiiiig...

 

Tillykke med at i endelig har fået han hjem:blink: hvor må det være dejligt..

 

Rigtig god fornøjelde med ham:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...