Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Jeg vidste faktisk ikke om du kunne læse pm'er, men havde fået forståelsen af at du ikke kunne. Men det er så igen det med mig og IT :oops: :stupid:

 

Hvorfor skulle jeg forlade HF?? :shock: Næh du, du hænger sgu på mig stadig :mrgreen:a080.gif

 

Har lige sendt dig en PB da jeg er ked af du har troet noget andet :-(

 

Vi er nød til lige at definere hvad der er en admin.

 

En forum admin kan IKKE læse PBer - men da det jo er min side, ja så kan "admin" læse dine PBer hvis han går i databasen og lurer, men kun fordi jeg samtidig ejer siden.

 

Jeg er da ked af hvis nogen har været i tvivl om dette - men håber ikke I nu også blæser dette op, så gir jeg sgu op og lægger mig :syg:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har lige sendt dig en PB da jeg er ked af du har troet noget andet :-(

 

Vi er nød til lige at definere hvad der er en admin.

 

En forum admin kan IKKE læse PBer - men da det jo er min side, ja så kan "admin" læse dine PBer hvis han går i databasen og lurer, men kun fordi jeg samtidig ejer siden.

 

Jeg er da ked af hvis nogen har været i tvivl om dette - men håber ikke I nu også blæser dette op, så gir jeg sgu op og lægger mig :syg:

 

Jamen det er overhovedet ikke noget problem for mig at du kan læse mine pm'er :ae: Ikke så længe det kun er dig der kan :5up: Jeg troede bare ikke at du kunne, så det var såmænd bare et alm. spørgsmål :oops:

 

Og jeg håber godt nok heller ikke at dette også bliver blæst op, jeg synes at der har været rigeligt bøvl den sidste tid :cry: Så ikke et ondt ord fra min side, du har min fulde opbakning :5up: :kys: Det kan også blive FOR surt at administrere en side som vi er så mange der har glæde af, så nu synes jeg afgjort at du skal have noget fred :ae: Jeg vil evt. gerne slette mine indlæg hvis vi på den måde kan undgå brok og bøvl?

 

Ps.: Mit "Ups :oops:" var faktisk bare for sjov, men jeg kan godt se at det nemt kunne misforstås :cry: Ikke en særlig velgennemtænkt bemærkning :oops: Undskyld!!! :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen det er overhovedet ikke noget problem for mig at du kan læse mine pm'er :ae: Ikke så længe det kun er dig der kan :5up: Jeg troede bare ikke at du kunne, så det var såmænd bare et alm. spørgsmål :oops:

 

Jeg tror lige jeg vil understrege at det ikke "bare lige" er noget man gør, og det vil kræve en masse fodarbejde at tjekke alle jeres PBer.

 

Jeg har selvfølgelig muligheden, i særlige tilfælde hvor et medlem har skrevet noget til et andet medlem, som har udviklet sig til noget direkte kriminelt, men det er altså stadig ikke "bare noget jeg kan" - det vil kræve enormt meget undersøgelse, så tro nu ikke det er en indbygget funktion, hvor jeg læser alle mine godnat historier :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror lige jeg vil understrege at det ikke "bare lige" er noget man gør, og det vil kræve en masse fodarbejde at tjekke alle jeres PBer.

 

Jeg har selvfølgelig muligheden, i særlige tilfælde hvor et medlem har skrevet noget til et andet medlem, som har udviklet sig til noget direkte kriminelt, men det er altså stadig ikke "bare noget jeg kan" - det vil kræve enormt meget undersøgelse, så tro nu ikke det er en indbygget funktion, hvor jeg læser alle mine godnat historier :-)

 

Måske du skulle overveje det? Hovedparten af mine pm'er skulle nok kunne lulle dig i søvn :gab::mrgreen:

 

Nej, jeg synes faktisk at det er en tryghed at du kan :5up: I hvert fald så længe man har rent mel i posen (og det har jeg sæ'fø'li' :engel::cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja lige nøjagtigt, tænk nu lige på hvad I egentlig har oplyst under indmeldelse, jeg kan kun komme på 2 følsomme oplysninger, IP og email som der nævnes, og nej, en redaktør kan ikke se dem!

 

Hukommelsen er dårlig, mener da bestemt jeg oplyste min fødselsdag (hvordan holder man ellers styr på hvornår der skal siges tillykke? Hvem skal jeg skrive til for at MIN fødselsdag bliver husket? Det er nemlig meget følsomt:cool:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes også Dinah er et godt bud, har jo set hende på TV og kan jo godt lide star-material :-D

 

 

Star Quality................ eller Quality Street.............

 

Jeg kender ikke nogen af Jer endnu........... men jeg kan godt købes :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du har en dræber-terrier, så jeg kan også stemme på dig (jeg har meget brede kriterier, muligt admin har nogle lidt andre :oops:)

 

 

Åh gud nej, jeg har så rigeligt i mit eget lille forum........ :mrgreen: Jeg mente, at jeg kunne købes til at stemme på de rigtige (med Quality Street) :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes redaktørerne klarer det fint. Hvis de er i tvivl sender de vel deres problem til Admin.

Det er en glimrende opgavefordeling. Men hvis du mener at redaktørene render med sladder må du jo spørge dem.

Jeg antager at hvis en redaktør er personligt indvolveret så ville vedkommende ikke blive inddraget i en løsnings debat på redaktør forum.

 

Redaktøreres indsigt i HVAD? Ipadresser, skjulte mailadresser???

 

Jøsses, hvis man ikke har tillid til Admin, CoAdmin og redaktører, så er man måske det forkerte sted.

 

Jeg går ud fra at Admin, Coadmin og redaktører har et forum, hvor de finder løsningen på de spørgsmål, der dukker op hen af vejen og diskuterer nye tiltag....... eller måske ikke....... MEN det der diskuteres der går jeg ud fra er under en form for gensidig tavshedspligt..... helt ærligt........ stol dog på dem!

 

Det jeg ikke bryder mig om, stadigvæk, er at hvis der klages over en bruger, så får redaktørerne denne viden og skal vurdere om klagen er relevant. Finder de at den ikke er det, får brugeren der er klaget over aldrig noget at vide...... mens alle redaktørerne ved det. Bryder mig bare ikke om den tanke. Især ikke når der går halve år imellem at nogle af dem er herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg ikke bryder mig om, stadigvæk, er at hvis der klages over en bruger, så får redaktørerne denne viden og skal vurdere om klagen er relevant. Finder de at den ikke er det, får brugeren der er klaget over aldrig noget at vide...... mens alle redaktørerne ved det. Bryder mig bare ikke om den tanke. Især ikke når der går halve år imellem at nogle af dem er herinde.

 

Fra i dag af, går alle rapporteringer til et nyoprettet moderator forum (foreløbig kun med admin som medlem). Så fremover er det moderatorer og admins der behandler dem.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Man bliver jo helt bange af at læse denne tråd :scared:

Så paranoide folk er, om hvem der kan se deres ditten og datten, skulle man tro H-F var Al-Qaidas foretrukne mødested til at udveksle bombeopskrifter :hmm:

 

Det sker jo sommetider herinde f.eks. også i denne tråd:

 

http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/9233-vordan-pokker-er-det-havnet-pa-fecebug.html

 

Sjovt at nogle mener deres egne bekymringer er skepsis, men andres er paranoia. :???:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...