Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst lillefod
Pis!!! :mrgreen::mrgreen:

 

Arj. Hvad i alverden skulle jeg få ud af at fjerne folk herfra? Jeg er debatliderliderlig :blink: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Pas på sproget Wilbert - Eller du blir FESEN!!! :blink::mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er debatliderliderlig :blink: :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Jeg går vist under den samme betegnelse, måske vi skulle danne en ny social gruppe. Problemet er så bare at halvdelen har sat den anden halvdel på ignorèr (og omvendt) så hvordan vi lige klarer den med kommunikationen ved jeg ikke helt. :???::lol:

 

 

 

 

 

 

 

Men vi kunne da hygge os gevaldigt. :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg går vist under den samme betegnelse, måske vi skulle danne en ny social gruppe. Problemet er så bare at halvdelen har sat den anden halvdel på ignorèr (og omvendt) så hvordan vi lige klarer den med kommunikationen ved jeg ikke helt. :???::lol:

 

Åh ja.... :hmm: Men jeg har altså ingen på "ignorer"......Det giver da egentlig lidt af et problem, for så kan jeg debatere, uden at de ka se hvad jeg debaterer, og hvad andre svarer på :hmm:

 

 

Måske skal vi gribe tilbage på Pricemans forslag i en "til admin" tråd for nogen tid tilbage: Girafsprog, hele banden, og så fjerne ignorerknappen?

 

:hmm: :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

Men vi kunne da hygge os gevaldigt. :cool:

Ja sku! Så ka' vi debatere ved siden af alle de andre, uden at forstyrre en sekundær inderkeds :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åh ja.... :hmm: Men jeg har altså ingen på "ignorer"......Det giver da egentlig lidt af et problem, for så kan jeg debatere, uden at de ka se hvad jeg debaterer, og hvad andre svarer på :hmm:

 

Bare rolig, jeg kan godt se hvad du skriver. Har heller ingen på ignorèr men det lød da meget godt, gjorde det ikke?.

 

 

Måske skal vi gribe tilbage på Pricemans forslag i en "til admin" tråd for nogen tid tilbage: Girafsprog, hele banden, og så fjerne ignorerknappen?

 

:hmm: :mrgreen:

Lyder som et fornuftigt forslag. Problemet er at det ikke altid hænger ved. Jeg ved det,... har flere af den slags kurser og se hvad der er sket ved det. :blink:

 

 

 

 

 

 

 

Ja sku! Så ka' vi debatere ved siden af alle de andre, uden at forstyrre en sekundær inderkeds :mrgreen::lol:

 

Tror snart vi skal have papir på bordet for at kunne holde styr på det hele.

Link til indlæg
Del på andre sites

Bare rolig, jeg kan godt se hvad du skriver. Har heller ingen på ignorèr men det lød da meget godt, gjorde det ikke?.

Jo da. Det er meget "In" for tiden, det med ignorer........åbenbart... :hmm:

 

 

Lyder som et fornuftigt forslag. Problemet er at det ikke altid hænger ved. Jeg ved det,... har flere af den slags kurser og se hvad der er sket ved det. :blink:

:lol:

Jeg har ikke ét eneste kursus i den slags....udover voksenpædagogik, og det går da meget godt med dét...eller nowet :lol:

 

Tror snart vi skal have papir på bordet for at kunne holde styr på det hele.

Papir??? Niks. Der skal EDB til..... mindst!!! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo da. Det er meget "In" for tiden, det med ignorer........åbenbart... :hmm:

 

 

 

:lol:

Jeg har ikke ét eneste kursus i den slags....udover voksenpædagogik, og det går da meget godt med dét...eller nowet :lol:

 

 

Papir??? Niks. Der skal EDB til..... mindst!!! :mrgreen:

 

Du er altså sjov engang imellem. :lol: Men du kender dig selv, det må man sige. :blink:

 

Og ikke edb, så skal jeg jo rende og spørge dig hele tiden og det gider jeg ikke. Det gør du heller ikke, tro mig.

 

Nu må vi vist hellere lukke af for vores spam (og nu gik det ellers lige så godt) for ellers kommer sheriffen efter os. :lol:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er bare min mening, og behøver ikke at have nogen betydning overhovedet - men jeg synes det er lidt vattet at man kan få låst en tråd på opfordring, bare fordi man har lyst :???:

Det bør være admin/sheriffens vurdering om en tråd bør låses, ikke brugernes.

 

Som sagt, bare min mening...

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette er bare min mening, og behøver ikke at have nogen betydning overhovedet - men jeg synes det er lidt vattet at man kan få låst en tråd på opfordring, bare fordi man har lyst :???:

Det bør være admin/sheriffens vurdering om en tråd bør låses, ikke brugernes.

 

Som sagt, bare min mening...

 

Den er jeg faktisk enig i. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
En lille opdatering ang. Vicesheriff.

 

Dogue1 er ikke længere Vicesheriff, men er stadig aktiv bruger på forum.

 

(1. indlæg er samtidig opdateret)

 

Altså, det synes jeg er skide ærgerligt. :( Jeg havde håbet at du, Admin, kunne få lidt hjælp til at klare ærterne herinde og synes (hvis du er uenig må du jo slette mit indlæg og lukke tråden)... at denne tråd kunne bruges til at komme med idèer der kunne hjælpe dig med at køre HF.

 

Jeg kan hverken hjælpe med IT eller styre mit temperament men vil gerne melde mig til andet, hvis der er noget. Kan ikke lige komme på hvad det skulle være, men det kan jo være at andre er klogere end mig. :lol:

 

Er der ikke andre der har evner som Admin måske kan bruge til noget?. Synes vi må bakke op om dette forum som alle jo ved er DK`s bedste. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne hjælpe, hvis jeg får lov at tæske de brugere der siger mig imod :-D

 

Uha ja da. Det kan jeg også godt hjælpe med. :lol:

 

Håber en ansvarlig og voksen person dukker op og gør en indsats, så vi andre kan fortsætte med at slå os løs!

 

Kan man tillade sig at foreslå nogen??????

 

 

Guanomo. :pift::engel:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...