Hop til indhold

Juli-billeder 2009


Amocca
 Share

Recommended Posts

Gæst kasper-9400

hvor er Luna altså så lækker:-P

 

kommer helt til og savne Thor min gamle Ladrador. jeg må bare snakke med Luna en dag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 310
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst kasper-9400
Tusind tak:-P Jamen vi må da se, om det lykkes mig at låne en bil i en weekend her i ferien, for så er planen at jeg kommer over til Fyn og Jylland på besøg:-D

 

så lidt:-D

 

ej lyder godt:-P har bare glædet mig til og møde Luna:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm jeg kan jo så ikke lade vær med at tænke... Hvor må det dog være svært at være konsekvent med det udtryk hun har hehe... Tror da hurtigt hun ville kunne komme både i sofaer og seng hos mig selvom jeg er yderst konsekvent sku man mene hehe :blink:

 

Det giiiiider hun slet ikke... jo i går aftes, hvor hun pludselig syntes hun ville dele en godt gnasket tyggepind med Simon - det gik så ud på, at hun stoppede den helt op i hovedet på ham :mrgreen: Mmmm....

 

Derudover er hun slet ikke hygge-i-møblerne-hund, desværre.... Jeg er nemlig meget konsekvent med, at mine hunde SKAL være i møblerne :mrgreen:

 

Hun er lidt skæg - hun har jo lært, at når man siger "ahh..." til noget, så får man en godbid, hvis man holder op - hvilket så resulterer i, at når hun tygger i et eller andet, så stopper hun i samme sekund, som jeg siger noget, vender i luften og dumper ned på hendes lille tykke hvalpemås ved siden af min stol.... og så får man det der blik, hun har på billedet :hjerte: To dage mere, så laver hun ballade bare for at få et "ah" :mrgreen: Det er jo bedre betinget end klikkeren :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske ikke helt reglementeret, men jeg har først set billederne nu.

 

Samsons lure coursing tur den 14. juni blev foreviget af en dygtig fotograf, tror han klikkede nærmest konstant:mrgreen:

 

www.lurecoursing.dk - klik derefter på fotogalleri, 2009 og 14-06-09.

 

Der er mega mange billeder, Samson er første gang med på billede 191 - og så kører det ellers til omkring billede 295:shock:. Måske kun interessant når det er ens egen hund:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske ikke helt reglementeret, men jeg har først set billederne nu.

 

Samsons lure coursing tur den 14. juni blev foreviget af en dygtig fotograf, tror han klikkede nærmest konstant:mrgreen:

 

www.lurecoursing.dk - klik derefter på fotogalleri, 2009 og 14-06-09.

 

Der er mega mange billeder, Samson er første gang med på billede 191 - og så kører det ellers til omkring billede 295:shock:. Måske kun interessant når det er ens egen hund:blink:

 

hahaha :lol: det ligner han er ved at løbe fra sin egen pels -..... men han får godt nok strukket ud må man sige... jeg går ud fra, at han synes det er en fest :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hahaha :lol: det ligner han er ved at løbe fra sin egen pels -..... men han får godt nok strukket ud må man sige... jeg går ud fra, at han synes det er en fest :-D

 

Oh yes, han var ved at bryde ud af bilen da de andre skulle løbe:mrgreen: Næste gang tror jeg vi går lidt væk med ham, han er helt oppe at køre over de plasticstrimler...:rolleyes:

 

Den ridgeback han løber sammen med var ikke helt med på konceptet, Samson skulle prøve at 'vise vejen' men den ville vist hellere tilbage til moar - forstå det hvem der kan tænkte Samson og spænede videre:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi var lige forbi krokodille zoo i dag, sjovt nok var billeder af dem noget dårligere...

Hjalte synes det var vældig spændende at se dem blive fodret med rotter :mums:

men da han havde set det, havde han ligesom set det hele :roll:, så resten turen skulle bare overstås så han kunne få en is :lol::mums:

 

de havde en sød dooberman i kiosken/indgang :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi var lige forbi krokodille zoo i dag, sjovt nok var billeder af dem noget dårligere...

Hjalte synes det var vældig spændende at se dem blive fodret med rotter :mums:

men da han havde set det, havde han ligesom set det hele :roll:, så resten turen skulle bare overstås så han kunne få en is :lol::mums:

 

de havde en sød dooberman i kiosken/indgang :lun:

Er det stadig sådan noget småt lort dyrene går i?, eller har de fået bygget ud så det ser noglelunde ud...

 

Kan tydeligt huske da jeg var der og se "zooen", kæft noget lort det lignede, fik overfuset ejeren og mine penge retur:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det stadig sådan noget småt lort dyrene går i?, eller har de fået bygget ud så det ser noglelunde ud...

 

Kan tydeligt huske da jeg var der og se "zooen", kæft noget lort det lignede, fik overfuset ejeren og mine penge retur:???:

ja faktisk, der er meget småt, jeg tænkte også på om det overhovedet var lovligt, det er i hvert fald ikke "velværd" for dem....

Link til indlæg
Del på andre sites

ja faktisk, der er meget småt, jeg tænkte også på om det overhovedet var lovligt, det er i hvert fald ikke "velværd" for dem....

Hvis de er godkendte som zoo, hvilket de nok er da de ikke må kalde sog for zoo ellers, så er der faktisk rimeligt frie tøjler med pladsforholdet hos dyrene:neutral: De kunne ligesågodt bo i en våd papkasse, der er ligeså meget plads hvis ikke mere:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske ikke helt reglementeret, men jeg har først set billederne nu.

 

Samsons lure coursing tur den 14. juni blev foreviget af en dygtig fotograf, tror han klikkede nærmest konstant:mrgreen:

 

www.lurecoursing.dk - klik derefter på fotogalleri, 2009 og 14-06-09.

 

Der er mega mange billeder, Samson er første gang med på billede 191 - og så kører det ellers til omkring billede 295:shock:. Måske kun interessant når det er ens egen hund:blink:

 

He he, hvis man klikker hurtigt på fremadknappen, ligner det en film! :-D

Samson er godt nok i sit es, det er da sportEN for ham! Fedt at han overhaler den der RR. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...