Hop til indhold

Ang. Hvem er online.


Ascha
 Share

Recommended Posts

Nu ved jeg at der er flere der har valgt at være usynlige herinde bl.a. fordi man i oversigten over "hvem er online" kan se hvilke tråde folk læser, svarer på og vist også hvem der skriver til hvem.

 

Personligt generer det ikke mig, lige bortset fra at jeg så ikke længere kan følge med i hvem der er herinde og det ærgrer mig lidt. Tænkte om der var andre der har det ligesådan, for så kan vi måske få det ændret så folk kan være lidt mere "private" i oversigten og ikke behøver være usynlige.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg at der er flere der har valgt at være usynlige herinde bl.a. fordi man i oversigten over "hvem er online" kan se hvilke tråde folk læser, svarer på og vist også hvem der skriver til hvem.

 

Personligt generer det ikke mig, lige bortset fra at jeg så ikke længere kan følge med i hvem der er herinde og det ærgrer mig lidt. Tænkte om der var andre der har det ligesådan, for så kan vi måske få det ændret så folk kan være lidt mere "private" i oversigten og ikke behøver være usynlige.

Jeg er aldrig usynlig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Rigtig god ide, at opfordre til at ændre det..

Har ihvertfald ikke selv, behov for at se hvad folk tager sig til herinde, men vil gerne se om der nogen online når jeg er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor ser I den oversigt med "Hvem er online"? :oops:

 

Vælg "hurtig Links" i den blå bjæke på hver side - nederst "Hvem er online"

 

Jeg er én af dem, der vælger at være "usynlig" - men ikke af de årsager, der er nævnt i tråden her, men udelukkende fordi en synes det er lidt pinligt at være logget på stort set hele dagen i arbejdstiden :genert::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder fornuftigt at man ikke skal kunne følge med i hvem andre skriver PB til osv, så dette fjernes fra online oversigten.

 

Muligheden for at være usynlig fjernes ikke, da der kan være andre årsager til at man vælger dette.

 

Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor nogle medlemmer har kunnet se, hvem der skrev til hvem ? I mens andre medlemmer kun kan se, at personen sender pb´ere ? :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Men jeg kunne godt tænke mig at vide, hvorfor nogle medlemmer har kunnet se, hvem der skrev til hvem ? I mens andre medlemmer kun kan se, at personen sender pb´ere ? :confused:

 

Ja du var en af dem der kunne. Da det er gruppebaseret, kan jeg ikke liste navne på alle. Det er også ligegyldigt, man har ikke kunnet se hvad der blev skrevet alligevel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja du var en af dem der kunne. Da det er gruppebaseret, kan jeg ikke liste navne på alle. Det er også ligegyldigt, man har ikke kunnet se hvad der blev skrevet alligevel.

 

Jeg skriver lige NEJ, da jeg ikke vil have misforståelser :blink: Jeg har IKKE kunnet se, hvem der skrev til hvem.

 

I min onlineoversigt har jeg altid kun kunnet se: Fx "Admin skriver privat beskeder" og ikke andet. Og derfor blev jeg ret så overrasket, da flere medlemmer fortalte mig, at de da kunne se, hvem jeg sad og skrev privatbeskeder med :shock:

 

Deraf min nysgerrighed - jeg synes det lød spøjst. Og de medlemmer var ikke redaktører eller noget.

 

Nåh det er også lige meget, hvis det bliver fjernet. Jeg var bare ret overrasket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok, så husker jeg forkert, jeg var sikker på det var gruppen "Sponsor" der havde rettigheden.

 

Ja alle grupper er ens nu.

 

Nix det ved jeg 100%, det ikke var :-D

 

Tak fordi vi alle har samme "indsigt" nu :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder fornuftigt at man ikke skal kunne følge med i hvem andre skriver PB til osv, så dette fjernes fra online oversigten.

 

Hvad betyder dit osv.? Jeg kan stadigvæk se hvad folk læser og hvad de svarer på. Det kan du ikke fjerne?.

 

Muligheden for at være usynlig fjernes ikke, da der kan være andre årsager til at man vælger dette.

 

Helt okay.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...