Hop til indhold

Mine hvalpe

Gæst kleo
 Share

Recommended Posts

Virkelig nusser små tøjbamser ... lige til at stikke ind under trøjen og spænde der ud af.

Hehe :lol: Selvom jeg normalt er en ærlig person, må jeg give dig 100% ret! :engel:

Til TS: Kunne ikke dy mig i at "låne" nogle af dine billeder (der kom det med ærligheden ind igen :roll:) og vedhæfte dem her i tråden.. :blink:

(håber det er ok, ellers så skriv, så fjerner jeg dem igen)

Bare for at gøre det lettere, at savle lidt og blive endnu mere hvalpeskruk.. (sorry Guanomo+familie :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare kære :hjerte:

Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside, og tillader mig lige at komme med en enkelt lille bemærkning om den: Jeg synes, det var svært at finde ud af, hvilken race, der er tale om. Det kan jo være svært at se på hvalpe og kunne ikke lige umiddelbart finde ud af hvor det stod. Jeg har fundet ud af det nu, men måtte da lede lidt efter det, men det kan jo også være mig, der bare ikke ledte de rigtige steder :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

• 1 month later...

her er så lige et par billeder af de sidste 2 hvalpe:-D

Holtevejen's Alfa en dejlig lille tæve som vi selv vil beholde og Holtevejens Aston som stadig venter på den helt rigtige familie, Aston er en ualmindelig dejlig hvalp, han er en rigtig træningshund og derfor sælges han kun til folk som vil træne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Holtevejen's Alfa en dejlig lille tæve som vi selv vil beholde og Holtevejens Aston som stadig venter på den helt rigtige familie, Aston er en ualmindelig dejlig hvalp, han er en rigtig træningshund og derfor sælges han kun til folk som vil træne.

Hvor er de bare stadigvæk bedårende! :lun:

Håber I finder et rigtig dejligt hjem til ham.. :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh, ham har jeg savlet over i annoncen på Hundegalleri, han er mums:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de bare kære :hjerte:

Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside, og tillader mig lige at komme med en enkelt lille bemærkning om den: Jeg synes, det var svært at finde ud af, hvilken race, der er tale om. Det kan jo være svært at se på hvalpe og kunne ikke lige umiddelbart finde ud af hvor det stod. Jeg har fundet ud af det nu, men måtte da lede lidt efter det, men det kan jo også være mig, der bare ikke ledte de rigtige steder :cool:

Hihi det står da ellers på forsiden, selvom det er lidt småt må jeg give ret i :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites