Gæst kleo Skrevet Juli 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja ja jeg ved det, for få billder af mine hvalpe, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte dem Derfor de intresserede kan se her: http://www.kennel-holtevejen.dk/580811 Bodil:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 :hjerte: men tør ikke se ret meget, så hvalpeskrukne vi er herhjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 :lun: Taaark Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Virkelig nusser små tøjbamser ... lige til at stikke ind under trøjen og spænde der ud af. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BlackGSD Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 WHAT Er de allerede 8 uger... Det går da bare alt for hurtigt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Virkelig nusser små tøjbamser ... lige til at stikke ind under trøjen og spænde der ud af. Hehe Selvom jeg normalt er en ærlig person, må jeg give dig 100% ret! Til TS: Kunne ikke dy mig i at "låne" nogle af dine billeder (der kom det med ærligheden ind igen ) og vedhæfte dem her i tråden.. :blink: (håber det er ok, ellers så skriv, så fjerner jeg dem igen) Bare for at gøre det lettere, at savle lidt og blive endnu mere hvalpeskruk.. (sorry Guanomo+familie ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 :hjerte: :hjerte: :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Iiiiiiiiiiiiiiiih hvor er de bedårende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MissMilladk Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Hvor er de bare kære :hjerte: Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside, og tillader mig lige at komme med en enkelt lille bemærkning om den: Jeg synes, det var svært at finde ud af, hvilken race, der er tale om. Det kan jo være svært at se på hvalpe og kunne ikke lige umiddelbart finde ud af hvor det stod. Jeg har fundet ud af det nu, men måtte da lede lidt efter det, men det kan jo også være mig, der bare ikke ledte de rigtige steder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Juli 30, 2009 Rapporter Share Besvaret Juli 30, 2009 Nej hvor er de bare nuser kære... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 her er så lige et par billeder af de sidste 2 hvalpe:-D Holtevejen's Alfa en dejlig lille tæve som vi selv vil beholde og Holtevejens Aston som stadig venter på den helt rigtige familie, Aston er en ualmindelig dejlig hvalp, han er en rigtig træningshund og derfor sælges han kun til folk som vil træne. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst n1nna Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 her er så lige et par billeder af de sidste 2 hvalpe:-DHoltevejen's Alfa en dejlig lille tæve som vi selv vil beholde og Holtevejens Aston som stadig venter på den helt rigtige familie, Aston er en ualmindelig dejlig hvalp, han er en rigtig træningshund og derfor sælges han kun til folk som vil træne. Hvor er de bare stadigvæk bedårende! Håber I finder et rigtig dejligt hjem til ham.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Man kunne jo virkelig godt være fristet til at tage sådan en med hjem - hvor er de bare søde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst topsytop Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Hvor er de kære, og agility er de jo osse egnede til. Det er sørme godt at vi skal have en tæve næste gang, ellers var jeg i stor fare for at ryge på ham den lille ashton. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Louise_J Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 her er så lige et par billeder af de sidste 2 hvalpe:-DHoltevejen's Alfa en dejlig lille tæve som vi selv vil beholde og Holtevejens Aston som stadig venter på den helt rigtige familie, Aston er en ualmindelig dejlig hvalp, han er en rigtig træningshund og derfor sælges han kun til folk som vil træne. Årh, ham har jeg savlet over i annoncen på Hundegalleri, han er mums:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Åååårrrrhhhh Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Jeg tjekker lige min Lotto-kupon fra i lørdags.. Hvis den er god køber jeg et hus og så kommer jeg over så du kan se om jeg kan godkendes til Ashton Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Nuuuiii :lun::ivrig:Må jæ ik be om eeen.. bare en lille bette een:engel: Fårk de der nusser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Æv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kleo Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Æv nåhh men de kan nu også bo i lejlighed:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 nåhh men de kan nu også bo i lejlighed:mrgreen: Ork ja, det gjorde Futte og det gik fint Men jeg må kun have en hund her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Ja ja jeg ved det, for få billder af mine hvalpe, men jeg kan ikke finde ud af at indsætte dem Derfor de intresserede kan se her: http://www.kennel-holtevejen.dk/580811 Bodil:-) hvor er de bare for kære! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Maria84 Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Lækker lækker lækker :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 23, 2009 Rapporter Share Besvaret September 23, 2009 Hvor er de bare kære :hjerte: Jeg var lige inde og kigge på din hjemmeside, og tillader mig lige at komme med en enkelt lille bemærkning om den: Jeg synes, det var svært at finde ud af, hvilken race, der er tale om. Det kan jo være svært at se på hvalpe og kunne ikke lige umiddelbart finde ud af hvor det stod. Jeg har fundet ud af det nu, men måtte da lede lidt efter det, men det kan jo også være mig, der bare ikke ledte de rigtige steder Hihi det står da ellers på forsiden, selvom det er lidt småt må jeg give ret i Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts