Hop til indhold

September-billeder 2009


Lille Louie
 Share

Recommended Posts

  • Svar 260
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Har også lige et par - ikke lige helt så skarpe som Jeanettes... men :engel:

 

1 og 2: Buddha holder pause på arbejdet

 

3: Søløven sover

 

4: :lun:

 

5 og 6: Ehh, Buddha forstod ikke helt pointen i "grib" :mrgreen: Han blev dog væsentligt hurtigt bedre!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Luna er erklæret fit for fight af Ken i Fakse, så i dag gik turen til....

Og nu ligger hun og snorker ved min side:-D

 

 

Fantastiske billeder af Luna:5up:....

 

Jeg er bare SLET ikke misundelig på dit kamera...:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Har også lige et par - ikke lige helt så skarpe som Jeanettes... men :engel:

 

1 og 2: Buddha holder pause på arbejdet

 

3: Søløven sover

 

4: :lun:

 

5 og 6: Ehh, Buddha forstod ikke helt pointen i "grib" :mrgreen: Han blev dog væsentligt hurtigt bedre!

 

Dejlige billeder af Buddha...:lun::lun::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

^søde billeder :hjerte:

 

Det hjælper at bruge en bold til at øve grib med :blink: den er lettere at fange...Izzie fik den i hovedet 2 gange og derefter greb hun den næste perfekt hver gang :5up:

 

Tror frøen er bedre - han fik den også en del gange i hovedet men nu er han ved at være god! Skiftede til hesten for lidt siden, den gik knap så godt :rolleyes:

Er bange for at jeg giver ham blå mærker hvis jeg bruger bolden :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

I kvickly kan du købe bløde bolde med luft i - de er i str med dem man bruger i bold-bade / tennisbolde men helt bløde... dem bruger vi til "grib"... Karla elsker dem... Det første hun gør, er at punktere dem, så passer de bedre i hendes lille mund :lol:

 

:lol: fedt at hun starter med at punktere dem.... Jeg tør ikke gøre hunden alt for tosset med større bolde end tennisbolden, der er fodboldspillere på plænen lige bag vores hus det meste af sommeren :shock:

Der er allerede en hund i nærheden som er meget kendt for at æde bolde, hehe er altså lidt sjovt når han kommer flyvende - ruske ruske, bide bide.. farvel bold :vinken: Så står alle spillerne og måber :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har også lige et par - ikke lige helt så skarpe som Jeanettes... men :engel:

 

1 og 2: Buddha holder pause på arbejdet

 

3: Søløven sover

 

4: :lun:

 

5 og 6: Ehh, Buddha forstod ikke helt pointen i "grib" :mrgreen: Han blev dog væsentligt hurtigt bedre!

:lol:

 

han er super kær den bettemand :hjerte: er også vild med billed 1

 

cujo fatter slet ikke det der gribe noget, kun hvis det er godbidder så kan vi over flere meters afstand, bare han ikke skal bevæge sig mere end med halsen og hovedet :roll:

 

men alt andet, han kigger på det lige indtil det er tæt på hans hoved og så flytter han hovedet eller går væk:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har en ynglings bamse der hedder Hr. Bæver :mrgreen:

 

Hun fik den da jeg hentede hende som 8 uger gammel :blink: og den holder squ endnu :5up: Den er absolut ynglings og er med alle vegne, hun var lige ved at gå ud af sit gode skin da jeg ville tage et billede af den :lun::lol:

 

DSC03377.jpg

 

Nu er Hr. Bæver efterhånden så klam og ulækker at hans dage til pension nærmer sig, så moar har fundet en mulig erstatning. Nemlig Hr. Rotte :mrgreen: samme mærke og samme kvalitet, den er rigtig lækker og nuttet :D

 

DSC03378.jpg

 

Den er også blevet populær med det samme :5up: så der er god potentiale som ny ynglings bamse :hjerte:

 

(De er forresten begge fra Hunter) :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Izzie har en ynglings bamse der hedder Hr. Bæver :mrgreen:

 

Hun fik den da jeg hentede hende som 8 uger gammel :blink: og den holder squ endnu :5up: Den er absolut ynglings og er med alle vegne, hun var lige ved at gå ud af sit gode skin da jeg ville tage et billede af den :lun::lol:

 

DSC03377.jpg

 

Nu er Hr. Bæver efterhånden så klam og ulækker at hans dage til pension nærmer sig, så moar har fundet en mulig erstatning. Nemlig Hr. Rotte :mrgreen: samme mærke og samme kvalitet, den er rigtig lækker og nuttet :D

 

DSC03378.jpg

 

Den er også blevet populær med det samme :5up: så der er god potentiale som ny ynglings bamse :hjerte:

 

(De er forresten begge fra Hunter) :blink:

Hehe, fine billeder :-P

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor jeg dog elsker billedtrådene, og hvor har der været mange super gode billeder denne måned. Jeg vil så gerne have et nyt kamera, men det må vente til jeg har råd :megaked:

 

Beauty nød efterårs solen ude i haven i dag, og jeg fik da også lige lyst til at sidde udenfor lidt. Selvfølgelig med mit kamera :mrgreen:

 

Smukke billeder. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den har Tyson. Han valgte den selv i Maxi Zoo. :-D

 

 

:5up: Se bare...hundene har squ sans for kvalitet :mrgreen: Elsker de bamser, for de går ikke i stykker så let som alle de billige :blink:

 

Så selvom de er dyre, så er det da en god invistering :engel: gav dog kun 59 kr. for Hr. Rotte da han var den sidste tilbage i butikken og til salg :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Smilla har også bæveren (hendes absolutte yndling). Hun har også anden. Overvejede rotten, men den var næsten for livagtig. :scared: Det er rigtig godt legetøj, synes næsten ikke man kan se vores er brugt. :-)

 

ja, det er sjovt med den bæver :blink:

 

Bissen har også været lidt hård ved den nogen gange :oops::lol: den får nogle ordentlige tæsk, og hun har plukket den for pels :rolleyes::lol: skøre hund!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...