Hop til indhold

meninger om "hvalpe flip"


Gæst awina
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne høre alle jeres meninger om når hvalpe tager de der spurte rundt flip. Hvor de ligesom bare slår hjernen fra og styrter rundt og rundt og rundt og rundt.

 

Hvorfor?

Er det godt eller skidt?

Skal de flippe færdigt eller bør i de afledes?

og hvad i ellers kan finde på

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne høre alle jeres meninger om når hvalpe tager de der spurte rundt flip. Hvor de ligesom bare slår hjernen fra og styrter rundt og rundt og rundt og rundt.

 

Hvorfor?

Er det godt eller skidt?

Skal de flippe færdigt eller bør i de afledes?

og hvad i ellers kan finde på

 

 

Jeg synes da bare de skal have lov at have det sjovt. Har du hørt at det er et problem eller?

 

Smilla gør det ude i haven nogle gange. Efter et antal omgange i 8-taller lægger hun sig ned og hiver efter vejret. Det ser så sødt ud, håber hun beholder noget af den legelyst, når hun bliver voksen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes da bare de skal have lov at have det sjovt. Har du hørt at det er et problem eller?

 

Smilla gør det ude i haven nogle gange. Efter et antal omgange i 8-taller lægger hun sig ned og hiver efter vejret. Det ser så sødt ud, håber hun beholder noget af den legelyst, når hun bliver voksen.

 

Liva laver også 8-taller. Specielt når vi kommer hjem fra gåtur, og hun bliver sluppet løs i haven. Så kommer der lige turbo på i et par minutter og så er hun klar til at gå (roligt) med ind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Karla får stadig flip - vi kalder dem spasmer nu om dage hvor hun ikke længere er hvalp :mrgreen:... hun får ballade-halen på og så får den ellers ikke for lidt - det er hylende morsomt ...

 

vi giver hende lov - det gjorde vi også da hun var hvalp. Så længe hun ikke blev ved i evigheder og så længe det ikke inkluderede bideflip.

Link til indlæg
Del på andre sites

Super vi er helt enige, jeg syntes det er SÅ sjovt.

 

Jeg fik bare opfattelsen i en anden tråd herinde at i mente det var skidt. Der er der en hvalp der tager ture om aftenen og der skrives om bure, at binde den til bordet, tvansnusning mm.

 

Jeg kan ikke forstå hvordan i i den tråd kan vurdere om hunden bare har et flip som jeg skriver om her og som er i orden eller om der er noget galt som i skriver om i den tråd, derfor blev jeg skrupforvirret, da jeg aldrig kunne finde på at stoppe dette spurte flip.

Link til indlæg
Del på andre sites

Som Pinpoynter siger. Det der tit er problemer med er det hvor en overgearet hvalp, kan finde på at hoppe op af én, bide i én, gø osv. Det være ret frustrerende, og det er dér man kan prøve med afledning, tvangsnusning osv.

 

Men de der løbeture som hunde tager af og til, de tror jeg ikke man kan have noget imod :mrgreen: Min gør det altid det samme sted, nede i skoven, hvor der er nogle bakker, og vi er lige ned til søen. Op og ned af bakkerne, i en cirkel rundt om mig. Han elsker at få strukket benene :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil gerne høre alle jeres meninger om når hvalpe tager de der spurte rundt flip. Hvor de ligesom bare slår hjernen fra og styrter rundt og rundt og rundt og rundt.

 

Hvorfor?

Er det godt eller skidt?

Skal de flippe færdigt eller bør i de afledes?

og hvad i ellers kan finde på

 

 

 

 

Den dag i dag, i alderen af 18 mdr, har aslan stadig flippe ture, han tager den rundt i vores lille have, men 180 i timen og vender på en tiører, og så en tur rundt om skuret, og rundt om pæreetræet.

Det sker sjældnere og sjældnere, men fra 2 gange om dagen, til 2 gange om ugen.............der er jo et stykke vej.

 

 

Så kommer han ind og lægger sig, puster og finder så et ben at tygge i eller en hand at blive nusset af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...