Hop til indhold

Nyt forum


Administrator
 Share

Recommended Posts

Hej alle.

 

Jeg er ved at kigge på en opgradering og nyt version af hunde-forum.dk og vil gerne have jeres bemærkninger omkring anvendelse osv. om det er bedre.

 

Det nye forum har mange af de ting der er efterlyst her, men prøv at kigge på det og lad mig høre jeres mening, det er ikke færdigt.

 

Kig det nye forum her http://www.hunde-forum.dk/forum

 

Der bliver også mulighed for at sige "TAK" på de enkelte indlæg, lissom der er venneliste, rapporter indlæg m.m

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun lige været der 1 minut, men jeg har problemer med at når jeg skifter side, så er baggrundsfarven længe om at komme på.

Den bliver mørkegrøn i et godt stykke tid før den bliver hvid.

 

Og for hver gang jeg skal skifte side/emne tæller den 90 elementer ned som den skal bruge tid på at åbne. Formentlig de der røde og grønne cirkulære knapper til venstre for emnerne.

 

Og så savner jeg rigtig meget "vis 20" og "vis 50", for det er den eneste måde jeg plejer at kunne finde ud af at bruge forummet på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og så savner jeg rigtig meget "vis 20" og "vis 50", for det er den eneste måde jeg plejer at kunne finde ud af at bruge forummet på :lol:

 

Den der vidste jeg godt jeg ville få "røvfuld" for, men standard bliver de sidste 10 - jeg kan umiddelbart ikke genskabe brugervalg på emnerne, men arbejder på det :-)

 

Sidste 10 indlæg - er det acceptabelt ?

 

Der mangler også "Vilkårligt billede fra vores Hunde Gallery" men det arbejdes der på, det har høj prioritet.

 

Jeg glemte lige at nævne, at alle brugere af hunde forum indtil den 14. februar 2008 er konverteret med over, så i skal blot logge ind med samme brugernavn og password som i bruger her, for at teste forum :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun lige været der 1 minut, men jeg har problemer med at når jeg skifter side, så er baggrundsfarven længe om at komme på.

Den bliver mørkegrøn i et godt stykke tid før den bliver hvid.

 

Og for hver gang jeg skal skifte side/emne tæller den 90 elementer ned som den skal bruge tid på at åbne. Formentlig de der røde og grønne cirkulære knapper til venstre for emnerne.

 

 

Jeg tror desværre det en den udbyder jeg bruger til dette forum der er problemet, og overvejer meget at skifte, det kan desværre godt give 6-12 timers nedetid :-(

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og så savner jeg rigtig meget "vis 20" og "vis 50", for det er den eneste måde jeg plejer at kunne finde ud af at bruge forummet på :lol:

 

Den der vidste jeg godt jeg ville få "røvfuld" for, men standard bliver de sidste 10 - jeg kan umiddelbart ikke genskabe brugervalg på emnerne, men arbejder på det :-)

 

Sidste 10 indlæg - er det acceptabelt ?

 

Der mangler også "Vilkårligt billede fra vores Hunde Gallery" men det arbejdes der på, det har høj prioritet.

 

Jeg glemte lige at nævne, at alle brugere af hunde forum indtil den 14. februar 2008 er konverteret med over, så i skal blot logge ind med samme brugernavn og password som i bruger her, for at teste forum :-)

 

På aktive dage synes jeg 10 som standard er for lidt, så hellere 20 efter min mening :) Men du bestemmer, så må jeg bare se at få lært at bruge forum på den anden måde. Måske er vi alligevel ikke så mange der bruger vis 20 eller 50, når det kommer til stykket.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun lige været der 1 minut, men jeg har problemer med at når jeg skifter side, så er baggrundsfarven længe om at komme på.

Den bliver mørkegrøn i et godt stykke tid før den bliver hvid.

 

Og for hver gang jeg skal skifte side/emne tæller den 90 elementer ned som den skal bruge tid på at åbne. Formentlig de der røde og grønne cirkulære knapper til venstre for emnerne.

 

 

Jeg tror desværre det en den udbyder jeg bruger til dette forum der er problemet, og overvejer meget at skifte, det kan desværre godt give 6-12 timers nedetid :-(

 

Lidt nedetid kan vi nok godt leve med. Men det var mit indtryk at det tog tid at åbne 100 små billeder op, og det har vel ikke noget med serveren at gøre? Mht. baggrundsfarven ved jeg ikke hvad det skyldes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har kun lige været der 1 minut, men jeg har problemer med at når jeg skifter side, så er baggrundsfarven længe om at komme på.

Den bliver mørkegrøn i et godt stykke tid før den bliver hvid.

 

Og for hver gang jeg skal skifte side/emne tæller den 90 elementer ned som den skal bruge tid på at åbne. Formentlig de der røde og grønne cirkulære knapper til venstre for emnerne.

 

 

Jeg tror desværre det en den udbyder jeg bruger til dette forum der er problemet, og overvejer meget at skifte, det kan desværre godt give 6-12 timers nedetid :-(

 

Lidt nedetid kan vi nok godt leve med. Men det var mit indtryk at det tog tid at åbne 100 små billeder op, og det har vel ikke noget med serveren at gøre? Mht. baggrundsfarven ved jeg ikke hvad det skyldes.

 

Det er både serveren og selvfølgelig også din egen forbindelse der er afgørende. Har du blot en 128 bit forbindelse, så tager alting lang tid at hente, men også udbyderen af serveren har betydning, jo dårligere forbindese de har, jo længere tid tager det at hente siden, selvom du har en heftig forbindelse selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser okay ud...

Måske mere overskueligt...

Jeg skal bare have vendt mit avatar, så Silke vender den anden vej.. Hun vender ryggen til debatten..

2196_20050430_silkeportrt_a_3.jpg

 

 

Uanset hvad det ender med, så finder vi jo nok ud af at bruge det... a130.gif

 

Haha, ja det er småting der kan være afgørende, den med avartaren har jeg godt nok ikke tænkt på, men som du selv siger, så er er det et problem der kan løses rimeligt smertefrit. Hvis I har brug for billedredigering, og ikke ved hvordan i skal få det løst, er i velkommen til at sende mig en PM så skal jeg gerne hjælpe :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser okay ud...

Måske mere overskueligt...

Jeg skal bare have vendt mit avatar, så Silke vender den anden vej.. Hun vender ryggen til debatten..

2196_20050430_silkeportrt_a_3.jpg

 

 

Uanset hvad det ender med, så finder vi jo nok ud af at bruge det... a130.gif

 

...men hov...Birgitta...hun vender da allerede korrekt kan jeg se på biledet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Jeg bryder mig ikke ret godt om det, og jeg bruger også 20 eller 50 oversigt, 10 er alt for lidt, nye tror deres tråde er blevet væk :)

 

Hvor er Jubii formatet blevet af?

 

Jeg foretrækker dette som det er må jeg nok sige, her er hyggeligt !!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bruger også tit 20 og 50 oversigten.

 

Hilsen Susanne.

 

Bryder du/i jer om det nye format/opsætning?

 

Njah, nu skal man jo være åben overfor nye ting.

Men skal jeg tage stilling her og nu, kan jeg bedst li det nuværende forum.

 

Men jeg husker at da jeg startede her virkede dette ganske uoverskueligt. Så jeg tror altså at noget af det er vanens magt.

 

Men hvis vi ikke har mulighed for vis 20 eller 50, synes jeg det ser ud til at det koster et ekstra klik at komme omkring.

 

F.eks. kan kødbenet/cirklen nede i emne-grupperingerne signalere at der er et nyt emne i debat. Men jeg skal klikke en ekstra gang for at kunne komme ind og se hvad emnet egentlig hedder. Det koster ekstra klik og dermed tid.

Men her i det "gamle" forum kan jeg lynhurtigt skimme de sidste 20 indlæg og vælge dem der har min interesse, fordi jeg kan se overskrifterne på trådene straks, uden at skulle klikke ekstra.

Det er for mig en klar fordel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ser okay ud...

Måske mere overskueligt...

Jeg skal bare have vendt mit avatar, så Silke vender den anden vej.. Hun vender ryggen til debatten..

2196_20050430_silkeportrt_a_3.jpg

 

 

Uanset hvad det ender med, så finder vi jo nok ud af at bruge det... a130.gif

 

...men hov...Birgitta...hun vender da allerede korrekt kan jeg se på biledet :-)

 

Hehe, jeg sagde jo, at jeg bare skulle have hende vendt... Originalbilledet vender den vej... :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg bruger også tit 20 og 50 oversigten.

 

Hilsen Susanne.

 

Bryder du/i jer om det nye format/opsætning?

 

Njah, nu skal man jo være åben overfor nye ting.

Men skal jeg tage stilling her og nu, kan jeg bedst li det nuværende forum.

 

Men jeg husker at da jeg startede her virkede dette ganske uoverskueligt. Så jeg tror altså at noget af det er vanens magt.

 

Men hvis vi ikke har mulighed for vis 20 eller 50, synes jeg det ser ud til at det koster et ekstra klik at komme omkring.

 

F.eks. kan kødbenet/cirklen nede i emne-grupperingerne signalere at der er et nyt emne i debat. Men jeg skal klikke en ekstra gang for at kunne komme ind og se hvad emnet egentlig hedder. Det koster ekstra klik og dermed tid.

Men her i det "gamle" forum kan jeg lynhurtigt skimme de sidste 20 indlæg og vælge dem der har min interesse, fordi jeg kan se overskrifterne på trådene straks, uden at skulle klikke ekstra.

Det er for mig en klar fordel.

 

Ja, det er jeg enig i :)

 

Da jeg startede på jubii skulle jeg også vænne mig til det og også her, men ja, jeg kan godt lide at trådene står hele siden ned, at man kan se emnet og hvem der har skrevet det og hvem der har skrevet sidst, det betyder også meget for mig at der er en lang oversigt.

 

Jeg bruger kun grupperne hvis jeg hortigt skal linke til noget eller finde en gammel tråd, på jubii bruger jeg søgefunktionen :)

 

Jeg vil gerne have avataren på venstre side, og ja, jeg kan faktisk godt lide point og karmasystemet :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...