Besvaret September 16, 200916 år comment_219594 Vinnie - 4 år d. 5. september Leroy - 1 år i dag, d. 16. september Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219598 Tillykke til Vinnie også - måske tog jeg fejl ... det kan godt være at hunden med det fedeste ansigtsudtryk alligevel var hende Vinniehunden ... Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219620 Tillykke. :tillykke:Så er det dem der er skyld i det gode vejr. :hjerte: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219630 Også et STORT forsinket tillykke til den smukke Vinnie:tillykke: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219634 Tillykke med dem begge :banan: Hvorfor har vi overset Vinnie? :hmm: :tillykke: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219643 Tillykke med dem begge Vinnie er jo samme alder som Hogan og Hero - de fyldte 4 år d. 3. september Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219655 :klovn: Tillykke til begge vovser :klovn: Jeg ville jo mene at der burde være flere billeder Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219685 Et par billeder mere Orv det ser monster hyggeligt ud:5up: Tillykke med dem begge to:-D Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219705 Et par billeder mere De er altså total morsomme. Billed 2, en hel bamse i mundne på dem begge! Billed 3: En hel bamse delt i 3. hvoraf den største del, er i begges mund Destroyer 1 & 2 :5up: Er der så flere billeder Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219708 :klovn:Stort tillykke til begge de skønne basser !!! :klovn: :tillykke: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219738 Tillykke med begge vapper De ser ud til at rigtig hygge sig :5up: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219762 Tillykke med dem. Som altid nogle super gode billeder:-D Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år Forfatter comment_219769 Tak allesammen! :5up: Leroys fødselsdag sluttede desværre med en rigtig æv-oplevelse Vi er blevet inviteret tilbage på vores gamle træningsplads, og første gang gik bare rigtig skidt. Jeg dummede mig også ved at stå udenfor medens de andre hunde legede - jeg skulle selvfølgelig være gået væk, så Leroy ikke blev stresset af det. Men resultatet blev at jeg aldrig har set ham så ukoncentreret før, og vi kunne absolut ingenting Vi så også Kratos og hans far, men de havde vist ikke hørt om os Kratos er ellers en flot fyr! Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219787 Tillykke med dem begge to og tak for de herlige billeder også Øv også med en træls dag på træningspladsen :ae: Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219794 Tak allesammen! :5up: Leroys fødselsdag sluttede desværre med en rigtig æv-oplevelse Vi er blevet inviteret tilbage på vores gamle træningsplads, og første gang gik bare rigtig skidt. Jeg dummede mig også ved at stå udenfor medens de andre hunde legede - jeg skulle selvfølgelig være gået væk, så Leroy ikke blev stresset af det. Men resultatet blev at jeg aldrig har set ham så ukoncentreret før, og vi kunne absolut ingenting Vi så også Kratos og hans far, men de havde vist ikke hørt om os Kratos er ellers en flot fyr! Det er ski da heller ikke let at være sådan en bette ung mand og komme ud på en ny træningsplads første gang. Han skal helt sikkert nok komme efter det, når I har været dér et par gange. Det er bare på med vanten til jer begge to. Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år Forfatter comment_219814 Det er ski da heller ikke let at være sådan en bette ung mand og komme ud på en ny træningsplads første gang. Han skal helt sikkert nok komme efter det, når I har været dér et par gange. Det er bare på med vanten til jer begge to. Ja det håber jeg også. Nogle af hundene var han på hvalpehold med. Dengang måtte han lege med dem, og det kunne han sagtens endnu. Men der er en hanhund på holdet, som jeg ikke vil have ham løs sammen med. Rapporter
Besvaret September 16, 200916 år comment_219848 Ja det håber jeg også. Nogle af hundene var han på hvalpehold med. Dengang måtte han lege med dem, og det kunne han sagtens endnu. Men der er en hanhund på holdet, som jeg ikke vil have ham løs sammen med. Nej og sådan er det jo desværre tit, når de kommer i den "gode" alder. Så er der jo nogle af dem, der ikke lige er lege-objekter mere... Rapporter
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.