Umulia Skrevet September 16, 2009 Rapporter Share Skrevet September 16, 2009 Vinnie - 4 år d. 5. september Leroy - 1 år i dag, d. 16. september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke til Vinnie også - måske tog jeg fejl ... det kan godt være at hunden med det fedeste ansigtsudtryk alligevel var hende Vinniehunden ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 TILLYKKE 2 dejlige vovser Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst BongoJungle Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke i to skjønne hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke. :tillykke:Så er det dem der er skyld i det gode vejr. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sine Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Også et STORT forsinket tillykke til den smukke Vinnie:tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge :banan: Hvorfor har vi overset Vinnie? :hmm: :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Hailey Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge Vinnie er jo samme alder som Hogan og Hero - de fyldte 4 år d. 3. september Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 :klovn: Tillykke til begge vovser :klovn: Jeg ville jo mene at der burde være flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge 2 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med hundene! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Et par billeder mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge to:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mulline Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Et par billeder mere Orv det ser monster hyggeligt ud:5up: Tillykke med dem begge to:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Et par billeder mere De er altså total morsomme. Billed 2, en hel bamse i mundne på dem begge! Billed 3: En hel bamse delt i 3. hvoraf den største del, er i begges mund Destroyer 1 & 2 :5up: Er der så flere billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 :klovn:Stort tillykke til begge de skønne basser !!! :klovn: :tillykke: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Frigg120209 Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med begge vapper De ser ud til at rigtig hygge sig :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem. Som altid nogle super gode billeder:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tak allesammen! :5up: Leroys fødselsdag sluttede desværre med en rigtig æv-oplevelse Vi er blevet inviteret tilbage på vores gamle træningsplads, og første gang gik bare rigtig skidt. Jeg dummede mig også ved at stå udenfor medens de andre hunde legede - jeg skulle selvfølgelig være gået væk, så Leroy ikke blev stresset af det. Men resultatet blev at jeg aldrig har set ham så ukoncentreret før, og vi kunne absolut ingenting Vi så også Kratos og hans far, men de havde vist ikke hørt om os Kratos er ellers en flot fyr! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Belzique Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med dem begge to og tak for de herlige billeder også Øv også med en træls dag på træningspladsen :ae: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tak allesammen! :5up: Leroys fødselsdag sluttede desværre med en rigtig æv-oplevelse Vi er blevet inviteret tilbage på vores gamle træningsplads, og første gang gik bare rigtig skidt. Jeg dummede mig også ved at stå udenfor medens de andre hunde legede - jeg skulle selvfølgelig være gået væk, så Leroy ikke blev stresset af det. Men resultatet blev at jeg aldrig har set ham så ukoncentreret før, og vi kunne absolut ingenting Vi så også Kratos og hans far, men de havde vist ikke hørt om os Kratos er ellers en flot fyr! Det er ski da heller ikke let at være sådan en bette ung mand og komme ud på en ny træningsplads første gang. Han skal helt sikkert nok komme efter det, når I har været dér et par gange. Det er bare på med vanten til jer begge to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Tillykke med fødselsdagene Vinnie og Leroy Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Umulia Besvaret September 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Det er ski da heller ikke let at være sådan en bette ung mand og komme ud på en ny træningsplads første gang. Han skal helt sikkert nok komme efter det, når I har været dér et par gange. Det er bare på med vanten til jer begge to. Ja det håber jeg også. Nogle af hundene var han på hvalpehold med. Dengang måtte han lege med dem, og det kunne han sagtens endnu. Men der er en hanhund på holdet, som jeg ikke vil have ham løs sammen med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret September 16, 2009 Rapporter Share Besvaret September 16, 2009 Ja det håber jeg også. Nogle af hundene var han på hvalpehold med. Dengang måtte han lege med dem, og det kunne han sagtens endnu. Men der er en hanhund på holdet, som jeg ikke vil have ham løs sammen med. Nej og sådan er det jo desværre tit, når de kommer i den "gode" alder. Så er der jo nogle af dem, der ikke lige er lege-objekter mere... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts