Hop til indhold

Så har jeg ingen undskyldninger længere


Lonny
 Share

Recommended Posts

Indtil nu har jeg kunne undskylde mig med, at det er også bare fordi at de er terrier, at jeg ikke kan lære dem en simpel øvelse...

 

Men nu må jeg vist bare erkende, at når jeg ikke kan det, så er det fordi at jeg er en dårlig træner :oops:

 

http://www.bt.dk/danmark/her-er-den-hjaelpsomme-kamphund

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hehe...det skal du ikke være ked af...der kunne ligeså godt have været et billede af Victoria med teksten "her er den egoistiske kamphund"...:engel::roll::mrgreen:

 

Men jeg har en veninde som træner redningshund, og hun lod for sjov Pablo prøve de 6 af de ting der skal til for at blive optaget...der gives fra 0-10 point, og på de 6 alene scorede Pablo 60...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...det skal du ikke være ked af...der kunne ligeså godt have været et billede af Victoria med teksten "her er den egoistiske kamphund"...:engel::roll::mrgreen:

 

Men jeg har en veninde som træner redningshund, og hun lod for sjov Pablo prøve de 6 af de ting der skal til for at blive optaget...der gives fra 0-10 point, og på de 6 alene scorede Pablo 60...:-D

God hund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe...det skal du ikke være ked af...der kunne ligeså godt have været et billede af Victoria med teksten "her er den egoistiske kamphund"...:engel::roll::mrgreen:

 

Men jeg har en veninde som træner redningshund, og hun lod for sjov Pablo prøve de 6 af de ting der skal til for at blive optaget...der gives fra 0-10 point, og på de 6 alene scorede Pablo 60...:-D

 

Nu er denne hund jo ikke kun blevet optaget, den er næsten færdig med uddannelsen, der er en lille forskel :blink:

 

Men når jeg ikke har kunne hitte ud at motivere Baldur og Luna til en eller anden øvelse, så har jeg altid skudt skylden på, at det er jo også bare fordi at de er terrier og terrier er så stædige, og gør kun hvad de selv vil.

 

Hvad skal jeg nu bruge som undskyldning?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather
Nu er denne hund jo ikke kun blevet optaget, den er næsten færdig med uddannelsen, der er en lille forskel :blink:

 

Men når jeg ikke har kunne hitte ud at motivere Baldur og Luna til en eller anden øvelse, så har jeg altid skudt skylden på, at det er jo også bare fordi at de er terrier og terrier er så stædige, og gør kun hvad de selv vil.

 

Hvad skal jeg nu bruge som undskyldning?

 

 

hehe...der er en kæmpe forskel...men jeg er stadig stolt af at min lille hund nok kunne blive redningshund hvis jeg ville...:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...