Hop til indhold

Bred agilityline


Hailey
 Share

Recommended Posts

min er købt åp www.hundenshus.dk det er nome-halsbånd

 

[media]http://lh5.ggpht.com/_W0jJnRto32Y/Sj-gJXZorBI/AAAAAAAAAz8/hB__YsegH9I/s640/agilitydage_juni%20007.jpg[/media]

Karlas er 2,5 (den sorte del af halsbåndet med navn på) + fleecekant - men hun laver dem bredere til større hunde

Ja! Det var lige nøjagtig det jeg var ude efter :5up:

 

Jeg har bestilt et i dag, og det kommer på lørdag :banan:

 

Jeg fik også at vide at hun skal til at lave "personlige" labels til powerseler, så jeg skal da (senere) have labels med deres navne :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Det var lige nøjagtig det jeg var ude efter :5up:

 

Jeg har bestilt et i dag, og det kommer på lørdag :banan:

 

Jeg fik også at vide at hun skal til at lave "personlige" labels til powerseler, så jeg skal da (senere) have labels med deres navne :oops:

 

Ja hun er super hurtig - Mit lå i postkassen 2 eller 3 dage efter det var bestilt... Jeg er super gald for mit.... og så kan det bare lige smides i vaskemaskinen i en vaskepose, hvis det bliver beskidt...

 

Håber du viser billeder når du får dit hjem :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Til en anden gang - eller hvis andre mangler - har jeg noget lignende fra svenske Björkis. De fås i et væld af farver og jeg tror de er samme princip som de andre (nu har jeg ikke været inde og kigge på dem endnu, så måske man der får alt hvad hjertet begærer).

 

Jeg har et i mørk lilla og et i lyserød. Men har også sat næsen op efter et i orange, koboltblå eller en anden fin farve. De er købt i Sverige til 85 SEK hos Satchmos.se.

 

halsb_u_refl_25mm_ziggy.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...