Gæst Incendia Skrevet September 24, 2009 Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 Hej alle sammen. Mit navn er Louise jeg er 20 år og jeg er ny her på siden. Jeg har i snart 1½ år inderligtønsker mig en chi. Jeg har læst meget om dem og læser stadig, da jeg gerne vil have en god hund og give den de bedste betingelser. Mit problem er bare at jeg aldrig rigtig har mødt en chi. Jeg har da set masser af billeder og folk på gaden der har luftet deres lille pus, men jeg har aldrig rigtig fået lov at møde og snakke med en chi, samt deres ejer. Derfor vil jeg hører om der er nogle i nærheden af Skive, Jylland som ejer en chi og ikke ville have noget imod at jeg ku hilse på din/dine hunde samt få en lille snak med dig omkring det at have en chi. Jeg skal ikke have hund i den nærmeste fremtid. Lige pt bor jeg i en lejlighed inde i byen hvor jeg ikke må have dyr, men den dag mig og kæresten flytter i hus / rækkehus (vi er skrevet op) så har vi snakket meget om at få et lille pus. Ja har enda kommet til at købe en smule lejetøj til min kommende smukling, selvom der nok er et par år til jeg får den Jeg håber på at ku lærer en masse herinde og blive rigtig godt rustet til at få min lille hvapper når den tid kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Det er en rigtig god ide at sætte sig grundigt ind i den race man overvejer at anskaffe sig og det at have hund i det hele taget :5up: Håber det lykkedes at finde nogen Du kan også prøve at kontakte nogle forskellige opdrættere til et uforpligtende besøg og snakke lidt med dem om racen og deres hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Ja jeg håber lidt på at kunne finde en opdrætter i nærheden, jeg kan komme ud at snakke med. min transport muligheder er desværre lidt begrænset men håber det lykkes at finde en eller flere jeg kan besøge. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Altså - jeg kommer ikke rigtig i Skive (er faktisk ikke engang helt sikker på hvor det er) Men måske vi godt kunne finde ud af noget en dag? Min Dolph er altid glad for at møde folk Hvis der bor HF mennesker i nærheden kan det jo evt. kombineres med en lille fællestur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Altså - jeg kommer ikke rigtig i Skive (er faktisk ikke engang helt sikker på hvor det er)Men måske vi godt kunne finde ud af noget en dag? Min Dolph er altid glad for at møde folk Hvis der bor HF mennesker i nærheden kan det jo evt. kombineres med en lille fællestur? Kunne være rigtig dejligt hvis jeg ku få både en snak med dig og dolph HF mennesker? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Kunne være rigtig dejligt hvis jeg ku få både en snak med dig og dolphHF mennesker? Altså andre herinde fra som bor i nærheden, så kunne jeg jo lige udnytte chancen til en fælles gåtur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 ahh oki. ja ku være rigtig hygge. Skive ligger desværre 1½ times kørsel fra Skive og er lidt begrænset i mine transportmuligheder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tweesa Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 ahh oki. ja ku være rigtig hygge. Skive ligger desværre 1½ times kørsel fra Skive og er lidt begrænset i mine transportmuligheder. Oh well, jeg siger til hvis jeg kommer til Skive egnen en dag- du må sige til hvis du kommer til Århus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Oh well, jeg siger til hvis jeg kommer til Skive egnen en dag- du må sige til hvis du kommer til Århus Det en aftale Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Jeg googlede "Skive Chihuahua" og fik dette: Der er både tlf.nr. og adresse på en opdrætter. http://www.annonce-bladet.dk/artikler.asp?mode=full&id=1572 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Hej alle sammen.Mit navn er Louise jeg er 20 år og jeg er ny her på siden. Jeg har i snart 1½ år inderligtønsker mig en chi. Jeg har læst meget om dem og læser stadig, da jeg gerne vil have en god hund og give den de bedste betingelser. Mit problem er bare at jeg aldrig rigtig har mødt en chi. Jeg har da set masser af billeder og folk på gaden der har luftet deres lille pus, men jeg har aldrig rigtig fået lov at møde og snakke med en chi, samt deres ejer. Derfor vil jeg hører om der er nogle i nærheden af Skive, Jylland som ejer en chi og ikke ville have noget imod at jeg ku hilse på din/dine hunde samt få en lille snak med dig omkring det at have en chi. Jeg skal ikke have hund i den nærmeste fremtid. Lige pt bor jeg i en lejlighed inde i byen hvor jeg ikke må have dyr, men den dag mig og kæresten flytter i hus / rækkehus (vi er skrevet op) så har vi snakket meget om at få et lille pus. Ja har enda kommet til at købe en smule lejetøj til min kommende smukling, selvom der nok er et par år til jeg får den Jeg håber på at ku lærer en masse herinde og blive rigtig godt rustet til at få min lille hvapper når den tid kommer. Nu bor jeg i viborg, og har 2 dejlige chier.. og du skal være velkommen til en kop kaffe... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Ville bare sige velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Velkommen til Kunne ikke selv lade være med at google lidt, og googled derved Kennel-Chanel. Det ser ikke for godt ud, men prøv selv, måske jeg tager fejl Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Selv jeg ved at Kennel chanel er et sted man skal holde sig fra. Hendes omdømme er alt andet end godt, og hun har domsafgørelser mod sig, hvad angår snyd. Elelr vel nærmere bedrag, da det jo var med fuldt overlæg... Google det engang. Der dukker så rigeligt op. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Selv jeg ved at Kennel chanel er et sted man skal holde sig fra. Hendes omdømme er alt andet end godt, og hun har domsafgørelser mod sig, hvad angår snyd. Elelr vel nærmere bedrag, da det jo var med fuldt overlæg... Google det engang. Der dukker så rigeligt op. Ja, jeg er ved at læse de forskellige sider om hende og hendes dyr - det er simpelthen SÅ frygtelig læsning! Hun har en "dæk"side som hedder www.tori.dk og gæstebogen dér taler vist for sig selv. Men hun har "billige" hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Nu bor jeg i viborg, og har 2 dejlige chier.. og du skal være velkommen til en kop kaffe... Kaffe, nej tak, men en kop te ville være herligt Jeg kommer engang i mellem til viborg og vil rigtig gerne besøge dig og dine to chi'er. ih ville bare være så godt... Må lige finde ud af hvornår jeg kommer til viborg, igen. så kan jeg lige kontakte dig, for a hører om du har tid. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Kaffe, nej tak, men en kop te ville være herligt Jeg kommer engang i mellem til viborg og vil rigtig gerne besøge dig og dine to chi'er. ih ville bare være så godt... Må lige finde ud af hvornår jeg kommer til viborg, igen. så kan jeg lige kontakte dig, for a hører om du har tid. Der skal så stå jer, men det kunne du jo ikke vide.. og det har vi sikkert også, har også en øl til din mand, hvis han vil med.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Der skal så stå jer, men det kunne du jo ikke vide.. og det har vi sikkert også, har også en øl til din mand, hvis han vil med.. Hehe han drikker ikke øl og sådan. hehe. men glæder mig til at møde jer alle:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Unknown99 Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Hehe han drikker ikke øl og sådan. hehe. men glæder mig til at møde jer alle:-D den skal jeg lige have igen.. drikker han ikke øl? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Ja, jeg er ved at læse de forskellige sider om hende og hendes dyr - det er simpelthen SÅ frygtelig læsning! Hun har en "dæk"side som hedder www.tori.dk og gæstebogen dér taler vist for sig selv. Men hun har "billige" hunde OMFG!!!!!! Ufatteligt at der findes så ækle mennesker!!! Og tjek lige den pris hun sælger dyrene til Vi har chihuahua fra 2500,- kr. http://www.tori.dk/14173125 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DKWiechert Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 OMFG!!!!!! Ufatteligt at der findes så ækle mennesker!!! Vil nu mene den gæstebogsskriver helelr ikek er meget bedre Og tjek lige den pris hun sælger dyrene til http://www.tori.dk/14173125 Nu spørger jeg lige: Hvad er der galt med 2500? Normalt går de for 10.000 elelr deromkring. Både med og uden tavle, skamavl og seriøse.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LilleBali Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Vil nu mene den gæstebogsskriver helelr ikek er meget bedre Nu spørger jeg lige: Hvad er der galt med 2500? Normalt går de for 10.000 elelr deromkring. Både med og uden tavle, skamavl og seriøse.... Jeg havde kun halvt skimmet gæstebogen da jeg skrev tidligere. Pointen var at den side jeg linkede til også er denne Michell (MIchelle?)'s side, hende fra Kennel Chanel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Incendia Besvaret September 24, 2009 Rapporter Share Besvaret September 24, 2009 Lige for at komme tilbage til topic, så søger jeg en kennel, eller private, der ku ha lyst til endten at fortælle om deres chi eller møde dem og få en lille snakke om de kærer små. hvis i sku finde en seriøs kennel i nærhed af skive eller bare et sted i midtjylland som jeg har overset, så må i endelig gerne skrive. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ulla Besvaret Oktober 26, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2009 . vi boer i en lejlig Hej alle sammen.Mit navn er Louise jeg er 20 år og jeg er ny her på siden. Jeg har i snart 1½ år inderligtønsker mig en chi. Jeg har læst meget om dem og læser stadig, da jeg gerne vil have en god hund og give den de bedste betingelser. Mit problem er bare at jeg aldrig rigtig har mødt en chi. Jeg har da set masser af billeder og folk på gaden der har luftet deres lille pus, men jeg har aldrig rigtig fået lov at møde og snakke med en chi, samt deres ejer. Derfor vil jeg hører om der er nogle i nærheden af Skive, Jylland som ejer en chi og ikke ville have noget imod at jeg ku hilse på din/dine hunde samt få en lille snak med dig omkring det at have en chi. Jeg skal ikke have hund i den nærmeste fremtid. Lige pt bor jeg i en lejlighed inde i byen hvor jeg ikke må have dyr, men den dag mig og kæresten flytter i hus / rækkehus (vi er skrevet op) så har vi snakket meget om at få et lille pus. Ja har enda kommet til at købe en smule lejetøj til min kommende smukling, selvom der nok er et par år til jeg får den Jeg håber på at ku lærer en masse herinde og blive rigtig godt rustet til at få min lille hvapper når den tid kommer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts