Hop til indhold

Oktober-billeder 2009


Tonks
 Share

Recommended Posts

er han glad for den der arrak jakke? Jeg overvejer lidt at investere i et ordentligt hundetræningssæt her til vinterkulden istedet for mit børne-skisæt fra Bilka :mrgreen:

 

Jeg kan anbefale en heldragt!

Jeg ved den er grim, men gud hvor jeg elsker min store blå hullede Tyborøn-habbit :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 366
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En flyverdragt!?! e025.gif

 

Grin du bare :mrgreen::blink:

 

Ej... Det er ikke kønt, men det er praktisk og varmt! Og når man tilbringer 2-4 aftener om ugen ude på en træningsbane, i regn, slud og blæst, så lærer man at lægge forfængeligheden til side :-D

 

Jeg forsøger dog at kompencere ved altid at være iført pencilnederdel og skjorte indenunder :lol:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Så kom vi hjem fra en dejlig tur ved strand og skov med bedstevennen... resten af billederne ligger på Karlas facebook side :mrgreen:

 

Rigtige dejlige billeder:5up:.... Det er bare så tydeligt at se at de to bare hygger sig så meget sammen.:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Vi øver lige nu sit - og sid stille i minimum 30 sek. - både med og uden frikadelle dinglende over hovedet - det går dog stadig bedst med frikadellen som motivator :-D

 

Nøj.... hvor er han altså bare nuser:hjerte:.... han har sådan et dejligt blik der siger: hvornår kommer den frikadelle... :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

izzie er meget pirrelig for tiden :rolleyes: især mht. lyde....tv'et er Enemy nr.1 for tiden :roll:

 

Det ligger til alderen, Karla blev pludselig vanvittigt bange for cyler der stod lænet op af mure, da hun var på den alder :roll: På trods af, at der står 3 cykler lænet op af vores egen mur, og det har der gjort i al den tid hun har levet :blink:

 

Det går over igen, men hvis hun gør af tv'et kan det være en god ting, at træne "stille - vi ser tv" :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ligger til alderen, Karla blev pludselig vanvittigt bange for cyler der stod lænet op af mure, da hun var på den alder :roll: På trods af, at der står 3 cykler lænet op af vores egen mur, og det har der gjort i al den tid hun har levet :blink:

 

Det går over igen, men hvis hun gør af tv'et kan det være en god ting, at træne "stille - vi ser tv" :mrgreen:

 

 

:lol: :5up: den kommer på træningslisten :blink:

 

Hun er bare så sensitiv mht. lyde lige nu :roll: det MÅ da være løbetiden :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...