Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Lad mig præsentere:
- Så kom løveungerne på græs.
Det bliver jeg også altid.. Altså rørt Natascha og jeg sider og hepper : kom så..preeeesse, ja dygtig..Hvor er det fint... Men den viste fødsel er jo en perfekt fødsel..Toffees fødsel havde været bedre for dig at være med til..Store hvalpe som sad fast i fødselsgangen (gudskelov den eneste som kom med hovedet først, så jeg kunne på fingrene op og få fat i nakkeskindet)..En som var helt blå og ikke trak vejret og måtte have starthjælp.. Heldigvis går de fleste fødsler glat og tæven ved jo hvad hun skal.. :klap:- Ideer til nyt foder
Jeg kigger på dem når de kommer på ferie..Så løber de og så taber de sig sikkert meget:mrgreen:- Ideer til nyt foder
Mine får det også opblødt.. Fordi dyrlægen fortalte mig at når de spsier foderet tørt så fylder de maven og derefter drikker de en hulen masse vand. Så maven bliver helt overudspilet.Samt at tørfoder givet tørt belaster nyrerne meget mere end foder der er opblødt.Forøvrigt er det ikke ret mange af dem der tygger foderet. Pillerne er så små at de sluges hele. og så tygger de som regel kun med deres yndlingsside.. Det er bedre at give dem ben.- Ideer til nyt foder
Det synes jeg er rigtig godt... Men jeg bruger Royal Canin Hypoallergic til alle mine nu.. pga Nomi som kun kan tåle nyrefoderet (det vil han ikke spise) og hypoallergic som han råæder..Og det gør de andre også- Lad mig præsentere:
Ja jeg tror de kommer her i weekenden..Selvom jeg håber hun venter til næste uge..Onsdag ville passe godt Jeg har sendt dig en PB- Forebyggelse af tandsten
Hundene altså..ikke dyrlægen- Forebyggelse af tandsten
Man kan lære dem at få renset tænder med ultralyd uden at de kommer i narkose- Ikke fange fugle?
Selv tak Kan du ikke lære hende at tage høns i stedet for? der er jo ikke meget kød på en fugl- Gode råd om race søges
Jeg har svaret på PB :slem:- Forebyggelse af tandsten
hos dyrlægen og i hundebutikker- Forebyggelse af tandsten
Rå ben må de få alle slags af, også fjerkræ..Jeg bruger desuden plaque off..Det er genialt!! Et pulver lavet af tang som de skal have en lillebitte skefuld af hver dag..- Gode råd om race søges
Så ikke du havde svaret- Gode råd om race søges
De kan sagtens gå på asfalt En Löwchenhvalp koster 11500 (du kan se på min hjemmeside hvad der så følger med af ting osv).. Sommetider er der en hvalp med fejl fx underbid så er den lidt billigere. Eller en voksen hund der skal have et nyt hjem. Pelsen vokser ca en cm om måneden. Du kan nemt lære at klippe (jeg holder jævnligt klippekursus, både hold og eneundervisning) Foderprisen kommer jo an på hvad du fodrer med. Men en sæk foder med 15 kg vil holde ca 4-6 måneder ( en sæk koster vel fra 300-1000 kr).. Sygeforsikring og lovpligtig forsikring giver jeg vist samlet ca 1700 kr for pr hund pr år.- er det normalt?
Han er blevet kodet til at gøre din mor det helt klart også..hun kan ikke leve uden en løve og alle andre han møder:engel: Vi holder indoktrineringskurser hver dag for hvalpene.. i deres løvebibel står: gå ud og befolk verden kun på den måde kan løverne overtage verdens herredømmet :klap::klap:- er det normalt?
Godt jeg har hjernevaket ham til at han skal have en bror om et år..Jeg håber han husker det når nu han alligevel bestemmer- er det normalt?
I sengen :shock: Nu har han magten hjemme hos jer.. nu kan det kun gå ned ad bakke Før du får set dig om ligger I i kurven og han har sengen alene :damn::damn: ironi, ikk??- Lidt øv :(
Ja måske..Men sommetider kan et kort indlæg fortælle meget mere end et langt..og så får man hvertfald ikke hidset sig selv op over de næste 2 sider :slem:- Lidt øv :(
Jeg havde håbet nogen ville spørge..Angelsaksisk er en af mine kæpheste Såan pænt sagt betyder det testikler, nosser.. hvis man bruger ordet som et substantiv betyder det "sikke en gang vås" . hvis ordet er brugt som et adjektiv betyder det noget som er af temmelig ringe kvalitet .. Sådan generelt kan man vel sige at ordet bruges når man vil vise sin foragt for noget- er det normalt?
Hvordan har Halfdan det i dag?- Lidt øv :(
- Gode råd om race søges
Måske skulle jeg tilføje at der ikke er nogen racespecifikke sygdomme hos løverne..Det er en ret sund race. Den er mere kvadratisk end havaneseren er, hvilket gør at dens ryg ikke bliver så belastet. Og så lige et link til min yndlingsløve Lowchens of Australia presents the AGILITY LOWCHEN - "Pistil"! hvis du scroller ned til bunden er der en masse sider med billeder af Pistil..- Gode råd om race søges
Så må du da have dig en løve Den kan sagtens bo sammen med en Westie :klap:- Gode råd om race søges
Som nogle af de andre skriver, er löwchen et rigtig godt bud.. Det er en glad og humoristisk race, som elsker børn. Det er ikke en reserveret race, den elsker alle mennesker og har ingen problemer med andre hunde. Løven elsker at lære forskellige tricks (den har været brugt som cirkus og gøglerhund tidligere)..Den er lærenem og arbejdsvillig. Er ikke krævende motionsmæssigt, emn elsker at gå lange ture. Den elsker alle aktiviteer som involverer hele dens familie. Den kan sagtens lære at rulle rundt sidste år havde jeg en hvalpekøber, hvis dreng ville lære deres løve at spille guitar..Jeg tror faktisk det lykkedes meget pænt :klap: Løverne bliver meget brugt som terapihunde i udlandet. De er ret hurtige til at aflæse om folk er bange, uinteresserede eller vilde med hunde. og afpaseer fint deres opførsel til situationen. Det er ikke en gøende race..Mange af de små hunderacer har jo ellers været brugt som alarmhunde, men ikke løven..Den har bare været til selskab Den er lille (alt efter hvilken linje man vælger) Standarden siger 25-33 cm..Min den mindste e r21 cm og den største er 36 cm. Den er langhåret, men fælder ikke. Allergikere kan som regel godt tåle løverne.Natascha, min datter, har ret slem allergi. Og hun tåler fint løverne, også med i seng. hvis man vil udstilel skal hunden klippes i løveklip. Hvis det bare skal være en familie/kælehund så vælgr mange at lade enten pelsen gro over det hele, elelr at få klippet hunden i et hvalpeklip. At klippe kan man nemt selv lære. Löwchen er forresten i familie med bomuldshunden (bichon familien) som kendetegnes ved ikke at fælde. God jagt med at finde din nye race- Lad mig præsentere:
Velkommen Ja jeg siger det jo hele tiden..Man skal ikke møde for mange løver så er man lost :slem: I må da bare have en af hver farve :hmm: - Så kom løveungerne på græs.