Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Farvetråden
Ja..det vil jeg troNej og Nej Jeg skal prøve at uddybe det
-
Anders Hallgren i Ålborg
Ja lad os gøre det..
-
Overvægtig chihuahua - Råd ønskes
Den nemmeste måde at tjekke de små hunde på er ved at "løfte" dem med hånden mellem deres forben, så brystbenet hviler på din håndflade.. Når du har løftet et nogle gange på den måde vil du kunne mærke en vægtstigning/eller det modsatte på 50 gram.Den nemmeste og hurtigste måde at få dem til at tabe sig på (når man altså gør sig klart at de KUN skal have hundefoder, ingen menneskemad) er at finde nogle hunde de kan lege med. Så bevæger de hele kroppen/alle muskler
-
Anders Hallgren i Ålborg
Det kan vi da godt
-
Hvalpeklip
Nånånån.. Nu bliver hvalpekøberne sq endnu mere krævende Tjah jeg kan godt lave en billedeserie..Jeg har nok en hund jeg kan ofre pelsen på (hvad man ikke gør for sine hvalpekøbere :slem:) ..Men mine er jo løveklippet, så jeg må lægge et billede af en anden hund ind, så man kan se slutresultatet..:hmm: medmindre Natascha har en billedeserie fra efteråret :hmm::hmm:
-
Farvetråden
De var for små at slæbe med.. Og de må heller ikke komme med ind, når de er så små..Så tager jeg dem kun med hvis vi har campingvognen med
-
Farvetråden
Med rødt..Sådan går det når man pludselig befinder sig midt i det hele og der ikke er hænder nok Du kan ligeså godt komme på alle udstillinger fremover, så du kan holde hunde.Ja Delica er en fremragende repræsentant for racen
-
Farvetråden
Man kan kigge på forældrene.. hvis de er non-fading er der store chancer for hvalpen også er det..Og man kan se non-fading hvalpene begynder hurtigt at skifte farve i bunden af pelsen.. Chokoladehvalpene er pænest når de er non-fading.. De andre farver kan jeg godt lide selvom de fader..
-
GPS - men hvilken?
Jeg har 2 navigon..Solvej, købte jeg sidste år.. Den billigste model.Og hun har været ganske udmærket.. Hun har fundet vej (dør til dør) i hele Europa og Norden..Selv igennem Tjekkiet og Slovakiet fandt hun vej..Og spisesteder, messehaller, tankstationer osv.. Det eneste problem med hende har været at hun er skide morgensur. hun starter sætningen med søs stemme og snerrer sidste halvdel ud Så købte jeg en til navigon til kør-på-hundeudstilling-bilen.. Jeg købte den lidt større model..Større skærm, og så har den en finesse den anden ikke har..Hun ved når der er sket noget længere fremme..i weekenden fortalte hun at der var tabt gods på motorvejen ved Ringsted. Og i Fredags vidste hun der var væltet en hestetrailer ved Skanderborg.. Der var kø, og vi holdt som 5 bil..Så det vidste hun hurtigt.. Hun giver en alternativ rute hvis man kan nå at komme af motorvejen.. Når man starter hende får man 3 veje at vælge imellem - korteste, hurtigste eller smukkeste... Den eneste ulempe ved hende er at det er rødvinsdrikkende rig dame fra whiskeybæltet der har lagt stemme til Den første gav jeg 700 kr for..Den nye kostede 1295.. Vi har haft både Garmin og Tomtom..Garmin var elendig..Tomtom var bedre, men i forhold til prisen så synes jeg Navigon er meget bedre
-
Farvetråden
Du skulle jo næsten komme i morgen til udstillingen så du kan se ham i levende live
-
Farvetråden
Det er ikke så tit lige den farve kommer..Han er født nærmest orange (skal prøve at finde et billede fra han var nyfødt når jeg kommer hjem).. Som regel fader de gyldne og bliver enten grå eller hvide.. Men ham her har stadig en rigtig løvefarve
-
Så kom løveungerne på græs.
Jubiiiiiiii :banan::banan::banan::banan:
-
Så kom løveungerne på græs.
hej Farfar Anders..Velkomemn herind..Og Jack er bare skøn og dejlig
- Så kom løveungerne på græs.
-
Så kom løveungerne på græs.
Jeg må jo snart forbi igen så
-
Så kom løveungerne på græs.
ham tager jeg så
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Det var også smukt - næ..men det varer ikke længe :slem:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Det er et smukt navn
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Og det har du ikke fortalt mig
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
Det er hende der ligger på bountys hals Hvad skal hun hedde??
-
Så kom løveungerne på græs.
Så lad endelig være med at møde en..Så er du først solgt
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
:mrgreen:
-
Mest for Findus og Akrebbe :-)
De fleste mænd tror jeg..men slæb ham med herop, så skal du bare se men pas på..Det er næsten altid mændene der først falder for løveklippet :slem:
-
Bare numser og en med hår
- Mest for Findus og Akrebbe :-)
Ja gør det Du må hellere få et par bilelder til.Nu er de faldet til ro - Mest for Findus og Akrebbe :-)