Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. topic svarede på kennel-lowchen's Tine1 i Lowchen
    Jeg holder stadig på en OSter a5.. Singelspeed er fint nok (det er den øverste her http://løveshoppen.dk/category.php?id_category=45). Det er ikke så meget motoreffekten du skal kigge på når du kun har en der skal klippes. .Meget mere interessant er det om skærene kan klare de meget fine hår som løverne er udstyret med.. Den eneste maskine (eller skær) som jeg har prøvet der har klaret det tilfredsstillende er oster original skær... De uoriginale kan klippe en stund men bliver hurtigt slidt ned. Sikkert lige meget når man kun har en hund. De der 12-1500 kr er måske nok en udskrivning her og nu, men den kan jo holde i årevis.. Du kan også få klippet ham hos en salon. Bare 3 gange du hopper over salonen, så har du tjent pengene til din maskine ind igen.
  2. Det er jeg også men har fået sådan et mobilt halløj..Som er mega langsomt
  3. Lægge..du er aktiv..ligger bruges når man er passiv..Hvis du ikke kan høre forskel så brug ordet sætte i stedet for (jeg vil sætte penge til side) hvis du kan bruge sætte, er det også lægge du skal bruge..Giver det mening?? Der er hospitaler i Frankrig..Og ellers kommer jeg. Jeg kan sagtens lige klare en fødsel mellem hundene skal i ringen
  4. Det er "rigtigt"..Grunden til at I ikke har set er måske I ikke er udstillingshajer??
  5. Jeg synes hun ser fin ud.. langbenet og fin..Måske en anelse buttet, men svært at se når hun er så langhåret bagpå.. Udseendet kan man altis regulere med vægten..Så længe ikke hunden er lang og lav.. SÅ er det hamrende svært at snyde øjet.
  6. Aj ikke altid..Kun hvis det passer..Jeg tror f.eks ikke at jeg har sagt at Otto er kvadratisk Eller BJ
  7. Det var ret bevidst Dexter gjorde det..Jeg har set det tit med chihuahua-hanner.. Men det er sådan mere generelt på alle tæver ikke nogle få udvalgte. Med løverne har jeg kun set Dexter gøre det.. Jeg tænker at det var fordi Havaneser-tæven var usansynligt filtret og møgbeskidt? Hun lugtede virkelig slemt, også af tis.
  8. topic svarede på kennel-lowchen's Tine1 i Lowchen
    Jeg vil sige billigt lort!! Jeg har prøvet utallige klippemaskiner (også de små som er gode til baby-poter) ingen af dem virker særlig godt. Jeg har både Oster og Andis som jeg er tilfreds med..Dog vil jeg sige Osteren er bedre end Andisen. Et skær holder (her i huset) til ca 50-60 hundeklip. Men man kan få dem slebet op eller bytte til nyt for en merpris på omkring 100 kr.
  9. Hvilket foder får de nu? Jeg prøver i øjeblikket Techni-cal på nogen af mine.
  10. Hvis du er i tvivl så vej ham en gang om ugen.. Nu har han fået en lillebror så kan det godt være at han skal have mere end før..Mine får 100-300 gram om dagen..En anden løve-opdrætter jeg kender kan nøjes med at give sine 20-50 gram om dagen. Mine bevæger sig bare meget mere end hendes.
  11. Jeg er ikke..Jeg kan ikke lide børn jo..Er du?? jeg er sikker på Rams ikke er
  12. Er Dexter Mor gravid :shock: Jeg spurgte sq da forleden dag, der var der ingenting
  13. Det problem har du heller ikke med en løve..Den kommer sq uanset hvad man kalder den
  14. :shock: Der kan man se.. Jeg som troede det hele var indendørs Hvis man overnatter så husk endelig at der ikke er toiletter, og de lukker porten så man er lukket inde..Isabella og jeg gik i skoven fordi jeg skulle p...e øh træde af på naturens vejne Da vi kom tilbage havde NOGEN lukket porten..Isabella kunne komme under men det tog hende en time at overbevise mig om at det kunne jeg også.. Jeg kigger mig jo aldrig i spejlet og slet ikke efter jeg har tabt mig..Men jeg gad saq ikke hænge fast under porten hele natten :banan:
  15. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Cavalier King Charles
    Mærk på den..Føles den tynd? så er den helt sikkert for tynd..Hvis den føles tilpas, så er det fint..Evt. løft den med en hånd under brystbenet, så kan du med det samme mærke om den er for tyk eller for tynd
  16. Det skal jeg vise dig næste gang du kommer forbi
  17. Jeg har set den tyske dogdance-mester Var glad for det ikke var nummer sjok de viste..Aldrig har jeg set værre lort
  18. JA man kan campere, men ikke i telt (medmindre det er et udstillingstelt der ikke skal pløkkes)..Er nogen af ringene udenfor?
  19. Det tror jeg også..Så kunne du danse lidt i Tyskland så hun kunne få det fineste lille lyserøde strutskørt
  20. Så klipper vi bare lidt af pelsen af..Så stritter de igen.. Hun er sød og opfindsom..Mere selvstændig end løver er normalt..Ikke som en spids, men hun kan godt gå ud alene f.eks..og hun kan lege med sig selv. Og så er hun selvfølgelig ikke bange for noget, heller ikke store hunde. Men hun kommer aldrig til at blive en udstillingshund
  21. Jeg har hundens navn og mit tlf nr på..intet andet... Jeg har også kun skilt på hundens halsbånd for at jeg kan kende halsbåndene fra hinanden..Så ved jeg sq altid hvilket halsbånd/snor jeg mangler, og så er sandsynligheden for at jeg kan huske hvor jeg har brugt det henne sidst, meget større.. Politiet heroppe har alt for travlt til at tjekke hundetegn, med alle de mord og stjålne nummerplader det vrimler med
  22. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Debat
    Jo sikkert..og nej det er ikke en god idé, men Freya3010 kan jo kun bestemme over sin egen hund..Hvis opdrætter vil tage et kuld til på tæven er det kun hende selv der kan bestemme det..Og hvis Freya3010 ville have en som sin egen var det en mulighed. Det bedste ville selvfølgelig være at vælge en fra en helt anden linje
  23. sådan er de..De overtager verden en dag
  24. Nu har hun fået hængeører..Så nu er hun alligevel ægte :pift:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.