Alt der er opslået af HNP
- At tænke sig om inden hundekøb
-
straf
Faktisk straffer jeg slet ikke. Har hun taget noget så siger vi bare slip. Men ellers så siger vi da bare Nej. Det virker fint nok
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Jeg gad godt shoppe til 11 hunde
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
Okay Der må være mange kasser og nok til det næste år eller sådan noget Nøøøj jeg gad godt købe for det beløb :banan:
- Der er hunde som fælder
-
Der er hunde som fælder
Ja. Den der kam/børste ser nemlig god ud. Den vi har er elendig..
-
Der er hunde som fælder
Er det en speciel kam du bruger?
-
Der er hunde som fælder
Hvor vildt Godt min kun er ½ samojede
-
Stjæler jeres hunde?
Ork ja! Hun er desværre bare ikke så god til det Hun sniger sig rigtigt ind på tingen, når hun har fået det i munden så spurter hun alt hun kan ind under vores seng.. Så vi opdager hende som oftest hvilket hun ikke er tilfreds med, vi får i hvert fald en masse suk fra hende når vi har sagt "slip"
-
Kennelhoste
Ja, ikke Jeg vil have hunden vaccineret for kennelhoste næste gang hun skal vaccineres.
-
Kennelhoste
Her er der kennelhoste i omløb.. For 2. gang i år
-
Tyggepinde, guffer og andet "slik"
Jeg har haft blandet det med hendes tørfoder, fordi hun ikke har ville spise det. Nu vil hun kun have det uden tørfoder, men det får hun ikke lov til at bestemme
-
Tyggepinde, guffer og andet "slik"
Min hvide hund får brune forben af gnawlers, men hun får dem alligevel Det kan nemt tørres af, eller går hurtigt af igen. Hun tager vel 4-5 dage om en gnawlers i mellemstr. Når hun får sådan en laver hun næsten ikke andet end at tygge, hun har vel fået 1 af dem om mdr. Sommetider kan man være heldig at købe dem til 10 kr, men ellers koster de 19 kr på tilbud.
-
Vi får besøg i dag.....
Nøj hvor ser han bare dejlig ud. Ej, sådan en vil jeg også have nu:stupid:
-
Tyggepinde, guffer og andet "slik"
Så er det måske ikke så smart jeg her til aften har lavet hjemmelavet mad til hunden :hmm:
-
Tyggepinde, guffer og andet "slik"
Altså skal man bare lade være med at bage til dyrene, hvis man ikke har tænkt sig at gøre det resten af deres liv
-
ultimatum i et forhold
Fik jeg det valg, ville jeg vælge hunden! Han skal kke bestemme om jeg skal have hund eller ej. Han har jo selv sagt ok til det i sin tid..
-
Border Collie til førstegangshundeejer?
Sjovt så forskelligt det er. Border Collier og blandinger deraf er nogle af dem som min altid hilser på og leger med. Faktisk leger hun utrolig godt sammen med den race. De er alle så søde hunde.
-
Da I valgte jeres hund(e)
Ærligt? Jeg tænkte faktisk ikke ret meget 2 dage før vi hentede hende, havde jeg siddet og sagt "Det skal være en voksen hanhund på mindst 30-45 kg. Desværre er der ingen der vil af med den slags, som både kan lide børn og katte. Måske vi skal se på nogle hvalpe igen, det skal bare være en hanhund." Jeg kom hjem med en TÆVE HVALP 2 dage senere Som aldrig kommer i nærheden af 30 kg. Heldigvis er hun den helt rigtige hund til os og vi har det så sjovt sammen. Hende og mig :banan: Det ærgrer mig dog bare helt vildt, at jeg aldrig får en slags som hende igen, fordi hun er en blandingshund af 4 racer(hvoraf vi havde kigget på de 3 af dem). Jeg overvejer allerede nu hvilken hund der skal være nummer 2, om maaange år.. Noget Border Collie agtig noget.
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Man bliver blind på det punkt som forældre. I hvert fald imens de er små nuttede babyer Det er først senere de der børn, ja, ikke er så nuttede mere. Men de er selvfølgelig stadig de smukkeste, bedste, dejligste (bare ikke når de stamper i gulvet af raseri... ) Jeg synes da også min hund er den smukkest hund i hele verden
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Jeg har altid ment en hund var en hund. Men gør det ikke helt mere... Hvis det ikke var fordi jeg havde 3 børn, så ville Molly være mit barn. Nu må hun nøjes med at være mit hundebarn... Har et helt specielt forhold til hende, som jeg slet havde til vores tidligere hund (og han var 1. million gange nemmere end hende her). Har altid moret mig over folk der behandlede deres hund som et barn, men altså det gør jeg aldrig aldrig nogensinde mere
-
Ville du risikere dit liv for din hund?
Næ, men jeg ville nok ikke tænke så langt som jeg gør nu jeg har børn.
-
Tyggeben ..
Min hund tigger ikke ved spisebordet, fordi det må hun ikke. Men hun spiser vores mad med øjnene inde i stuen, men det må hun gerne derinde, og hun ved hun får noget ud af det ret ofte. En hund tigger kun hvis den har lært at få noget ud af det
-
Blandings-udstilling...findes dét?
Det er lidt noget underligt noget, min er en blanding af 4 racer. Så det er jo ret svært at bedømme hende.. Hun er et bette kræ i forhold til de racer der er i hende. Men hun er da gudesmuk alligevel :hjerte:
-
Dørtræning
Måske bare ønsketænkning Men jeg gad godt kunne lærer Molly noget om vores dør :slem: Man må IKKE gå ud af døren bare fordi man har lyst. Kun når man har fået lov! Hvordan kan den slags gøres? Hvis det kan gøres? Nok er hun så meget opdraget at hun kun liiige går udenfor døren og kigger lidt Men altså det går jo altså ikke. Og med 3 børn i huset, så åbner og lukker vores dør sig ret ofte.