Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvalp bløder under afføring
okay, tak for info.
-
Hvalp bløder under afføring
Jeg har ingen forstand på det - men hvis det bruges til dyr og det giver en psykisk reaktion, så er det måske også værd at nævne. Og synes de at det er latterligt, så lader de vel bare være med at svare mailen. Jeg ved ikke hvad bivirkninger der er, men ved at der står at hvis man oplever andre bivirkninger end nævnte så kan man kontakte dyrlæge/læge og indberette det. Så det var ikke for at være latterlig, det var bare en tanke
-
Hvalp bløder under afføring
Det er utroligt. Kan man ikke skrive til dem der laver det medicin og spørge om de har en ide? For, i mine øjne, er det jo det der er skyld i det. Kan det hjælpe ham at have et but, selvfølgelig ikke som straf, men hvor han får en time out hvor han så er "tvunget" til hvile? Hvis altså tikke det giver mere gøen Jeg håber I finder den rette løsning og får mange flere nætter med søvn
-
Hvalp bløder under afføring
Jeg tager virkelig hatten af for jer. Det er godt THor er endt hos jer, mange ville nok ikke knokle så hårdt for ham. Læser jeg det rigtigt at han først startede med hams ture efter han havde fået prednisolon? Kan det være en bivirkning hvor der simpelthen er sket noget i hovedet? (Jeg har INGEN forstand på sådan noget, men tænker bare at folk kan få psykiske skader af medicin/stoffer og lign, så kan hunde måske også) Hvor er det fedt at læse at han ikke har gået i nat. I må være helt rundt på gulvet af alt det søvn
- Et godt råd søges ang. Uønsket parring af egen hanhund.
- Et godt råd søges ang. Uønsket parring af egen hanhund.
-
Hvalpemotivation - gode oplevelser søges
Vi er ramt ind i sommerferien så derfor har vi knap 2 mdrs ventetid. Det synes jeg ikke er slemt. Det er jo sommerferie i hele landet
- Big bullies
-
Hvad var den sidste film du så???
den er rigtig god og vi fik alle tre en masse gode grin
-
Hvad var den sidste film du så???
grusomme mig 2 Måske vi snart skal se nogle film med lidt mere spænding og mening i
-
Hvad hedder denne film?
Jeg kan ikke lige finde ud af at redigere, men jeg har kopieret til alt og intet. Jeg undskylder lige rodet.
-
Hvad hedder denne film?
Ej undskyld Kan den flyttes til den rette tråd? Eler skal jeg slette - hvordan gør man? Tak
-
Hvalpemotivation - gode oplevelser søges
Hvad står der i det pensum for hvalpemotivationen? Er det noget man kan læse på nettet?
-
Hvad hedder denne film?
Yes forsikirngen dækker rep af mit komfur, desværre har vi en selvrisiko derpå Nu må vi se hvor meget det koster at få lavet. Sidder og venter på besked om min onkel er død. Det er halv svært. For en times tid siden skrev min kusine at vejrtrækningen var ustabil og hjertet hamrede afsted Det er alt for tidligt at dø i en alder af et par og halvtreds
-
Hvalpemotivation - gode oplevelser søges
Det havde vi slet heller ikke. Det var kun hvis vi selv gik derind og fik snakket med andre fra klubben. Men træneren forsvandt. Snoren var skam pænt slap, meeeeen jeg lover dig hun forstod at øffe og skælde ud*GG* Hun var ikke den perfekte, meeen der var nogle dejlige hunde
-
Hvalpemotivation - gode oplevelser søges
Der var så kun EN træner Det var HELE vejen igennem der var konstant fokus på prøven. Helt ærligt, en dame på 50 der står og skælder folk ud - sassy flugter ikke førers forben, det er for dåååååårligt:sjov: spørg lige om jeg stod af der*GG* Men hey hunden nød at komme ud og hilse på andre hunde og få øvelser, men det her var for stort
-
Hvalpemotivation - gode oplevelser søges
En ting som jeg stadig hænger i fra vores første hvalpehold med den gamle. Det var hos Dch. Der var 16!!!! hunde på holdet. Det var ALT for mange. Det eneste tidspunkt at man ikke mærkede at det var for mange var i "frikvarteret". Gud hvor var det røvsygt at sidde og vente imens de 15 andre skulle have hjælp til en øvelse. Der var SÅ meget ventetid. Vores instruktør havde kun et mål for øje og det var prøver, det vil sige ALT blev vurderet i forhold til en prøve og her mener jeg ALT. Vi var glade for at der var forskellige racer - det var virkelig skønt
-
Big bullies
Der er nemlig gået et par uger. Det er ikke for at være sur og tvær, men undrede mig bare en del for alt andet virkede helt kanon super Det er nok bare uheld, jeg prøver at skrive igen.
-
Big bullies
Hvad er jeres erfarringer med dem? Først var jeg vildt imponeret fordi de ringede pga en ting ved udsolgt og jeg fik noget med en anden smag. Meeeeen da varen så kom sendte jeg en mail - hansbånd og liner var begge bestilt som lilla men de er langt fra samme farve. En mindre detalje, men alligevel. De svarede aldrig. Er det normalt hos dem?
-
Kaya - 2 år
Tillykke med den smukke vaps
- Hvalpemad
-
Månedens hund juli 2013 - Legende hunde
Nu kan jeg også se den
-
Øv altså.
Det er jeg virkelig ked af at læse. Det lyder som en god aftale i har, livskvalitet er bare så vigtigt. Hvor er det ærgeligt at hun er så dårlig. Kram
-
Månedens hund juli 2013 - Legende hunde
Jeg kan heller ikke se nr 5
- Ligger sig pludseligt