Alt der er opslået af pivpiv
- Ghinis hvalpe (whippet)
- Ghinis hvalpe (whippet)
- Ghinis hvalpe (whippet)
-
August måneds billedtråd
Tillykke Elverum er helt fantastisk - der kunne jeg bruge længe og jeg ville så gerne have været oppe på messen. Labrador cargo fortalte lidt om den og det lyder bare som en god messe
- Vores 7 måneders hvalp er syg, kan det være Juvenil cellulitis???
- Så er det vitterligt
-
Så er det vitterligt
De er nogle lækre og imponerende små arbejdsmaskiner. Så veltilpasse og glade, ja ikke sagt udstillingshunde ikke også kan være det. Men en arbejdende hund er nu altså fantastisk at se på.
-
Hvor blev der dog stille.
varme tanker herfra
- Ghinis hvalpe (whippet)
-
Hofter og albuer.
Føler med jer. Det er så hård en beslutning at skal tage, selvom det er den eneste rigtige.
-
August måneds billedtråd
Hvor er det altså en dejlig trio du har dig der:hjerte:
-
Hofter og albuer.
Jeg har ikke noget klogt at sige, men jeg vil gerne sende en pokkers masse kram . Det er bare ikke fair at så ung en hund skal have så dum en krop.
-
Hvad er din hunds kælenavn?
Sassy er: gammelpot, gamle, sas, fede maren, tullemor, sassewas Luna er: Baby, lillen, bølle, shitty face, lunelun Til sammen er de pigerne NÅr de begge skal komme råber vi bare på piiiiigerneeeee
-
Juli måneds billedtråd
Hvor er det dejligt at se dig herinde igen Tillykke med jobbet og tillykke med det hele - glæden stråler helt ud af dine indlæg.
-
Hjælp til valg af kamera
Du siger bare til, jeg er ikke specielt dygtig men jeg bor tæt på og giver gerne lidt fif
-
Hvorfor ikke bare vælge race efter stjernetegnet?
schæfer eller rotte til mig....... hvilken af dem er bedst til andejagt
-
Ghinis hvalpe (whippet)
Ja det er nogle store nogle i forhold til tævens størrelse. Jo jeg satser på at jeg nok skal komme til at hilse på en engang Godt vi ALDRIG får hvalpe herhjemme, jeg ville ikke komme ud af huset og ville slide mit kamera op
- Ghinis hvalpe (whippet)
-
Hjælp til valg af kamera
Jeg glæder mig til at øve mig i at tage billeder af DIN whippet Meeeeeen er klar på at der bliver tusinde skod billeder og et perfekt, for jeg tror farten er HØJ
-
Hjælp til valg af kamera
hvad objektiv er der med? jeg finder lige en adresse med brugte kamera med garanti og de er tjekket af butikken
-
Hjælp til valg af kamera
-
Hjælp til valg af kamera
brugt er bestemt ikke dumt, men vær kritisk og spørg ind til antal billeder det har taget. jeg vil gerne hjælpe dig og du må også gerne komme og afprøve mit spejlreflekskamera en dag. kan evt vise dig lidt af mine billeder en dag..... ser lige hvad jeg har på mobilen
- Ghinis hvalpe (whippet)
- Ghinis hvalpe (whippet)
-
Bløder af to omgange ved løbetid - normalt?
Ikke for at skræmme eller noget. Men vores den gamle var i løb og alt gik som planlagt. Men hendes løbetid fortsatte og ændrede farve og konsistens og hun havde en bragende åben livmoder betændelse og min fars tæve gjorde det samme - betændelsen kom i forbindelse med løbetid. Men når ikke der er feber og dyrlægen siger at der ikke er noget. Vores dyrlæge sendte os hjem med beskeden om at komme igen om mandagen - næste nat var hun akut opereret ved en anden dyrlæge som var rystet over den besked vi havde fået.