Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
Du må aldrig bebrejde dig selv. Du har gjort meget mere end de fleste andre ville gøre og du har kørt dig selv afsindigt hårdt for at gøre det aller bedste for Oliver. Du har kæmpet en kamp som ingen burde tvinges ud i og alligevel kæmpede du hårdere end du kan holde til. Du har givet ALT for at han skulle have det rimeligt. Det er klart du er lettet. Du har været PÅ og du ved nu at han ikke kæmper mere og du ikke behøver kæmpe mere. For uden tvivl har den blide kæmpe også haft en kamp uden lige. En kamp for at glæde dig og en kamp imod det rod der var inden i ham. Sygdom i sindet er også en rigtig sygdom. Det er ok at aflive en hund med fysiske skavanker, men det er altså lige så ok at slutte livet for en der kæmper med et sind. Det er begge dele sygdomme som de ikke kan gøre for og som ikke bare lige kan ændres. Så spørger folk så sig at han var frygtelig syg og hvad de tænker er deres problem. Jeg ser dig som afsindigt dygtig og sej. Jeg tager hatten SÅ meget af for dig, for det du har formået. Så rank ryggen og vær stolt. Vær stolt over du fik sagt ordenligt farvell og at han var hjemme ved dig hvor han var tryg og vær stolt over at du har udvist ansvar og kæmpet for din dejlige dreng. Det er to uger siden jeg sagde at jeg var bekymret for dig og du kan tro jeg har haft lyst til at skrive tusinde gange at du skulle passe på dig selv. Du har passet så meget på Oliver at du har glemt dig selv. Nu skal du give dig lov til at savne og tude øjnene ud, giv dig lov til at være DIG!! Jeg er her og begge de sorte pølsepantere giver gerne mys og nysser tårer væk - det er der plads til herude. Tusinde kram til dig
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
-
Adfærdsbehandler omkring Aalborg?
Nordjysk hundetræning er også super godt. Træning er altid godt, lige meget hvad hund man har.
- Ingeborg
- Juni måneds billedtråd
-
Min hund har knopper/vorter rundt om munden
Jeg vil også sige flåt og skynd dig at få dem af.
-
Kennelnavn, ideer søges
Hvad med wonderful whippets? Det behøver ikke altid være tungebrækkende og svært at udtale. Nogle gange er ligetil og let, det der fænger bedst.
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
De har altså også ene gode ting - dem MÅ man bare shoppe ved når man har muligheden. Jeg har lige bestilt fars dagsgave til manden, dummys til Luna og hans træning. Han mangler virkelig. Derudover har jeg lige bestilt en smule ved zooplus for mors kæreste
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
-
Politianmelde? Sende brev? Eller?
Det var derfor at sneglehegnet skulle være på ydersiden af jeres hundehegn
-
Politianmelde? Sende brev? Eller?
Jeg har hørrt at elhegn er godt mod dræbersnegle - I skal vel holde dem UDE af haven Og måske i har HØJE dræbersnegle, så tråden skal gå i næsehøjde på hund på ydersiden af jeres hegn?? Hvis ikke en politianmeldelse virker så ville jeg bekæmpe dræbersnegle
- Træning betaler sig!
-
Maj måneds billedetråd
-
Kiropraktor i Nordjylland?
Den samme som Siri anbefaler ellers også camilla gregersen som holder til ved vang hovedgård og dyrelægerne city syd mener jeg.
-
Maj måneds billedetråd
Hold nu op en fantastisk lille selvsikker hvalp! Sådan en hvalp drømmer jeg om engang og ej hvor er de voksne søde når hun lige får et lille potedask.
-
Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
Du ved at jeg altid er her om det så bare er et kram du har brug for. Min mave fornemmer mere end du skrive rog mere end jeg kan sætte ord på her, så jeg vil bare sige at jeg er her! ALTID!!! DU har ikke fejlet - jo ved at du har fået fat i en hund med lorte gener - men det kan ingen bebrejde dig. Du kæmper og gør alt for den dreng, så du må ikke lede efter dine fejl, det hjælper intet her.
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?
-
Maj måneds billedetråd
-
Så blev diagnosen stillet
For pokker da også!! Det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg håber medicinen hjælper og at det hele bliver ok. Husk du kan altid læsse af herinde, du er jo også heldig at her er en med god erfarring i samme race som din
-
Bekymret
Du skal skam ikke undskylde. Jeg håber du er ok.
- Hvor meget må en hund fylde i hverdagen?