Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. Du må aldrig bebrejde dig selv. Du har gjort meget mere end de fleste andre ville gøre og du har kørt dig selv afsindigt hårdt for at gøre det aller bedste for Oliver. Du har kæmpet en kamp som ingen burde tvinges ud i og alligevel kæmpede du hårdere end du kan holde til. Du har givet ALT for at han skulle have det rimeligt. Det er klart du er lettet. Du har været PÅ og du ved nu at han ikke kæmper mere og du ikke behøver kæmpe mere. For uden tvivl har den blide kæmpe også haft en kamp uden lige. En kamp for at glæde dig og en kamp imod det rod der var inden i ham. Sygdom i sindet er også en rigtig sygdom. Det er ok at aflive en hund med fysiske skavanker, men det er altså lige så ok at slutte livet for en der kæmper med et sind. Det er begge dele sygdomme som de ikke kan gøre for og som ikke bare lige kan ændres. Så spørger folk så sig at han var frygtelig syg og hvad de tænker er deres problem. Jeg ser dig som afsindigt dygtig og sej. Jeg tager hatten SÅ meget af for dig, for det du har formået. Så rank ryggen og vær stolt. Vær stolt over du fik sagt ordenligt farvell og at han var hjemme ved dig hvor han var tryg og vær stolt over at du har udvist ansvar og kæmpet for din dejlige dreng. Det er to uger siden jeg sagde at jeg var bekymret for dig og du kan tro jeg har haft lyst til at skrive tusinde gange at du skulle passe på dig selv. Du har passet så meget på Oliver at du har glemt dig selv. Nu skal du give dig lov til at savne og tude øjnene ud, giv dig lov til at være DIG!! Jeg er her og begge de sorte pølsepantere giver gerne mys og nysser tårer væk - det er der plads til herude. Tusinde kram til dig
  2. du må altid komme herud, det ved du.
  3. selvom jeg vidste det var tæt på så ramte beskeden hårdt. tak for jeg måtte opleve din store blide kæmpe. du ved hvor jeg er hvis der er noget jeg kan gøre. tusinde kram.
  4. Nordjysk hundetræning er også super godt. Træning er altid godt, lige meget hvad hund man har.
  5. topic svarede på pivpiv's Bantus i Hvalpe
    Hvor er det altså bare en helt fantastisk hvalp du har fået dig. Det lyder til at I er den perfekte harmoniske lille trio:lun:
  6. Jeg vil også sige flåt og skynd dig at få dem af.
  7. Hvad med wonderful whippets? Det behøver ikke altid være tungebrækkende og svært at udtale. Nogle gange er ligetil og let, det der fænger bedst.
  8. God han har dig til at hjælpe ham tilbage til dagligdagen. Jeg ville sådan ønske jeg kunne hjælpe på nogen måde.
  9. Hvordan går det med ham i dag. Håber han er ok igen efter bedøvelsen.
  10. De har altså også ene gode ting - dem MÅ man bare shoppe ved når man har muligheden. Jeg har lige bestilt fars dagsgave til manden, dummys til Luna og hans træning. Han mangler virkelig. Derudover har jeg lige bestilt en smule ved zooplus for mors kæreste
  11. kæmpe stor kram til dig. Jeg har ikke noget klogt at sige, men du kan tro jeg tænker ofte på jer.
  12. Det var derfor at sneglehegnet skulle være på ydersiden af jeres hundehegn
  13. Jeg har hørrt at elhegn er godt mod dræbersnegle - I skal vel holde dem UDE af haven Og måske i har HØJE dræbersnegle, så tråden skal gå i næsehøjde på hund på ydersiden af jeres hegn?? Hvis ikke en politianmeldelse virker så ville jeg bekæmpe dræbersnegle
  14. Hvor er det bare flot. Tillykke.
  15. Den samme som Siri anbefaler ellers også camilla gregersen som holder til ved vang hovedgård og dyrelægerne city syd mener jeg.
  16. Hold nu op en fantastisk lille selvsikker hvalp! Sådan en hvalp drømmer jeg om engang og ej hvor er de voksne søde når hun lige får et lille potedask.
  17. Du ved at jeg altid er her om det så bare er et kram du har brug for. Min mave fornemmer mere end du skrive rog mere end jeg kan sætte ord på her, så jeg vil bare sige at jeg er her! ALTID!!! DU har ikke fejlet - jo ved at du har fået fat i en hund med lorte gener - men det kan ingen bebrejde dig. Du kæmper og gør alt for den dreng, så du må ikke lede efter dine fejl, det hjælper intet her.
  18. Det er også det. MEN er der ikke noget galt - så ved du er han ikke har ondt og ja du får en form for en afklaring og en form for en afklaring er også godt. Det hele skal vejes og måles og er det positivt for noget så er det måske negativt for noget andet. Det er tæske svært.
  19. *kram* Det er en god ide. Jeg håber ugen går hurtigere end frygtet og svaret er positivt.
  20. Det der med kødben kan godt være helt hårdt
  21. For pokker da også!! Det er jeg virkelig ked af at læse. Jeg håber medicinen hjælper og at det hele bliver ok. Husk du kan altid læsse af herinde, du er jo også heldig at her er en med god erfarring i samme race som din
  22. topic svarede på pivpiv's AnneMette09 i Sygdomme
    Du skal skam ikke undskylde. Jeg håber du er ok.
  23. Han har nemlig rigtig mange gode sider. Han er sgu en god dreng! Så blid en kæmpe og så kærlig, det er sgu din fortjeneste - uden dit store arbejde så var han ikke sådan og man kan kun komme til at elske ham.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.