Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. det er ikke naturligt og når hun er sløv og øm så ville jeg haste til dyrlæge med det samme
  2. Da Sassy var yngre stressede hun over bold (kan vi se nu) og jeg tror det handlede om at den trillede og hun kunne drible med den i evigheder. Hvorimod en dummy er tung (kan fåes i forskellige vægte) og ligger stille når den rammer jorden. Den indbyder åbenbart ikke til rusk og leg - meeeeen flere hunde stikker af med dummyen bare fordi den er så feeeed Luna er kold over for bolde. Hun kan til nød provokeres lidt hvis øglen vil lege med hende, men hun skrider hurtigt igen. Men har man hendes dummy eller fyrtårn (flydedummy) så kan hun blive ved i evigheder og er helt oppe og ringe (ikke stress).
  3. Tillykke med navnet og ej den mave der:lun:
  4. kæmpe stort tillykke med i går:banan:
  5. @Trei Smukkeste hundepiger, TILLYKKE Med bettefisen.
  6. Har du fødselsdag i dag??
  7. Det blev mine forældres første labber kaldt
  8. det gør mig så ondt. mange kram og tanker herfra.
  9. Hvem er Pernille, har i et kennel navn ( er på fra fon og det driller).
  10. undskyld!!!!!
  11. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    elsker altså hf's kæmpe viden! kan høre at vi er voldsomt forkælede der hvor vi går og slipper afsindigt billigt. vores hundeforsikring dækker også evt figurant og lign, men vil da lige nævne det for vores venner.
  12. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    okay, tak. vi har trænet både i dch og DKK og nu en afhopper af retriever klubben og der har kun været krav om alm ansvars forsikring. jeg skriver troligt det hele videre, tak.
  13. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    nå okay, det er ikke så relevant på hvalpe træning.
  14. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    hvad dækker den udvidet ansvars forsikring?
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    Lige til at starte med skal de kun bindes for hvalpe træning og den lille fyr er allerede super forkælet og de har en god tilgang til at opdrage ham og børnene sammen Men de ved slet ikke hvor meget man kan med hunde - så det er en ny verden for dem. Jeg har sagt at de skal med ud og se når der er forskellige konkurrencer så de kan se hvad sådan en vaps kan bruges til Men kæmpe respekt for at de vil til træning for øj hvor møder man mange der siger at man ikke behøver at træne selskabs racerne.
  16. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    Du skal sørme ikke undskylde, det er slet ikke nødvendigt
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    Også derfor jeg spurgte om nogen kendte noget til træningen dernede omkring Jeg har ikke kunne finde hverken ris eller ros for noget i området og tænkte HEY DER ER HF LØSNINGEN
  18. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    nå okay, det kan være at det der det vi ikke kan gennemskue. Nu må vi se hvad de vælger, for vi kunne også se at dkk har noget i området. Men er der nogle der kender nogle af klubberne i området så giv endelig lyd.
  19. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    http://dch-arden.dk/viewpage.php?page_id=26 det var den her vi så på.
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    vi læste det bare som om et halvt års hvalpe træning stod til 1400 og anden halvår ville være 1200. men vi har måske læst det helt forkert?
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    det er for et halvt år! i vores klub mener jeg at hvalpehold koster under 500 for et halvt år.
  22. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Træning
    okay så er vi nordjyder bare forkælet. vi giver 660 kr pr halve år inklusiv vildt. hvad mener du med at det er med forsikring? er det den lovpligtige ansvar?
  23. et emne tilføjede pivpiv i Træning
    Hvor finder jeg hundetræning i Hobro? Hvalpetræning og det er en lille race. Dch er pænt pebret, 1400 pr halve år.
  24. Fy for pokker da. Det var sørme godt at du kom til dyrlægen med ham. Jeg håber de kan nøjes med at snuppe neglen og så slipper han for mere. God bedring med ham

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.