Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Foder
    nææææææ dumme mig, det er ment som tyr (skide svensk ha ha ha ha) Snuppede den bare i gekås og tænkte smart. Kan læse det er muskel. Den mærkede helt som knogle og hård og jeg lover de gumlede længe. Nå dårlig til svensk kan man også være*GG* Så prøver jeg at se om dem du har er lige så gode
  2. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Foder
    vil gerne have en pakke når vi ses
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Foder
    Nej nej ikke tyr, TJUR, fra fuglen.
  4. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Foder
    oksesener er ok, men slet slet ikke så gode som tjur sener. Oksesener ryger hurtigt ved vores (meeeen vil godt lige se dem når du har tid til at træne luna og mand ) Du skal finde tjur sener. Det er sjældent jeg taber kæben totalt men dem her er fantastiske. De holdt mindst lige så længe som et stort skinkeben fra zooplus normalt gør.
  5. et emne tilføjede pivpiv i Foder
    Jeg købte to i Sverige i weekenden og aldrig har jeg haft noget der har holdt så længe ved mine to malkuleringsmaskiner!! MEN hvor pokker kan jeg købe tjur sener henne? Kan nogle af jer finde dem et sted så vil jeg meget gerne høre om det og jeg kan klart anbefale dem.
  6. topic svarede på pivpiv's Bist83 i Præsentér dig selv
    Velkommen til og tillykke med den lille hvalp. Hvor er mor hund en flot mørk gylden farve,
  7. topic svarede på pivpiv's Bist83 i Hvalpe
    Ved godt det ikke var det du spurgte om, men vær opmærksom på zooplus (de/be/dk/uk) nogle gange kan gøre foder meget billigt og så kan der blive råd til lidt ekstra Vores den gamle slår vi bare over på nyt foder fra den ene dag til den anden uden der sker noget, men gør vi det mod den lille så får hun dårlig mave. Jeg ville skifte lige så stille - altså blande lidt af det nye i det gamle og næste dag lidt mere af det nye og mindre af det gamle og sådan lige så stille lade det nye tage over. Vær opmærksom på josera, jeg har set flere hunde få dårlig mave af det, men ved ikke om det er et tilfælde.
  8. topic svarede på pivpiv's Linda i Træning
    Ja da Bonus elsker at være i Herning...... bare sig hvis jeg skal med for at holde ham i poten
  9. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    Ej hvor er hun bare nuttet:hjerte:
  10. Hvor er de bare lækre.
  11. topic svarede på pivpiv's Lenschow i Sygdomme
    puha hvor lyder det bare grimt for jer alle. Jeg håber hurtigt de kan finde noget der hjælper Aslan og at han snart er frisk igen. Tusind tanker til jer.
  12. velkommen til. Hvor er det en kær lille vaps
  13. Er heller ikke til duft, men lige den der er jeg glad for og holder fint ud. Har efterhånden prøvet SÅ mange cremer. Det er en jungle.
  14. Det rystede billede er kimc's
  15. Her er det sittos billeder i hendes indlæg - i hvert fald hendes firkløver
  16. chanel laver sådan en i en guld "flaske". Den er helt fantastisk. Elsker den serie, den er bare så god.
  17. topic svarede på pivpiv's korvis i Vis os din perle
    Ihh hvor er han en lille sej hund. Bød jeg mine det der så tror jeg de døde af skræk ha ha ha hvor er han super! Og så det fjæs der, han er da kær!
  18. en besked i et emne svarede på pivpiv i Debat
    @kirsten det er en gammel tråd og bruger er vist ikke herinde længere
  19. topic svarede på pivpiv's Sigga i Adfærd
    Nej heldigvis er der ingen krav om at være enige og vi har jo også alle vores hunde på hver vores måde Jeg ved at hvis min snapper, så har hun en størrelse hvor folk hurtigt vil råbe højt og jeg vil frygte at de kræver aflivning. Men igen du tager også hensyn til hunden og jeg læste som trådstarter slap sin hund på en legeplads og det tænkte/skrev jeg ud fra.
  20. topic svarede på pivpiv's Sigga i Adfærd
    Det var så også et spørgsmål Jeg har ikke nogle hunde der hader børn og jeg spørger bare om ikke det kan risikere at "smitte"
  21. topic svarede på pivpiv's Sigga i Adfærd
    Til at starte med ville jeg ikke, der skulle først lidt træning med fokus på mig fremfor en masse andet. Så jeg ville lade det tage LANG tid.
  22. topic svarede på pivpiv's Sigga i Adfærd
    Jeg ville aldrig tage hende med på en legeplads når det var sådan. Så må det være træning i en periode hvor der er få med folk og lige så stille se om man kan stige i mængden af folk.
  23. topic svarede på pivpiv's Sigga i Adfærd
    Er bordere der arbejder aggressive? Det har jeg aldrig hørt før, men ok har også kun mødt et par håndfulde og de mener alle at de kan være i en bukselomme og de bobler helt over af kærlighed. Du spørger om ikke hunde må sige fra - mine skal ikke knurre, så kan de vælge at gå væk fra det de ikke kan lide og herhjemme er deres kurv fristed og INGEN kommer der og det fatter både børn og efterhånden også voksne. Hvis min hund snapper efter en der kommer bag på dem, så ville jeg stoppe med at tage hunden ud blandt folk, det er SLET ikke ok. Her er det ikke ok at hunden snapper, men det er også som ejer min opgave at beskytte hundene fra unger hvis ikke hunden bryder sig om dem eller cykler eller hvad nu de kan være bange for. Vores den gamle gør meget, det vil jeg ikke have, så vi arbejder MEGET på at holde fokus på mig og det virker - selv en gammel hund kan lære nyt Hvis du nu har begge hunde med ude og den voksne snapper. Frygter du så ikke de "smitter" på den lille? Altså den der ophidselse/frygt eller hvad nu det er? Tænker det ville netop være godt at have hvalpen alene afsted så den også lærer at slappe af (Det kan også være du allerede har, det er bare en tanke)
  24. topic svarede på pivpiv's KimJ i Foder
    Hold da op, det har jeg aldrig troet og jeg har vist ben fra en del dyr i fryseren. Dog vil jeg ikke lige give det til pigerne - ved ikke lige om det er smart når den lille bruges på jagt efter netop rådyr og lign. I må lige smide et råb hvis både hoveder og underben kan bruges - det er da nogle gange vi får fat i et dyr.
  25. rovdyr og nataktive dyr falder vi jo ikke over. Vi larmer for meget. Men tænker stadig på de mange kamera der sidder omkring i det danske land og de fanger både grævling, odder og ræv..... hvorfor så så få af ulvene. Men der har vel heller ikke været voldsomt mange spor af ulv? Ja de kommer fra de der nordtyske flokke som udspringer af polske flokke, men som hende i zoo fortalte så de dna spor de havde viste hybrid og det er vel ikke usandsynligt. Det er noget med de stadig tester løs på den ulv fra thy, så de lærer vel noget nyt. Jeg er selv imponeret over at der er sporet .... var det 23 forskellige ulve og så de er "så godt gemt". Imponerende. Men sporene er derude. Der hvor knægten rider, der er ulv, uden tvivl. Men det gør ikke at ungerne ikke rider ude eller er bange, for ulven er mere bange for dem end de for den.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.