Alt der er opslået af pivpiv
-
tjur sener
nææææææ dumme mig, det er ment som tyr (skide svensk ha ha ha ha) Snuppede den bare i gekås og tænkte smart. Kan læse det er muskel. Den mærkede helt som knogle og hård og jeg lover de gumlede længe. Nå dårlig til svensk kan man også være*GG* Så prøver jeg at se om dem du har er lige så gode
- tjur sener
- tjur sener
-
tjur sener
oksesener er ok, men slet slet ikke så gode som tjur sener. Oksesener ryger hurtigt ved vores (meeeen vil godt lige se dem når du har tid til at træne luna og mand ) Du skal finde tjur sener. Det er sjældent jeg taber kæben totalt men dem her er fantastiske. De holdt mindst lige så længe som et stort skinkeben fra zooplus normalt gør.
-
tjur sener
Jeg købte to i Sverige i weekenden og aldrig har jeg haft noget der har holdt så længe ved mine to malkuleringsmaskiner!! MEN hvor pokker kan jeg købe tjur sener henne? Kan nogle af jer finde dem et sted så vil jeg meget gerne høre om det og jeg kan klart anbefale dem.
-
hejsa
Velkommen til og tillykke med den lille hvalp. Hvor er mor hund en flot mørk gylden farve,
-
foder
Ved godt det ikke var det du spurgte om, men vær opmærksom på zooplus (de/be/dk/uk) nogle gange kan gøre foder meget billigt og så kan der blive råd til lidt ekstra Vores den gamle slår vi bare over på nyt foder fra den ene dag til den anden uden der sker noget, men gør vi det mod den lille så får hun dårlig mave. Jeg ville skifte lige så stille - altså blande lidt af det nye i det gamle og næste dag lidt mere af det nye og mindre af det gamle og sådan lige så stille lade det nye tage over. Vær opmærksom på josera, jeg har set flere hunde få dårlig mave af det, men ved ikke om det er et tilfælde.
-
Lp træningstråden
Ja da Bonus elsker at være i Herning...... bare sig hvis jeg skal med for at holde ham i poten
-
Ny hvalp i huset
Ej hvor er hun bare nuttet:hjerte:
-
Nye små stjerner?
Hvor er de bare lækre.
- Hotspot
-
Hunden Plet 1 år
velkommen til. Hvor er det en kær lille vaps
-
Dulletråden
Er heller ikke til duft, men lige den der er jeg glad for og holder fint ud. Har efterhånden prøvet SÅ mange cremer. Det er en jungle.
-
Septembers billedtråd 2015
Det rystede billede er kimc's
-
Septembers billedtråd 2015
Her er det sittos billeder i hendes indlæg - i hvert fald hendes firkløver
-
Dulletråden
chanel laver sådan en i en guld "flaske". Den er helt fantastisk. Elsker den serie, den er bare så god.
-
Terkel
Ihh hvor er han en lille sej hund. Bød jeg mine det der så tror jeg de døde af skræk ha ha ha hvor er han super! Og så det fjæs der, han er da kær!
-
Rimadyl til hund
@kirsten det er en gammel tråd og bruger er vist ikke herinde længere
-
snapper efter børn
Nej heldigvis er der ingen krav om at være enige og vi har jo også alle vores hunde på hver vores måde Jeg ved at hvis min snapper, så har hun en størrelse hvor folk hurtigt vil råbe højt og jeg vil frygte at de kræver aflivning. Men igen du tager også hensyn til hunden og jeg læste som trådstarter slap sin hund på en legeplads og det tænkte/skrev jeg ud fra.
- snapper efter børn
- snapper efter børn
- snapper efter børn
-
snapper efter børn
Er bordere der arbejder aggressive? Det har jeg aldrig hørt før, men ok har også kun mødt et par håndfulde og de mener alle at de kan være i en bukselomme og de bobler helt over af kærlighed. Du spørger om ikke hunde må sige fra - mine skal ikke knurre, så kan de vælge at gå væk fra det de ikke kan lide og herhjemme er deres kurv fristed og INGEN kommer der og det fatter både børn og efterhånden også voksne. Hvis min hund snapper efter en der kommer bag på dem, så ville jeg stoppe med at tage hunden ud blandt folk, det er SLET ikke ok. Her er det ikke ok at hunden snapper, men det er også som ejer min opgave at beskytte hundene fra unger hvis ikke hunden bryder sig om dem eller cykler eller hvad nu de kan være bange for. Vores den gamle gør meget, det vil jeg ikke have, så vi arbejder MEGET på at holde fokus på mig og det virker - selv en gammel hund kan lære nyt Hvis du nu har begge hunde med ude og den voksne snapper. Frygter du så ikke de "smitter" på den lille? Altså den der ophidselse/frygt eller hvad nu det er? Tænker det ville netop være godt at have hvalpen alene afsted så den også lærer at slappe af (Det kan også være du allerede har, det er bare en tanke)
-
Okseører med pels?
Hold da op, det har jeg aldrig troet og jeg har vist ben fra en del dyr i fryseren. Dog vil jeg ikke lige give det til pigerne - ved ikke lige om det er smart når den lille bruges på jagt efter netop rådyr og lign. I må lige smide et råb hvis både hoveder og underben kan bruges - det er da nogle gange vi får fat i et dyr.
-
Sjakal fundet ved Karup
rovdyr og nataktive dyr falder vi jo ikke over. Vi larmer for meget. Men tænker stadig på de mange kamera der sidder omkring i det danske land og de fanger både grævling, odder og ræv..... hvorfor så så få af ulvene. Men der har vel heller ikke været voldsomt mange spor af ulv? Ja de kommer fra de der nordtyske flokke som udspringer af polske flokke, men som hende i zoo fortalte så de dna spor de havde viste hybrid og det er vel ikke usandsynligt. Det er noget med de stadig tester løs på den ulv fra thy, så de lærer vel noget nyt. Jeg er selv imponeret over at der er sporet .... var det 23 forskellige ulve og så de er "så godt gemt". Imponerende. Men sporene er derude. Der hvor knægten rider, der er ulv, uden tvivl. Men det gør ikke at ungerne ikke rider ude eller er bange, for ulven er mere bange for dem end de for den.