Alt der er opslået af pivpiv
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
zooplus.de (eller en af de andre) De har nogle fantastiske ting. Nå ja og så bliver det hurtigt dyrt fordi man finder tusinde andre ting man bare MÅ have
-
Have hygge
Ja tænkte på at skære et stykke gulvtæppe til det.
-
Have hygge
Den der elefant øvelse vil vi gerne, men hun vil ikke jokke op på ting. I dag har jeg brugt en avis og den fik jeg hende til at jokke på et par gange. Men at træde OP på noget, det vil hun knagme ikke den lille lort. Hyggelige ting, lige noget for os, det kan vi godt finde ud af
-
Have hygge
Hvad laver I når bare lige i har fem min hjemme i haven? Kunne godt lige bruge et frisk pust med ideer til lidt træning/hygge/ aktivitet til når lige hundene og jeg har fem min i haven. Del gerne jeres fif.
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
øøøøjjjj Sitto, sikke et lager!!! Her er lige bestilt ferie godbidder til pigerne. Massevis af kødben, fyldte klove, tørrede stænger og alverdens ting. Det skulle gerne ankomme i starten af ugen.
-
knurrer af min søn
Hold nu op hvor er han søøøød:hjerte:
-
JUNI billeder
av av wilde Wilma. Håber hurtigt hun er på toppen igen og ikke har alt for ondt. God bedring med hende.
-
Skal man hilse eller ikke hilse når man kommer hjem - og hvorfor?
Jeg har labberdeller og der falder STOR godbid af når vi går og nogle gange også en lille kiks når vi kommer hjem*GG* Her snaaaarker vi løs når vi kommer hjem, men vi går altid ud i haven først. Men det er nu fordi den gamle førhen blev så glad at hun sprang lidt læk. De bliver rost og får at vide at de er SÅ dygtige at de har passet på huset imens mor har været væk og de er MEGET stolte.
-
Pludselig ændring af adfærd.
Helt enig med doberfan. Der er noget galt. Smut forbi doktor dyr og få hende tjekket godt igennem. Jeg håber hurtigt hun er sig selv igen.
-
JUNI billeder
Totalt fantastiske billeder og dejlige motiver
- Arthroflex fra Scanpet
-
operation af analkirtler
Body suit, så er måsen bare stadig fri, er i tvivl om den dækker nok. Her er prisen så næsten det dobbelte Men sådan er det nok bare.
-
operation af analkirtler
vi har fået en god snak med vores dyrlæge og det er helt sikkert at Luna får fjernet sine analkirtler inden for de næste 2 mdr. Det bliver en dyr omgang og vi har valgt en dyrlæge som skulle være vildt dygtig, for det er et svært sted at operere. Lunas kirtler skal så sendes til en med speciale i kræft pga hun har celleforandringer, så det øger prisen en lille smule. Så jeg følger også tråden herinde og sætter pris på dem der deler deres oplevelser. Det bliver nok nødvendigt med en skærm, er der nogle af jer der har prøvet de der oppustelige? Luna har afprøvet en af de der stive plastik skærme og den er hun afsindigt bange for. Hun tør ikke flytte sig og er meget mærket af den, så vi skal gerne finde en anden løsning.
- Naggi er flyttet ind
-
Kastration af hanhunde
skal vi være en klike sammen? Men det er altså kun dig der må være med i "de sorte får".
-
Puddelhvalpen Elton
Tillykke, hvor er han bare sød. Glæder mig til at se ham vokse
-
Den fælles HTM (dogdancing) tråd 2015/2016
Hold op en fornøjelse at se jer. Hvor er I seje og tillykke med sejren
- skæl
- skæl
-
MAJ billeder
vi var ude og græsse lidt, nøj hvor var det svært at få pigerne til at sidde i græsset uden at spise det hele
-
Anbefal foder - gerne dansk produceret
@Retrieveren vi oplevede det samme. Luna kastede op og det var voldsomt og ingen kunne sige hvad pokker der var galt. Der blev taget prøver i massevis og alt viste at tingene var ok. Så kom @Siri og gav os noget Eukanuba med massere af korn og hvad ellers der er deri og wupti, opkastene stoppede. ½år derefter (uden opkast) fandt vi ud af at hun havde hæmolytisk e coli og efter en behandling fandt vi sørme også hendes ekstra gear og vi døjer hverken med kvalme eller noget. Men efter en uge i pension hvor de gav hende forkert kost (kornfrit) så havde hun kvalme i to uger hvor vi konstant fodrede med alm foder og havregrød. så vi stemmer for korn
- hjælp
-
Dulletråden
Jeg bliver bare i godt humør af at se at det ikke er alle der er perfekte. Jeg ville elske hvis modeller så ud som alle os normale mennesker - tykke og tynde, brede og runde og flade og kantede, store bryster og små, dobbelt røve og hængerøve og hvad nu ellers der findes
-
Dulletråden
man kan da bare se at hun har lidt mås - stik modsat mange af de der siv de oftest bruger .
-
Lidt mere energi ønskes.
vores den yngste lab var også bare i et andet gear end den gamle. Folk sagde at sådan var hun bare. Vi skiftede foder, men hun var stadig i et lavere gear end jeg ønskede. Vi tog til en dyrlæge og de kunne intet finde -de foreslog biopsi af maven. Vi takkede nej. Så til ny dyrlæge som grinte lidt og sagde at vi bare havde en rolig hund. De tog flere prøver og ved hvert svar var det at hun var super frisk...... lige indtil den aller sidste del af hendes afføringsprøve. Vores hund havde hæmolytisk e coli i tarmene. Så fik hun 15 dage på medicin hvor hun blev endnu mere træt, glad men træt. kort derefter begyndte hun at sætte farten op, fjolle mere og løbe stærkere. Hun er stadig en meget rolig hund, men vi fandt hendes ekstra gear og vi elsker det. Jeg håber i finder jeres hunds ekstra gear.