Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. Ej hvad?!?! Så tror fanden jeg ikke kan finde noget der både indeholder grønlæbemusling, msm og glucosamin:damn:
  2. dem er der ikke grønlæbemusling i, er der det?
  3. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    Kan hun ikke søge fri proces ved advokaten?
  4. pt er jeg bare SÅ træt af at jeg ikke har fundet noget hvor det hele er i en. Den gamle får tre forskellige ting og jeg gad godt at det var lidt lettere. Vi prøvede at give hende smertestillende for at se om hun har ondt - der var ingen forandring, så hun går åbenbart bare mærkeligt pga alderen og gigten kommer lidt i bølger. Det er simpelthen en jungle.
  5. er bare træt af at bestille i UK, de gange vi har bestilt cortaflex har det taget en krig. skulle jeg så give pillerne og bare grønlæbe musling og ikke andet?
  6. hvor køber du det henne Anne?
  7. nogle gode ideer til hvad vi skal prøve. cortaflex er meget dyrt.
  8. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    ej for pokker da. det er jeg virkelig ked af at læse *kram*
  9. der er jo et kg. Det er ca den pris alt det andet også har, så prisen skræmmer mig ikke. Har bare en fornemmelse af at glukosamin i sig selv ikke er nok.
  10. et emne tilføjede pivpiv i Produkter/leverandører
    http://hestenshelse.dk/muskler-sener-led/3244-innordic-strongjoint-staerke-led-hos-hest-hund-og-kat.html#/vaelg_antal_kg-3_kg_hund Nu har jeg læst et par brugere vurdere dette. Pt bruger vi msm, grønlæbemusling og cortaflex til den gamle - men tænkte om dette måske kunne erstatte de tre? Kender I noget til det?
  11. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    Retten er din og jeg har godt nok også ondt af dig. En ting er ikke selv at være frisk men at plejehvalpen så heller ikke er frisk - det er sgu "lort i lagkage". Håber hurtigt hun er frisk og håber snart du kan trække vejret dybt og nyde hvalpene og ikke mere modgang.
  12. Du må være god til at vise billeder, både af tykke willa men sørme også af hvalpene
  13. en besked i et emne svarede på pivpiv i Mynde
    kimc mangler der ikke en hund eller husker jeg dårligt. Havde du ikke også en der var sort og hvid? Det er altså en imponerende flok du har dig.
  14. åååhhhh nogle små lækre deller. Du kan da kun vise for lidt billeder af den flok der Man bliver da slet ikke hvalpeskruk. Har de alle fundet nye hjem?
  15. topic svarede på pivpiv's AnneMangetal i Foder
    nåååååå Ej hvor fedt at kommunen har sådan en mulighed, kanon. Måske jeg skal være bedre til at gemme knogler til folk - jeg prøver lige at skrive det bag øret
  16. topic svarede på pivpiv's AnneMangetal i Foder
    bison og dådyr er også meget forskelligt fra hinanden ? håber du har fundet løsningen og vildt bliver lettere at skaffe nu sæsonen går ind ?
  17. topic svarede på pivpiv's Jane i Sygdomme
    puha, god bedring med ham.
  18. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    altså du får din hvalp og har så lige kæmpe overskud til at passe ekstra hvalp samtidigt?? damn du er vild!!!
  19. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    Glædelig hvalpedag...... måske mynte dag Håber du har fået hvalp hjem og sidder i græsset og nyder den lille teorist .
  20. ha ha ha ha :5up:
  21. topic svarede på pivpiv's korvis i Vis os din perle
    åååhhhh hvor fed en opdatering. Da jeg læste at Iso tog imod ham med logrende hale smeltede jeg da totalt. Kæft hvor er det bare godt. Bare vent, hun kommer til at knuselske ham (og hade ham i små stunder men hey mindre søskende kan vel også være skide dumme i ny og næ )
  22. vores den gamle skider kun bagerst i haven, den lille skider næsten lige meget hvor hun er. Vi fjerner dog flere gange om dagen, hader at gå i en have med lort. Den yngste er helt ligeglad med at spise hvor der er lort og er hun helt klam så ryger der også lige en pølle ned Den gamle lærte det ved at vi altid gav tisse komandoen nede i den ende af haven. Vi brugte samme taktik på den lille, meeeeen hun er da ligeglad.
  23. Hvem har lavet halsbåndet? Det er bare så fint.
  24. topic svarede på pivpiv's Ninjamor i Hvalpe
    Hvad pokker, du har da helt glemt at fortælle hf om den hvalp!!! Tillykke med den lille ny
  25. topic svarede på pivpiv's korvis i Vis os din perle
    Tillykke med Terkel, I ser ud til at være yderst tilpasse i hinandens selskab

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.