Alt der er opslået af pivpiv
-
mundkurv
Foderbold er ikke noget han gider, kun hvis jeg smider det. Alle andre kan ikke få ham til at bruge den. Men nu er der købt en blød mundkurv og der er sørget for hundeguf og så kan vi kun håbe at hjemmeplejen har tid til at vise ham at de altså intet gør.
-
mundkurv
Tak, selvfølgelig vil vi give det en masse forsøg. Men bare rolig, så lider han jo heller ikke mere Han er faktisk en møgforkælet hund som har haft nogle dumme oplevelser og lige pt er vi nød til at finde en løsning der gerne skulle virke fra dag et.
-
mundkurv
Jeg har nogle mini godbidder som han godt plejer at vil spise, så det prøver vi af og så får vi fat i en mundkurv så vi kan se om ikke det hele kan flaske dig.
-
mundkurv
Dem der vil aftage ham ved hvordan han er og ser intet galt i ham. Ville de ikke tage ham var alle andre enige om at så ville han blive aflivet den dag hun ikke er mere. Jeg ved ikke om der er nogen ide med kiks eller noget, pt handler det om at komme igennem dette den sidste tid på bedste mulige måde. Men jeg lovede at hjælpe med at finde en mundkurv så den del kan afprøves. Han bider ikke dem alle men noget af det de gør gør ondt på ejer og så reagerer hunden på hendes reaktion. Ja jeg ved godt det er smidt op i forum og at alle har en mening, men jeg vil stadig gerne understrege at vi alle forsøger at gøre det hele bedst muligt. Konen græder i forvejen dagen lang, hun sidder kun og venter på døden, så hunden er det bedste hun har.
-
mundkurv
Nej og den hund lever heller ikke som jeg mener en hund skal leve. Men det er nu engang sådan det er. Jeg bad om råd til mundkurv, ikke om folks meninger om hvordan hunden lever.
-
mundkurv
Hvis hun fik valget så ville hun vælge hunden fremfor den hjælp som holder hende i live.
-
mundkurv
Gittemus ja det lyder skræmmende bekendt. Hun er nogle gange røget på syghuset i huhejhast og det betyder også at han gemmer sig for visse personer. Simpelthen af frygt for at han skal skilles fra hende. Han kommer ikke over regnbuebroen, der er et hjem til ham når den dag kommer. Men ensomheden og savnet kan den gamle kone ikke klare. Det vil knuse alles hjerter hvis ikke der findes en løsning. Så vi prøver alt hvad vi kan.
-
mundkurv
Tak, jeg viser hende lige dem her og ser om ikke det er noget.
-
mundkurv
ja meget gerne. Hun er så led og ked af at han bider dem, han bider jo ingen andre. Men hunden passer jo på hende og hun lever og ånder for hans selskab, så skulle hun af med ham tror jeg hurtigt hun ville opgive resten af livet. Så vi alle vil jo gerne gøre ALT for at hun kan beholde ham.
-
mundkurv
Hun kan ikke få ham i bur, så kører han helt i flint. Den lille fyr kan åbne dørene når han er lukket væk men sjældent når hun at lukke ham væk og som sagt så ville han skulle lukkes væk mange gange om dagen. Men hun kan heller ikke gå så meget/rejse sig så ofte.
-
mundkurv
Nej desværre. Det er fordi hun kan ikke nå at få fat i hunden når hjemmesygeplejen banker på og de kommer ikke på aftalte tidspunkter. Det er eksempelvis efter 9. Så kunne kræet få den på lidt før 9. Han vil jo forsvare hende og så bider han og det er de ikke ligefrem tilhængere af.
-
mundkurv
den skal bruges når hjemmesygeplejen kommer og den skal bruges et par timer om dagen.
-
mundkurv
Hvor finder man en ok og billig mundkurv til en chi??
- Man ved man er hundemenneske, når
-
Hvilken slags hund er du?
YEEAAHHHHH jeg er en Dorit og jeg har en sød MÅS:slem:
-
"Jeg har ik sovet i et år"..........
man kan ikke se på vores tæpper om der bor to intakte tæver eller en teenageknægt Ej det er ikke løbetid vores tæpper er hærget af og når engang der er penge køber vi nye gråmeleret gulvtæpper. En skønne dag kommer der dog trægulv i stuen - meeeeennnn ikke nu. Men har det sådan at hvis jeg vælger at have intakte tæver så må jeg også tage rengørringen. Man kan jo rense gulvtæpper to gange om året hvis det er.
-
"Jeg har ik sovet i et år"..........
Vores hunde er ikke i sengen og den gamle nærmer sig 11 år og den lille passeret 1½. Når de er i løbetid så sviner det jo ikke mere end i resten af huset. De elsker at gå i seng sammen med os og nyde at snorke og prutte om kap natten lang Så ville aldrig kunne smide dem ud af soveværelset. Ofte går de selv ud i bryggerset eller gangen og sover i løbet af natten og kommer gerne i soveværelset lige før vækkeuret ringer. Vores lever i luksus i den forstand at de ikke er alene dagligt og yderst sjældent hele 8 timer i træk, så det er ikke for at begrænse alene tid, men fordi vi ved at vi har flokdyr og de gerne sover sammen med deres flok.
- Mit værste mareridt...
- kong efterlysning
- kong efterlysning
- kong efterlysning
- kong efterlysning
- kong efterlysning
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
umulia de der griseøresnegle dimser, de lugter da helt afsindigt. Jeg er langt fra sart men dem der kan virkelig genere min næse. Hundepigerne er VILDE med dem.
-
Hvilken hund har jeg?
Jeg har ingen ideer til race men kan nævne at vores nabo havde en hund der lignede jeres, dog med meget langt hår. Alle gæt var på at der var lab og schæfer i ham og det var noget af det eneste der IKKE var i. Jeg husker desværre ikke hvilke racer han bestod af, men husker at det han lignede mest var han ikke Men en fantastisk hund var han. God weekend.