Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. mavefornemmelsen var bare rigtig. Da vi kom for at se sassy kravlede hvalpene ind til tæven da William kom ind i deres lille hvalpegård, men sassy kom ud og hen til ham og gøede. Alle hvalpene var glade og dejlige men sassy var altid den der klemte sig foran og virkelig en optimist. Da vi skulle hente hende spurgte opdrætter om jeg kunne kende min hvalp i den store sorte flok og jeg pegede sikkert imod den lille lort der mente hun kunne hive en kæmpe rhodendendron op. Fuld af optimisme og "være fremme i skoene". Med Luna. Hun var første fødte og en ordentlig basse. De gættede hende til ikke at blive så høj (fik vi først at vide i slutningen af fasen). Hun var også sådan en der var fremme i skoene og når så hun havde erobret os så smed hun sig til at sove. Hun var modig og ville frem i verden. Nu er hun eftertænksom og overgiver sig for andre hunde for så vil de garanteret gerne lege. Hun mangler hår på brystet, men det havde hun som lille. Meeeen det skal nok komme. Tror snart hun trænger til at komme på tur og hilse på flere hunde og rende stærkt.
  2. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Uha nej hunden må endelig ikke være i bur, men har lånt vores stofbur som hun ELSKER Og wetbed og marvben har hun fået (er det så nu jeg skal komme til at tænke over hvor mange penge vi allerede HAR givet hunden for:lun:)
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Ja helt klart kommer det an på hvalpen. Hundeseng har de sagt de gerne selv vil og så har de fået en af pigernes aflagte sækkepuder. Drikkedunk har hun fået af os i julegave og der fik de nogle prutposer - men ejer mener stadig at det får han ikke brug for - han bliver klogere Reflekser og lys var en skide god ide!! Negleklipper fik hun i julegave men han har ikke klippet hendes negle endnu (men shhh det træner vi når vi passer hende, så får han lidt hjælp der). Købte en der skulle være sådan at man ikke kan klippe for langt/med sådan en sikkerheds dims.
  4. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Alle de der gratis råd giver jeg sørme også videre, de kan jo være mindst lige så gode som ting der koster penge. Har købt en lille hunde førstehjælps taske også. Alle ideer modtages med smil, for jeg syntes da at jeg er helt blank selvom vi da selv har haft hvalp.
  5. Hvad får den fra avler? Nogle gange kan det være en ide at fortsætte med det i en periode, så den ikke oplever både flytning, miste mor og søskende og foderskift på samme tid. Det er ikke noget jeg VED har noget at sige, det er bare en tanke.
  6. et emne tilføjede pivpiv i Hvalpe
    Hvad MÅ man bare have til en hvalp på 4-5 måneder? Ting som man ikke tænker over men som man bare ville have sat pris på? Jeg er nemlig ved at finde fødselsdagsgaver til en med hvalp og han er ikke kommet meget længere end snor og madskål. Jeg har introduceret en kong og den gør stor glæde, så der får han en større. Men hvad mere?
  7. Vi fodrer med Eukanuba, dog ikke puppy. Vi bruger det fordi efter vores den lille blev syg ovenpå både olivers og wolfsblut fandt vi ud af at der skal være korn i hendes mad og det er der i det Eukanuba vi bruger nu. Hunden elsker det og hun er SÅ flot. Så sent som i går roste dyrlægen hende helt til skyerne og kommenterede den flotte pels og det hun kommer af med er perfekt. Så tvivler på vi giver andet end Eukanuba til hende, så længe de ikke ændrer i noget
  8. topic svarede på pivpiv's Anettesb i Debat
    Rengørring kan man betale sig fra:blink: meeeeennn forstår dig godt.
  9. topic svarede på pivpiv's Anettesb i Debat
    Uge camping med fiskesø og natur, der må man have hunde med. Vi skal derned i nogle hytter på et tidspunkt
  10. Jeg er ikke opdrætter men har brugt olivers siden det kom ud. Men for ca ½ år siden begyndte vores hunde at være fedtede i pelsen og matte og ikke tilpasse. Vi skippede olivers og fik meget hurtigt vores smukke hunde tilbage. Jeg skrev en del med olivers og de indrømmede at der var lavet en masse forandringer i deres foder og de vidste godt at flere hunde reagerede på det. Jeg er ked af at sige at jeg ikke vil anbefale olivers, for førhen var vi virkelig glade for dem.
  11. et emne tilføjede pivpiv i Foder
    http://www.tv2nord.dk/artikel/334374:Regionale-nyheder--Leversovs-er-det-nye-til-kraesne-hunde?rss= Lever sovs til hundenes mad Citat:- Leversovsen er i modsætning til mange andre produkter alene sammensat af 100% rene råvarer - og uden tilsætningsstoffer. Dermed gør vi op med en udbredt misforståelse - at vores hunde og andre kæledyr skal leve af affaldsprodukter, siger han :hmm:
  12. Det burde vi sagtens kunne finde ud af
  13. Ja den så mand og barn og mener bestemt at vi skal besøge dig igen
  14. åååhhh så kær! Hvor er hun altså charmerende.
  15. Eeeejjjj hvor er hun bare kær:lun:
  16. vores er ligeglade. Den gamle vil ikke være ude så længe men tror det hænger sammen med gigten og at det er i haven. Tog vi hende med på strand eller skov eller store marker, så glemmer hun alt om vejr, alder og gigt Den lille elsker at være ude i al slags vejr, hun er lige kørt på jagt i stormen og hun var MAJET glad
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Råd & Tips
    jo jo hun var helt fin og fik ingen reaktion.
  18. ha ha ha ha det minder mig om Siris lækre kloge hunde som ikke tror man kan gå igennem vores fluenet.
  19. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    Sassy er ikke på smertestillende. Hun er lidt stiv på forbenene om morgenen eller hvis der er ekstra koldt. Tør ikke lade være med at give hende noget af det. Det hele skulle gerne hjælpe hende og msm og grønlæbe er noget vi blev anbefalet hos hestens helse og cortaflex herinde og nu får hun det hele.
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    vi har ikke prøvet IKKE at bruge det i LANG tid. Havde købt en eller to gange før jeg købte det du havde. Så vi har brugt det længe. Har Charlie gigt?
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    Vi skal nok finde en løsning. Jeg har lige smidt dem en mail. Vi var gået lidt skævt af hinanden (manden og jeg) og jeg undrede mig over at det ikke kom med posten og han troede jeg fandt en løsning...... det gjorde jeg jo ikke før han sagde han ikke havde bestilt. MEN nu skal det bestilles Vores brokker sig ikke over smagen, men ok de er jo også lab.
  22. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    vi bruger bare en engangs sprøjte.
  23. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    vi har skrevet to gange og bedt om ny bruger. Næste skridt må nok være at ringe og bede om hjælp.
  24. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    det er der vi plejer handle men vi kan ikke få nyt kodeord og den vil ikke lade os logge ind med vores kode.
  25. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    Hvilken slags har du købt af dem? Det ser billigt ud det der.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.