Alt der er opslået af pivpiv
- Tørbarf - forslag
- Spilops Wild Weather Wilma
- Julegavehvalpen
- Nytårs aften og hunde
-
Nytårs aften og hunde
festen holdes her og der er bulder og brag og ingen af pigerne reagerer på det. Når der skydes af får de gerne hver deres klov og så har det travlt. De holder fest med gæsterne og luna er vild med de små bordbomber med papirstrimler i, dem samlede hun flittigt sammen med ungerne sidste år*GG*
- Fastedag, hvilke fordele
-
Fastedag, hvilke fordele
interessant. Min den lille ville køre tom i maven og så kaster hun op. Den gamle vil bare blive pisse irriterende når vi nærmer os spisetid og fortsætte indtil hun får mad*GG* Hun kan vist klokken det gamle liv Den gamle bliver ikke dårlig af at springe et måltid over, men den lille kaster op og bliver rigtig mat i betrækket. Jeg har aldrig tænkt på at faste dem i ny og næ, men måske det er det der fungerer bedst med barf.
-
Dulletråden
http://vila.dk/vila/long-dresses/visofie-dress-1/14026633,da_DK,pd.html?dwvar_14026633_colorPattern=14026633_TotalEclipse_445003&forceScope= så fin
-
Dulletråden
Fedt, det vil jeg gøre! Shit jeg troede ikke nogen var min størrelse!! Jeg er så bredskuldret/brystet at alle jakker er str l bare for at have skuldrene i dem. Jeg skal i VILA
-
Dulletråden
Ej hvor er den flot. Var jeg ikke så bred over brystkassen så ville jeg købe den med det samme.
-
Hvad mener I om dette indslag?.
okay det var også bare en tanke. Det kunne være smart hvis de kunne se noget retning i hvert fald.
-
Hvad mener I om dette indslag?.
det der med højden Vi havde en gravhund (skør satan) En dag på en jagt stoppede hun med at gø og ud kom en rådyr med line gravmaskine hængende i halsen og hunden ville ikke slippe. Så korte ben er ikke nødvendigvis en hindring- dog tror jeg nu ikke det er gravhund der er synderen Når de kan tage dna, kan de så ikke se hvilke race dna peger hen imod?
-
Juleaften, gør I noget særligt for hunden?
Juleaften er totalt hygge her. Om formiddagen skal man luftes af og måske ned til "bedste" og hygge på markerne og køres godt træt. Så tager vi andre afsted og er til julekrims krams uden dem. Så omkring kl 19 kommer vi hjem og så finder vi de sidste julegaver og deriblandt også hundenes gaver og så får de dem og de gaver indeholder deres aftensmad og så får de det og vi hygger og så slutter de af med en luftetur og godnat.
-
chokolade panik!!
åh hvor er det dejligt at høre. Ja der skal jo en del til, men puha mit hjerte gik i stå da jeg så hvad hun lå med.
-
Endnu en julegavehvalp <3
Min den gamle er en kost overfor fremmede unghunde. Men vores hvalp (ja ja det var hun for 1½ år siden) blev modtaget af den gamle tæve på over 9 år med lidt skepsis og inden der var gået et døgn legede de og de kom meget hurtigt til at elske hinanden. Kommer der så fremmede hunde, så gider den gamle dem ikke. Så jeg var nervøs da min mor fik hvalp for 2 uger siden, men sørme om ikke gamle sassy sågar byder op til leg og i al hemlighed elsker den lille så længe hun ikke bider. I dag hjalp hun den lille med at øve sig i at køre bil og den lille blev for første gang ikke dårlig, hun havde jo gamle tante sassy med Så det er SÅ spændende og så fedt. Glæd dig
-
chokolade panik!!
Hvordan binder man giften ind?
-
Dulletråden
jeg har vist sådan en zalando rabat kode du må få hvis det er.
-
chokolade panik!!
http://www.dmm.dk/chokolade.php fandt denne og hun har max spist 2-3 gram. Heldigvis kunne hun ikke lide det og vi så det. Det var faldet ned uden vi havde set det. Puha fik lige et chok!
-
chokolade panik!!
Hvor meget chokolade er farligt for hunde? Luna har lige nappet et lille stykke mørk chokolade og spist noget af det.
-
Dulletråden
Sitto man behøver ikke være i kjole for at være smuk
-
Kløende ører
Hun må have lyttet til noget snavs:slem:
-
Hvad mener I om dette indslag?.
ja det er nok brækket vægt. Vi leverede til slagterierne nemlig og kan huske at der var tilfredshed når de var helt oppe på 25-27 kg og det var ok med lidt over 20 kg. Der er også afsindigt meget forskel på hvor hjortene kommer fra. Det er skægt at se, men generne har virkelig meget at sige. Jeg kan ikke huske hvad den vi brækkede sidste år vejede, han var enormt stor og var en spidshjort på et år.
-
Hvad mener I om dette indslag?.
En dåkalv på et halvt år vejer IKKE 30-40 kg. De vejer gerne 30 til foråret, indtil da er de relativt små. Mit gæt er den vejer omkring de 20 kg, altså det samme som et halv stort rådyr. De fleste jagthunde vil tage dyret i struben og det tager ikke en hund længe at slå den ihjel, men at den er gået med hovedet - det undrer mig en hel del. Men det er de fleste hundes natur at jage, så handler det bare om den person der er i enden af snoren (som så mangler her) om man undgår det eller træner det eller i hvert fald gør hvad man kan for at dyrene ikke udsættes for unødig stress. Sådan som rådyr smider nogle gange det ufødte foster pga stress, så det at en hund jager det er ikke kun livet dyret risikerer, der er så meget andet i det.
-
Hvad skal hundene have i julegave?
De der grise er SÅ geniale og vores piger elsker dem. Vores de holder rimelig længe, men ok pigerne har heller ikke for vane at ødelægge legetøj. Den ene gris holdt i over et halvt år og så er det uheld når de går i stykker - altså fordi nogen kommer til at ruske grisen imens man holder den i øret, så falder øret af*GG* Vi kan slet ikke få grise nok herhjemme, der skal altid være MINDST en gris, gerne to eller tre så man lige kan tage en gris når man har brug for det Prøvede at købe et får, det er slet ikke det samme.
-
December billeder
ELSKER altså bare smukke og dejlige Inca:lun: