Alt der er opslået af pivpiv
- cortaflex
- cortaflex
- hvalpe mad
- hvalpe mad
-
hvalpe mad
Det er ikke min hvalp men jeg spørger lige her for at være sikker i min sag inden jeg går videre. En hvalp på 12 uger. Hun skider noget der er mørk oliven grøn og så prutter hun konstant og det er ikke bare sådan en puha hundefis, det er sådan en der ikke forsvinder uden man virkelig lufter ud og de prutter kommer hun af med døgnet rundt. Jeg holder på det foder hun får ikke er optimalt til hende, meeeeeen måske jeg tager fejl og jeg skal have nogle gode kort på hånden inden jeg går videre Nu har jeg fået indført tørrede tyrediller, ører og lign til hende samt nogle af vores kiks, det er store skridt, men kunne jeg lige gøre lidt med foder også, så bliver jeg glad. Hvad ville i sige og gøre hvis det var jeres hvalp? Hvad ville i fodre med? Det skal være billigt og godt og let at skaffe og ikke BARF.
- Gæt en hvalp
- Efterlysning Ødum/Hadsten
- Gæt en hvalp
- Gæt en hvalp
-
Nytårs aften og hunde
Vores piger var SÅ seje. Hverken bordbomber, sang eller fjollede unger reagerede de på. De tænkte bare at vi selv må rydde op, de så herlige ud. Da der blev skudt af i massevis fik de hver sin leo og så var der ikke en af dem der havde tid til at høre på hverken bom eller knald. De er dog godt trætte i dag, de festede jo også igennem i går De fik en masse godbidder og havde virkelig en fed fest.
- Vi skal have hund..
-
Spilops Wild Weather Wilma
Hvor er hun bare fantastisk lækker.
-
Kleiner münsterländer søges til parring.
Helbred kan ikke ses med det blotte øje. Man behøver skam ikke stamtavle på en perfekt hund. Kig omkring herinde. Her er hunde der er alverdens kryds, de fineste af alverdens racer og hunde fra Grækenland og hvor ved jeg. Så alle hunde er velkomne herinde. Det jeg tænker med det jeg skriver er det jeg som hundeejer og jæger selv ville vælge og jeg kommer i en meget stor kreds af jægere og selv vi jægeren bliver klogere Det er kun for både tæven og hvalpenes bedste vi råder til at få tjekket for hd og ad, for hvis man avler på en syg hund så giver man det jo videre til de små. En tre års kan sagtens have D hofter uden at have nogle tegn. Vores kan vi ikke se at hun har en anmærkning på en albue, hun har ingen tegn overhovedet og hun bliver flittigt brugt til jagt og er en aktiv lille lab. Det er kun skrevet i bedste mening. Hvis og når I får hvalpe så håber jeg i vil dele billeder.
-
Nyt hjem søges til vores labrador Blade
Indlægget er et par måneder gammel, men prøv at skriv en pb til indlægsstarter, så får man vist en mail om der er en pb. Tryk på brugernavnet så kan du vælge at sende en personlig besked.
-
Kleiner münsterländer søges til parring.
Her er en del jægere inde og flere med forbindelser til jægere. I har taget jeres valg og det må man jo respektere. Men som sagt, man behøver ikke have problemer med en hund med hd men det er noget man bær tjekke inden avl om så man har papirer eller ej på hunden. For mig er det ikke papirerne der er afgørende, det er helbredet på forældre, bedsteforældre og lign. Men syntes det er sørgeligt at man avler uden at gå op i helbred. Der er jo en grund til at man tager røngten og lign af hundene inden avl. Det er netop for at opdage det som dyrlægen ikke kan se med det blotte øje. hilsen en jæger
-
Kleiner münsterländer søges til parring.
Er der papirer på jeres tæve? En dyrlæge kan ikke se/mærke hd/ad (jo måske i voldsomme tilfælde). Vores tæve er dyrlægen totalt vild for vi får hvalpe på, MEN hun har en anmærkning på hendes albuer og det kom meget bag på dyrlægen. Ville vi havde hvalpe på hende så er det jo vigtigt at vi finder en hanhund der ikke havde nogle anmærkninger og heller ikke hans forældre. Uden røngten kan man ikke vide hvordan albuer og hofter ser ud. Rigtig mange jægere vælger en hund udfra hvilke prøver og papirer der er på hvalpe og forældre, de ville ikke vælge en uden papirer og en hvor der ikke er "bevis" for forældrenes talenter. Selv de gamle jægere af den gamle skole er efterhånden begyndt at se på HVOR og HVAD deres hvalp kommer fra, så for papirløse/ikke helbredsundersøgte forældre, så er det op af bakken at komme af med hvalpene. Man kan jo altid tage og få tjekket tæven og kræve at hanhunden også er tjekket for ad/hd og hvad søren ellers der findes.
- Hvad skal vi dog gøre - frustreret hundeejer!
-
hundekroge
måske du kan skrive dem en mail? Tænker det jo nok er til glæde for mange.
-
hundekroge
Det ville jeg høfligt nævne i butikken, de tænker nok ikke over det når de sætter deres ting ud.
-
Endnu en julegavehvalp <3
åååhh så fin en lille bebs. Drømmer totalt om en hvalp meeeen fornuften siger at det ikke sker så længe vi har gamle sassy, men lad os nu se
- Efterlysning Ødum/Hadsten
- Efterlysning Ødum/Hadsten
-
December billeder
-
Ny grine-tråd
minibillen, den er sååååå fed:sjov:
-
Sportræning for nybegyndere
amocca er det noget du vil dele? Jeg vil gerne gå lidt hygge spor med mine, men det er svært at starte når aldrig man har prøvet.