Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Pleje
    Luposan er det ikke også det der grønlæbemusling?
  2. et emne tilføjede pivpiv i Pleje
    Vi bruger normalt cortaflex til sassy, meeen er ved at rende tør og døjer med at få det hjem (af forskellige årsager). Er der noget der er bedre? Vi bruger msm og sådan noget grønlæbemusling. Det er til led og mod gigt.
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Super, tak det siger jeg til dem. Luna kan heller ikke undvære korn, hun bliver tæske syg af det uden korn. Dog begrænser det der lige en smule!. Jeg ser om ikke jeg kan snige mig med til doktor dyr og ellers fortæller jeg dem hvad i skriver herinde. Tak for I gider hjælpe!
  4. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Hvalpe
    Nej de skiftede foder for hun havde meget tynd mave på det de fik fra opdrætter. Nemt for ejer skal gerne være noget der kan skaffes i butikker i Jylland/nord. Konsistensen er alm, måske lige lidt til en blød side, men ikke blød blød. Hun skal til doktor dyr denne uge.
  5. et emne tilføjede pivpiv i Hvalpe
    Det er ikke min hvalp men jeg spørger lige her for at være sikker i min sag inden jeg går videre. En hvalp på 12 uger. Hun skider noget der er mørk oliven grøn og så prutter hun konstant og det er ikke bare sådan en puha hundefis, det er sådan en der ikke forsvinder uden man virkelig lufter ud og de prutter kommer hun af med døgnet rundt. Jeg holder på det foder hun får ikke er optimalt til hende, meeeeeen måske jeg tager fejl og jeg skal have nogle gode kort på hånden inden jeg går videre Nu har jeg fået indført tørrede tyrediller, ører og lign til hende samt nogle af vores kiks, det er store skridt, men kunne jeg lige gøre lidt med foder også, så bliver jeg glad. Hvad ville i sige og gøre hvis det var jeres hvalp? Hvad ville i fodre med? Det skal være billigt og godt og let at skaffe og ikke BARF.
  6. topic svarede på pivpiv's Doberfan i Hvalpe
    Nåååååååååååååååååååååååååååå tak
  7. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Hvor er det bare godt!!! Shit jeg får helt kuldegys Hvor er det dejlige nyheder.
  8. topic svarede på pivpiv's Doberfan i Hvalpe
    Undskyld jeg spørger men hvad er ddb?
  9. topic svarede på pivpiv's Doberfan i Hvalpe
    mops og noget mere
  10. Vores piger var SÅ seje. Hverken bordbomber, sang eller fjollede unger reagerede de på. De tænkte bare at vi selv må rydde op, de så herlige ud. Da der blev skudt af i massevis fik de hver sin leo og så var der ikke en af dem der havde tid til at høre på hverken bom eller knald. De er dog godt trætte i dag, de festede jo også igennem i går De fik en masse godbidder og havde virkelig en fed fest.
  11. Jeg kender nogen der har købt hvalp der og jo jo hunden er sød men fejler SÅ mange ting og hun er kun to år. Stik af og hold jer fra dem, der kommer intet godt ud af de hvalpe de sælger og i kommer til at græde mange tårer
  12. Hvor er hun bare fantastisk lækker.
  13. Helbred kan ikke ses med det blotte øje. Man behøver skam ikke stamtavle på en perfekt hund. Kig omkring herinde. Her er hunde der er alverdens kryds, de fineste af alverdens racer og hunde fra Grækenland og hvor ved jeg. Så alle hunde er velkomne herinde. Det jeg tænker med det jeg skriver er det jeg som hundeejer og jæger selv ville vælge og jeg kommer i en meget stor kreds af jægere og selv vi jægeren bliver klogere Det er kun for både tæven og hvalpenes bedste vi råder til at få tjekket for hd og ad, for hvis man avler på en syg hund så giver man det jo videre til de små. En tre års kan sagtens have D hofter uden at have nogle tegn. Vores kan vi ikke se at hun har en anmærkning på en albue, hun har ingen tegn overhovedet og hun bliver flittigt brugt til jagt og er en aktiv lille lab. Det er kun skrevet i bedste mening. Hvis og når I får hvalpe så håber jeg i vil dele billeder.
  14. Indlægget er et par måneder gammel, men prøv at skriv en pb til indlægsstarter, så får man vist en mail om der er en pb. Tryk på brugernavnet så kan du vælge at sende en personlig besked.
  15. Her er en del jægere inde og flere med forbindelser til jægere. I har taget jeres valg og det må man jo respektere. Men som sagt, man behøver ikke have problemer med en hund med hd men det er noget man bær tjekke inden avl om så man har papirer eller ej på hunden. For mig er det ikke papirerne der er afgørende, det er helbredet på forældre, bedsteforældre og lign. Men syntes det er sørgeligt at man avler uden at gå op i helbred. Der er jo en grund til at man tager røngten og lign af hundene inden avl. Det er netop for at opdage det som dyrlægen ikke kan se med det blotte øje. hilsen en jæger
  16. Er der papirer på jeres tæve? En dyrlæge kan ikke se/mærke hd/ad (jo måske i voldsomme tilfælde). Vores tæve er dyrlægen totalt vild for vi får hvalpe på, MEN hun har en anmærkning på hendes albuer og det kom meget bag på dyrlægen. Ville vi havde hvalpe på hende så er det jo vigtigt at vi finder en hanhund der ikke havde nogle anmærkninger og heller ikke hans forældre. Uden røngten kan man ikke vide hvordan albuer og hofter ser ud. Rigtig mange jægere vælger en hund udfra hvilke prøver og papirer der er på hvalpe og forældre, de ville ikke vælge en uden papirer og en hvor der ikke er "bevis" for forældrenes talenter. Selv de gamle jægere af den gamle skole er efterhånden begyndt at se på HVOR og HVAD deres hvalp kommer fra, så for papirløse/ikke helbredsundersøgte forældre, så er det op af bakken at komme af med hvalpene. Man kan jo altid tage og få tjekket tæven og kræve at hanhunden også er tjekket for ad/hd og hvad søren ellers der findes.
  17. måske du kan skrive dem en mail? Tænker det jo nok er til glæde for mange.
  18. Det ville jeg høfligt nævne i butikken, de tænker nok ikke over det når de sætter deres ting ud.
  19. åååhh så fin en lille bebs. Drømmer totalt om en hvalp meeeen fornuften siger at det ikke sker så længe vi har gamle sassy, men lad os nu se
  20. Hvor er det imponerende at se hvor mange mennesker der tilbyder deres hjælp. Det varmer sådan at se. Jeg håber snart hun bliver fundet i god behold.
  21. åh nej hvor skrækkeligt Håber de finder hende uskadt.
  22. Bitti legede med sin julegave og pludselig sov hun.
  23. minibillen, den er sååååå fed:sjov:
  24. amocca er det noget du vil dele? Jeg vil gerne gå lidt hygge spor med mine, men det er svært at starte når aldrig man har prøvet.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.