Alt der er opslået af pivpiv
-
jagthund går i stå
Hun bliver trænet mange forskellige steder, netop for at der ikke skal være noget farligt i at komme nye steder hen. Fra januar flytter hundetræning ud i en plantage hvor imod nu er det på militærets øvelses terræn. Derudover træner manden alle de steder han må på mark og skov.
-
Dulletråden
Smører du bare med det som creme og hvad med håret? Fedter det ikke ekstremt og er svært at vaske ud?
- Hvad skal hundene have i julegave?
-
Er I nervøse, når I møder løse hunde?
Meget meget flov i fuld fart råbt" undskyld undskyld hun gør ikke noget" Den sætning fik jeg sagt mange gange imens jeg tog min hund ud af naboens gæsters bil. Luna så en åben bil, løb forbi vores og hoppede elegant ind i deres *PINLIGT* MEN til spørgsmålet fra ts Går jeg bare med Luna og hun er i snor bliver jeg ikke specielt nervøs. Opmærksom men ikke nervøs. Men med Sassy så er jeg på stikkerne. Hun vil meget gerne passe på mig/os og hun er typen der larmer meget (hun mener kun "hej jeg har set dig" men hun råber det bare så højt og så kan folk let misforstå hende) og så smitter det begge veje i snoren (mellem hende og mig) Hun er godheden selv (bare vi ikke lige nævner at hun var sur bestemt kælling overfor siris to yngste vapser*GG*) og så længe hundene behandler hende pænt så leger hun gerne. forskellen på de to er at Luna kaster sig og er underdanig og Sassy puster sig op og passer på os tobenede.
-
jagthund går i stå
Det er også det jeg tænker. Grunden til hun har været med er netop fordi det her er såter af 15 min og hun var egentligt bare med for at få oplevelsen og erfaringen. De tager et skridt tlbage og træner videre. Hun har tydeligt vist at hun udmærket ved hvad han skal og de første tre gange klarede hun det hele SUPER flot.
-
December billeder
Ha ha ha Tonks man kommer sådan til at elske dine og Izzies historier og billeder
-
jagthund går i stå
skud er hun ligeglad med og reagerer ikke på. Hun er ikke trykket, sidder bare og kigger. I morgen prøver vi at tage derud og gå en tur, uden jagt og sammen med den gamle. For at hun skal syntes det er et sjovt sted at være
-
jagthund går i stå
nej slet ikke. men det er rimelig tidligt i såten. efter jagten er hun klar og ivrig igen.
-
jagthund går i stå
Vi har en tæve på 1½ år, lab. Hun er trænet til jagt fra lille og elsker at træne med farmand. Når han tager jakken på så kan jeg ikke engang lokke hende med mad! Hun har været med på et par meget små jagter og nydt det. Har hentet både and og fasan og alt med bravour. Hun har troligt siddet på andejagten og ventet og det er klart hun elsker det. Når jagtdagen er så er hun spændt og følger min mand tæt og kan hun komme til det så kommer hun med jagtsokkerne "så far skal vi køre". De pakker hendes taske og afsti afsted og hun er glad og ivrig. De kommer ud på jagten. Hun er stadig glad og ivrig. Så begynder de på såten og et stykke inde så sætter hund sig og rokker sig ikke. Heller ikke når ikke hun kan se jægerne længere og hun kommer ikke når de kalder. Hun bliver sidende til min mand går ned og henter hende med snoren og trækker hende med. Hvad pokker sker der??
-
December billeder
Er totalt vild med det første billede. Alma ser virkelig skræmt ud ha ha ha
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
griseører bruger vi ikke. Men okse, kanin, vildt og lam bruger vi flittigt.
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
ssshhhyyyyy havde ikke lige fattet at der var så meget fedt i de der ører. Dem fodrer vi flittigt med:damn: Nå men pyt tøserne elsker dem og de er vel bedre end de der rullede dimser man køber i supermarkedet.
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
var jeg dig så ville jeg samle en bestilling hos zooplus og så ville jeg aflyse de gedehorn. Hvis der er nogle hjortefarme i nærheden så kan man nogle gange spørge om nogen har et defekt horn de vil sælge, bare en tanke.
- Hvad er optimalt som gnave snack?
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
gede horn ville jeg aldrig bruge. De er, som anne siger, hule og stinker. Gevir er massivt og lugter ikke.
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
jeg syntes det kun er hvis hundepigerne vælger at æde dem når jeg putte med dem på gulvet. Når jeg sidder i sofaen og de putter ved mine fødder så synte jeg ikke de stinker. Dem vi fik hos olivers stank og splintres. Det gør dem ved zooplus ikke.
-
Hvad er optimalt som gnave snack?
Zooplus har både gevir og pakker med alverdens forskellige gnave guf. Hos os er klove fra zooplus det helt store hit og de holder længe.
-
Oluf har lige haft et mærkeligt anfald :(
Håber aldrig i skal opleve det igen. Sassy havde jo et anfald i januar og det var bare så grimt at opleve. Jeg blev virkelig bange. Mange kram til dig og Oluf, håber "bare" han havde forslugt sig.
-
Dulletråden
Tonk du er sateme flot ligemeget hvad længde hår du har!!
-
December billeder
Når bæstet har sovet til middag så tror jeg altså vi skal prøve at få taget billeder til min mors julekort...... for mobilen er altså ikke let når nogen bider i en og springer rundt*GG*
- Et godt hundefoder er?
- Et godt hundefoder er?
- Et godt hundefoder er?
- Et godt hundefoder er?
- Et godt hundefoder er?