Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Hehe... Arbejde for føden? Næh føj da
  2. et emne tilføjede Therese i Træning
    Jeg synes det kunne være fint med en tråd, hvor vi kan fortælle om de tricks vi laver med vores hunde... Jeg er selv helt vild med at lære Bobsen tricks - det er helt vildt sjovt Så jeg synes det kunne være rart med noget inspiration og se hvad deres hunde er i gang med at lære nu - eller hvad de allerede gerne... Gerne med fremgangsmådebeskrivelser for os, der er lidt ukreative - eller hvad sådan noget hedder? Små videoklip, når tricket sidder lige i skabet, kunne også være rigtig sjovt :5up: Bobo er i gang med at lære at slikke sig om munden... Jeg er lige gået i gang med det i dag og han forstår det ikke rigtig endnu. Sammenhængen er ikke helt gået op for ham Men det kommer jo nok... Indtil videre har jeg bare stillet mig op og ventet på, at han selv slikkede sig om munden... Nogen der har et forslag til hvordan man ellers kan gøre for måske at gøre forståelsen lidt nemmere for ham? Han er ikke vant til at lære tricks og jeg vil nødig tage modet fra ham ved at gøre det sværere for ham at forstå end højst nødvendigt...
  3. Briiiian Forsvandt regnen? Fik du lavet spring?
  4. Haha ja... Skal næsten bestille en hel kupe til alt det Og det var jo det jeg gjorde... Spurgte herinde... Boble, du lever da vist i din egen lille... boble... :kys:
  5. Ej, jeg skal så meget have et spejlrefleks kamera! Det er jeg da nødt til...
  6. Dét gad jeg også godt Men har ingen bil... Får aldrig fragtet det hjem i et tog
  7. Nårh Det er også sjovt Jeg lavede spring hjemme i den gamle have med de gamle hunde ud af et kosteskaft uden kost og et par kasser og sådan lidt... Hehe... Så hyggede vi lidt med det om sommeren Og ja, møgregn... Fis af
  8. Så det laver du slalom pinde af eller hvad?
  9. Gad godt være lidt mere handy lige nu... Jeg vil også have agilityredskaber, men de er dyyyyre... Hey handy hf-folk... Jeg giver en middag og en øl eller to, hvis nogen kommer og hjælper mig med at bygge
  10. topic svarede på Therese's AnneMangetal i Sygdomme
    Men har det en betydning, at de ikke går? Hofteknoglen kommer vel ikke til at passe bedre i hofteskålen, fordi hunden går?
  11. Hehehe... ADHD hjernen?
  12. Årh jeg gad godt lige have sådan nogle agility redskaber i haven... Gud, hvor bliver jeg ruineret af at have fået hund, med alt det jeg bare må eje...
  13. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Det er da dejligt, at du ikke er en af dem, der ikke konsekvent nægter at sælge hvalpe til unge mennesker
  14. topic svarede på Therese's AnneMangetal i Sygdomme
    Kender I det med, at man sidder og kigger på sin hund og tænker "Hmm, trækker han ikke lidt på det ene bagben?" men alle andre siger, at det kan de ikke se... Og så bliver man helt i tvivl om, om man bare ser syner
  15. De sidste... Oasen - en klynge træer, som er gode at snuse rundt i Igen: blomster Mælkebøttemark Bare fordi den stod der og var så fin Smukhed :hjerte: Kan især godt lide nuancerne i skyerne på det her billede...
  16. Så til billederne uden hund Fordi jeg elsker blomster :hjerte: De to billeder her kan jeg faktisk ikke huske hvorfor jeg tog - må vel have syntes de var pæne i går Det sidste billede er af træet tættere på Synes det her var så smukt Med skyerne bagved og træerne, der står der helt uberørte... Synes klart naturen er smukkest, når mennesker ikke blander sig! Så kom vi forbi 'krage-kolonien' Har flere billeder, men de kommer i næste indlæg
  17. topic svarede på Therese's AnneMangetal i Sygdomme
    Krydser fingre for et godt resultat for jer begge to
  18. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Lige præcis!!
  19. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Men gør det unge mennesker mere uansvarlige? Det kan godt være, at lidt ældre mennesker ikke så ofte skiller sig af med deres hund, men så gør de så meget andet, der er dårligt for deres hund. Hvorfor er det bedre? Jeg holder altså stadig på, at man ikke kan gøre ansvarlighed op i alder.
  20. Det er jeg ikke... Jeg gad ikke løbe rundt på alle fire i en sø med en pind i munden... Men hver sin stil Ej, ved godt hvad du mener :kys:
  21. Stort er jo nemlig godt - så er der mere af alt det dejlige
  22. topic svarede på Therese's Hopsa i Debat
    Jeg synes det er totalt diskriminerende, når man nærmest pr. automatik går ud fra, at unge mennesker er uansvarlige og ikke magter deres hund, hvis de oplever en krise... Jeg kan nævne indtil flere mennesker, der er langt ældre end nogen af os unge herinde, som af en eller anden grund ikke burde have hund.. Alderen har absolut intet med det at gøre... Der kan også sagtens ske uforudsete ting for ældre mennesker, som gør at de går af med deres hund... Som opdrætter synes jeg virkelig man skal se på personen, der sidder foran en og høre hvad de siger i stedet for at stirre sig blind på en eller anden alder... Det er trods alt kun et tal og i virkeligheden siger det ikke en disse om hvad en ejer kan tilbyde...
  23. Ja, jeg er også helt misundelig på de billeder
  24. Nej, sådan nogle anoreksi kræ... Vi mødte en tæve i dag og hun havde i hvert fald intet imod, at han havde lidt ekstra på sidebenene... Han er bare lækker, ja han er... Hører du Franziska... Lækker

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.