Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Lige nøjagtig.. Jeg har heller ikke oplevet at tænke objektivt over tingene, hvis jeg kommer i en situation, hvor jeg skal handle hurtigt.. Jeg gør bare et eller andet, som virker smart lige i situationen
  2. Det kommer rigtig meget an på situationen, tror jeg... Jeg vil gå rigtig langt for mine dyr og jeg er da også overbevist om, at jeg uden at tøve ville hoppe i havnen eller i havet eller lign. selvom det af en eller anden grund ville være farligt for mig selv.. Og jeg kunne sikkert sagtens finde på at rende ind i en brændende bygning og redde hunden - dumt, men ville slet ikke kunne bære, hvis hunden brændte ihjel og jeg ikke havde gjort noget.. Så kunne jeg da i det mindste sige, at jeg havde forsøgt.. Jeg tror ikke, at jeg ville tænke så meget over konsekvensen ved at gøre det... Ikke når adrenalinen pumper rundt i kroppen på mig... Ville slet ikke overveje, at jeg kunne komme til skade eller dø af det, tror jeg... Men det er mega svært at udtale sig om, når man aldrig rigtig har stået i sådan en situation... Det værste jeg har været ude for er når Bobo insisterer på at blive ved med at svømme rundt ude i søen, selvom han puster og stønner som en gal... Det ender altid med, at han næsten ikke kan holde sig oven vande... Når altid lige at smide badesandalerne og kommandere ham ind på land - muligvis med en smule panik i stemmen - indtil han får styr på det og kommer ind selv... Og det er ikke slemt, for der kan jeg jo bunde et godt stykke ud
  3. Haha... Jeg er også en tøs med sådan noget... Vil gerne have det, for det er altså rart at man ikke skal være afhængig af at blive kørt rundt til alting... Men jeg ved også, at hvis jeg kan slippe for at køre, så vil jeg helst det... Tror aldrig jeg bliver helt vild med det...
  4. Hehe.. Det regnede jeg også med... Gider heller ikke spise en kage der har stået i en varm bil hele vejen fra Sjælland
  5. Jeg stemmer også for uden snor
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Synes godt nok alle de der titler er vildt forvirrende
  7. Hahah... Ditto... Og ja, et kørekort er altid en god start :blink: Men hvor er det du bor henne? Måske kan du finde et lift herindefra?
  8. Ved faktisk ikke helt hvad planen er... Audrey? Hvad har du i tankerne?
  9. Og jeg er også på "kamera-holdet..." Det er altid rart at have nogle billeder selv - og vi kan jo altid bytte rundt bagefter, hvis man lige fanger et skønt billede af en eller andens hund... Så, jo flere, jo bedre
  10. Pst... Regntøj :blink: Øv... Men næste gang må du med Og du siger jo bare til, hvis du ikke skal af sted alligevel...
  11. Den 6. juli kommer Audrey og Audrey-mor til Jylland og de vil gerne mødes med nogle hunde + ejere, der gider hygge sig lidt Vi ved endnu ikke helt hvor vi tager hen, så hvis I gerne vil med og kender nogle gode steder, kan I jo komme med et forslag og så ser vi på det Det skal bare helst være i omegnen af Randers, så jeg ikke skal køre i tusind år med offentlig transport med Bobo. Kom frisk - der vil sandsynligvis også være kage :slem:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Hehe... Så lige at du har været medlem siden 2009, så jeg skal jo slet ikke byde dig velkommen Synes bare det lød ret meget som en præsentationstråd af din hund, så jeg troede du var ny
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Han ser rigtig dejlig ud... Og det lyser ud af dit indlæg, hvor meget du holder af ham og af arbejdet med ham... :5up: Velkommen til
  14. Men det er da også svært at vide, når du ikke aner at jeg skal køre med hende Jeg er faktisk ikke engang sikker på, at jeg helt ved hvad det er, udover at der et eller andet optog... Nu tager jeg bare med og lurer, så må jeg se, om det er noget for mig... Under alle omstændigheder er der vel nogle lækre hunde jeg kan kigge på
  15. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Hehe.. De to har jeg gemt på sådan en huskeliste inde på saxo... Synes nemlig også de lød gode, og jeg er jo så ikke helt galt på den
  16. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Hvad er det for nogle bøger?
  17. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Og hvordan dælen får man så konverteret en PDF-fil til word eller excel uden at behøve at betale for det
  18. topic svarede på Therese's Therese i Træning
    Boble (og andre interesserede) jeg kom lige i tanke om de her træningsskemaer... Tænkte at det måske kunne hjælpe, hvis du er ved at gå over til klikkertræning og gerne vil have skrevet noget ned, så du kan følge jeres fremskridt... Ved ikke om du allerede bruger noget lignende, men nu har du dem i hvert fald: Systematiser din træning
  19. Ej, jeg skal faktisk med... Det var bare lidt sjovt at skrive, fordi jeg skal køre med Gryn... Det er bare min platte humor Men nu har jeg jo så lige læst, at der også er Rally stævne... Det gad man jo også gerne.. Det er da surt...
  20. Nej, det gider jeg dælme godt nok ikke da
  21. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Er det det du fodrer med nede fra rigtighundemad butikken nede i byen? For da jeg søgte på nettet, kunne jeg kun finde ziwipeak... Og det er altså virkelig dyrt åbenbart... Men søs' fars bror har en dyrehandel, som han kan få rabat i... De sælger åbenbart noget virkelig godt hundefoder, som deres hunde trives rigtig godt på... Så det tror jeg vi lige prøver...
  22. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Nej, det har vi ikke
  23. Ja, det er vist der det går galt for mange... Fornemmer jeg i hvert fald, når jeg læser herinde...
  24. Man skal jo også lige ind i alt det der konkurrencehalløj
  25. Han hedder Bobo, fordi... Det har nogen andre bestemt... Og nu er han jo bare en Bobo...

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.