Alt der er opslået af Therese
-
AD/HD angst!
Jeg er osse ret god til at se spøgelser alle vegne... Bare på halve døgn Bobo har været her, har han allerede haft HD, blærebetændelse og sukkersyge Og han fejler garanteret ikke en skid... Men jo, kender godt det der med, at man går og bekymrer sig over, om der nu er noget galt med dem... Ville være så forfærdeligt, hvis de kom til at fejle et eller andet, som ville forringe deres livskvalitet... Så et tjek er nok en god ide - så får du da ro i sjælen :5up:
- Godt foder
-
Bobo's præsentationstråd
Nordre fælled, plejer jeg at gå hen Det er ikke så langt fra hvor jeg bor, så det er oplagt..
-
Hvad var den sidste film du så???
Hahah... Fordi gyset osse er dejligt
-
Bobo's præsentationstråd
Jamen det er jeg osse selv
-
Bobo's præsentationstråd
Ja, det ved jeg jo faktisk heller ikke Men jeg er skam medlem - ellers tak :kys:
-
Bobo's præsentationstråd
Jeg glemte at spørge Der skete så mange andre ting i dag... Men jeg mener at have hørt, at det har han... Så jeg glæder mig osse lidt til at se hvor han evt. er fra
-
Hvad var den sidste film du så???
Halvdelen af scream Vil nok altid synes den er hæslig! Især slutningen, hvor de to mordere skal spille sindssyge... De øjne ham Billy laver da han skal afsløre, at det er ham der er morderen er virkelig skumle... De kan forfølge mig i mareridt...
-
Bobo's præsentationstråd
Tak til jer allesammen :kys:
-
Bobo's præsentationstråd
Ja da... Det er en vi kender, der ikke ville have ham mere... Han var ikke vogtende nok, var begrundelsen... Og det fatter jeg jo slet ikke... Han er labrador, så det siger jo lidt sig selv, at han ikke er vagthund... Men altså... Det var i hvert fald begrundelsen... Og så tror jeg ellers bare det er rigtig godt at han kommer til en familie, der gerne vil aktivere ham... Han er primært blevet luftet i snor før, og det virker som om det langt fra har været nok... Så han har bidt lidt i nogle sko osv., når han har været alene hjemme og har sikkert virket lidt "hyper." Men det går nok over, når han får lov til at bruge hans næse og hans hoved
-
Bobo's præsentationstråd
Tak skal I have :kys: Og ja! Skal selvfølgelig huske at rette min profil 49 - han er tre år gammel
-
Bobo's præsentationstråd
Så er Bobo flyttet ind.. :banan: Vi har været på en god tur i hundeskoven, hvor man både kan løbe rundt som en skoldet skid, jagte fugle og bade Det er bare feeeedt, siger Bobo... :banan: Han trækker lidt i snoren, men generelt set er jeg vildt imponeret over hvor lydig han er.. Når han render løs, kommer han næsten øjeblikkeligt når man kalder - og jeg kunne kalde ham til mig, selvom der både var fugle og hunde i nærheden Det har jeg ikke oplevet før Også efter kun én dag - jeg ser et stort potentiale her Og så til billederne: Bøvet hund Som I kan se, så ser hans ene øje lidt mærkeligt ud, da han er blevet kradset af en kat engang Hans yndlingsgris Møffe er faldet på gulvet - og Bobo holder skarpt øje med at han ikke stikker af Og så har han da lige "indviet" mig ved at rive mig på armen
- Godt foder
- Godt foder
- Godt foder
-
Isak
Synes det er et herligt billede af petrine, der bakker ind i andre hunde og bare sætter sig på dem... :klap:
- Godt foder
- Godt foder
-
Godt foder
Som nogen af jer har bemærket, skal jeg have hund i dag... Og jeg tror på, at han får et rigtigt skodfoder - det billige nede fra aldi, I ved... Så jeg kunne jo godt tænke mig at han fik noget lidt bedre foder her hos os.. Jeg kunne personligt godt tænke mig at han fik noget råt eller noget hjemmelavet foder, men som min mor siger, skal jeg jo ikke vænne ham til noget, de ikke kan leve op til, når jeg flytter. Så det må nok ende med et kvalitetstørfoder og så vil jeg supplere med lidt hjemmelavede godbidder og rå kødben engang imellem - det kan min mor sagtens overkomme, når jeg flytter :blink: Men så kommer vi til problemet med hvilket foder vi skal vælge Er der ikke noget med, at der er blevet lavet noget tørfoder, der godt kan matche barf-foder i kvalitet? Eller husker jeg helt forkert?
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Altså, jeg ved da at nogen kærestepar tisser på hinanden... Såeh
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Måske forhindrer det osse andre hunde i at tisse på ham? :hmm: Så det er DIN duft, der er mest gennemtrængende og sådan
- To gamle mænd der bare kan "det dèr".
- To gamle mænd der bare kan "det dèr".
-
Stakkels Hektor.
Nej, det er det jo desværre ikke.. Øv, hader sådan noget!
-
Stakkels Hektor.
Det er så trist at se på, at der stadig er mennesker der behandler deres hund sådan Man kan få helt ondt i maven nogle gange