Alt der er opslået af Therese
-
Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)
Ja det er
-
Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)
Ja, jeg synes nemlig heller ikke han virker specielt tyk... Han er trods alt labrador og de er jo gerne lidt kraftige af bygning... Og ja, det har du da egentlig ret i _______________ Og så kommer mine naturbilleder altså i en tråd for sig selv en anden dag - GIDER ikke bøvle mere med det nu... Hehe
-
Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)
Så skulle billederne være der Og nej, synes ikke han er specielt tyk... Og i så fald udligner det sig nok helt af sig selv, når han nu dyrker mere motion
-
Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)
Og hvor fanden blev mine billeder så af? Hehe... Nå, på den igen...
-
Fra dagens tur - billeder både med og uden hund ;)
Gladheds-bobo Close-up "lalalala... Selv Lunte lunter med..." :blink: Et par stemningsbilleder En "rullende" billedserie :blink: Bobo kommer med hans legetøj Elsker bare det her billede :hjerte: Og så et par videoer af hans vandplaskeri Tag jer ikke af, hvis jeg nogle gange lyder som jeg har snot i hele tuden - sådan snakker jeg bare
- Godt foder
-
Bobo's præsentationstråd
Den er fin :5up:
-
Bobo's præsentationstråd
"Vil du, vil du, vil du vil du vil du, med mig ud i marken gå..."
- Godt foder
- Godt foder
-
Godt foder
Det er faktisk godt at vide Tak for infoen... Jeg overvejer lidt zivi peak eller hvad det hedder, hvis det ikke er for dyrt.. For det kan man få i en butik hernede i byen, så det er lidt nemmere end at få det fragtet... Og det skulle vist også være ret god kvalitet...
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
P... Du er simpelthen så plat nogle gange
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Den der tier, samtykker :blink:
-
Mon ikke det var på tide at sige hej!
Årh ja, det bliver da spændende Så må du lige lave en tråd om det, når tiden nærmer sig :blink: Vil lige kigge på hjemmesiden :5up:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Jeg gad godt være i en bande... Så kunne du være min bitch :blink:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Jeg er heller ikke med i en klike, tror jeg.. Jeg er bare all over the place...
-
Mon ikke det var på tide at sige hej!
Hun ser altså skøn ud, din Tea..:hjerte: Og ikke så vanvittig pelsrig, som andre shelties jeg har set... Har hun stamtavle? Og går du til noget hundetræning med hende?
- Det sibiriske ræve-projekt
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Ved du hvad? Sådan har jeg slet ikke tænkt på det... Men tanken tiltaler mig.. AL MAGT TIL PERIFERIKLIKEN! Muhahaha
-
Mon ikke det var på tide at sige hej!
Det er vist sådan noget... Så det er jo bare at komme i gang :blink: Og velkommen til, fluffykins...
-
Hvad var den sidste film du så???
Ville gerne se red planet... Men den gider søs ikke se - hun er fandeme da osse træls
-
Godt foder
Jeg har meget mod Jeanttes råd valgt at smide Bobos gamle mad ud og fodre ham med noget nyt... Han fes simpelthen som en gal (spørg selv Gryn) og når han sked, kom der en ordentligt kage af sådan noget løst snask... Undskyld til dem der spiser mens de læser det her Jeg bad min mor om at købe noget nyt, da hun var ude at handle på vej hjem og hun kom hjem med pedigree... Vi ved jo godt, at det ikke er verdens bedste kvalitet, men hans mave er blevet SÅ meget bedre efter bare et enkelt døgns tid.. Så det har virkelig været noget rigtig skod foder for ham, tror jeg... Så nu får han det indtil d. 1 og så skal jeg have min mor med ned i rigtighundemad butikken i Randers og se om vi ikke kan finde noget godt tørfoder til en rimelig pris.. Og hvis jeg kender hende ret, bliver hun helt overstadig over alt det kødguf hun kan forkæle ham med, når vi først står nede i butikken... Så kan jeg lige få sneget noget kød ind i hans kostplan af bagvejen :slem:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Det lyder i hvert fald ikke som en klub jeg ville stå ved at være medlem af
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Er du et punktum :hmm:
-
Er vi dårlige til at tage imod nye brugere?
Chat-kliken :hjerte: