Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Ja, jeg synes nemlig heller ikke han virker specielt tyk... Han er trods alt labrador og de er jo gerne lidt kraftige af bygning... Og ja, det har du da egentlig ret i _______________ Og så kommer mine naturbilleder altså i en tråd for sig selv en anden dag - GIDER ikke bøvle mere med det nu... Hehe
  2. Så skulle billederne være der Og nej, synes ikke han er specielt tyk... Og i så fald udligner det sig nok helt af sig selv, når han nu dyrker mere motion
  3. Og hvor fanden blev mine billeder så af? Hehe... Nå, på den igen...
  4. Gladheds-bobo Close-up "lalalala... Selv Lunte lunter med..." :blink: Et par stemningsbilleder En "rullende" billedserie :blink: Bobo kommer med hans legetøj Elsker bare det her billede :hjerte: Og så et par videoer af hans vandplaskeri Tag jer ikke af, hvis jeg nogle gange lyder som jeg har snot i hele tuden - sådan snakker jeg bare
  5. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Men søde Line... Som jeg skrev, er pedigree kun midlertidigt... Og han fungerer altså bare bedre på det end på det andet, uanset hvad vi så mener om kvaliteten Men tak for dit input
  6. Den er fin :5up:
  7. "Vil du, vil du, vil du vil du vil du, med mig ud i marken gå..."
  8. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Pedigree var jo også kun midlertidigt Det har jo hele tiden været meningen, at han skulle have noget andet på et tidspunkt...
  9. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Okaaaay... Tror bare jeg finder noget på nettet så...
  10. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Det er faktisk godt at vide Tak for infoen... Jeg overvejer lidt zivi peak eller hvad det hedder, hvis det ikke er for dyrt.. For det kan man få i en butik hernede i byen, så det er lidt nemmere end at få det fragtet... Og det skulle vist også være ret god kvalitet...
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    P... Du er simpelthen så plat nogle gange
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Den der tier, samtykker :blink:
  13. Årh ja, det bliver da spændende Så må du lige lave en tråd om det, når tiden nærmer sig :blink: Vil lige kigge på hjemmesiden :5up:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg gad godt være i en bande... Så kunne du være min bitch :blink:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg er heller ikke med i en klike, tror jeg.. Jeg er bare all over the place...
  16. Hun ser altså skøn ud, din Tea..:hjerte: Og ikke så vanvittig pelsrig, som andre shelties jeg har set... Har hun stamtavle? Og går du til noget hundetræning med hende?
  17. Det er faktisk helt vildt interessant! Øv, ville gerne have set den udsendelse Synes det er mega spændende sådan noget...
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ved du hvad? Sådan har jeg slet ikke tænkt på det... Men tanken tiltaler mig.. AL MAGT TIL PERIFERIKLIKEN! Muhahaha
  19. Det er vist sådan noget... Så det er jo bare at komme i gang :blink: Og velkommen til, fluffykins...
  20. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Ville gerne se red planet... Men den gider søs ikke se - hun er fandeme da osse træls
  21. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Jeg har meget mod Jeanttes råd valgt at smide Bobos gamle mad ud og fodre ham med noget nyt... Han fes simpelthen som en gal (spørg selv Gryn) og når han sked, kom der en ordentligt kage af sådan noget løst snask... Undskyld til dem der spiser mens de læser det her Jeg bad min mor om at købe noget nyt, da hun var ude at handle på vej hjem og hun kom hjem med pedigree... Vi ved jo godt, at det ikke er verdens bedste kvalitet, men hans mave er blevet SÅ meget bedre efter bare et enkelt døgns tid.. Så det har virkelig været noget rigtig skod foder for ham, tror jeg... Så nu får han det indtil d. 1 og så skal jeg have min mor med ned i rigtighundemad butikken i Randers og se om vi ikke kan finde noget godt tørfoder til en rimelig pris.. Og hvis jeg kender hende ret, bliver hun helt overstadig over alt det kødguf hun kan forkæle ham med, når vi først står nede i butikken... Så kan jeg lige få sneget noget kød ind i hans kostplan af bagvejen :slem:
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Det lyder i hvert fald ikke som en klub jeg ville stå ved at være medlem af
  23. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Er du et punktum :hmm:
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Chat-kliken :hjerte:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.