Alt der er opslået af Therese
- At begå sig som tilskuer på en udstilling ??
-
Cavapoo hvalp søges..
:stupid: "Hvis I har mulighed for det, bør hvalpen kun være alene i fire timer i starten. Den kan dog ikke holde sig længere, så man må forvente uheld, hvis den lades alene i længere tid." Ja, for det er jo vigtigere at hvalpen ikke tisser på gulvet - at den risikerer at blive dybt ulykkelig er irrelevant... Og hvad er det for noget ævl med, at hvalpe kun bør være i køkken/gang eller lign. rum i de første 10 dage?? Hvalpe ser åbenbart ikke godt nok til at kunne færdes i hele huset og så kunne de jo finde et gemmested, hvor de kunne sidde og være urenlige i fred... Men det sker jo ikke, hvis man lige holder øje med hvalpen... Og jeg vil da personligt hellere sidde i stuen sammen med resten af familien om aftenen og holde øje med hvalpen derinde fremfor at være forvist til køkkenet sammen med hvalpen... Og at hvalpe ikke skulle kunne orientere sig? Hmm... Jeg har godt nok ikke oplevet problemer med at hvalpe skulle færdes i hele huset - det er da i hvert fald ikke synet, der har givet problemer så!
- Cavapoo hvalp søges..
-
Må jeg præsentere ...
Gerda... Surprise og Gerda...
-
Må jeg præsentere ...
Prøvesmagning?
-
Må jeg præsentere ...
Det lyder helt tysk... Osama er blevet barfet
-
Blandingshunde - billeder af blandingens ophav
Det tror jeg ikke. I nogle af de mindre avlsklubber gør den måske, men i DKK hedder det jo hvid schweizisk hyrdehund, så der er det i hvert fald to forskellige racer
-
Må jeg præsentere ...
Hvis den ene viser sig at være en han - Bonnie og Clyde
-
Må jeg præsentere ...
Bisse Kælekaniner skal sgu ikke bruges til hundemad
- Hvor kan jeg ikke bliver bannet
-
Hvor kan jeg ikke bliver bannet
Vi lugtede drama, og så...
-
Må jeg præsentere ...
Gul og gratis? Gnavergalleri? Gnaverforum?
-
Må jeg præsentere ...
Måske kan du købe noget brugt?
-
Må jeg præsentere ...
Ja, det var selvfølgelig også en variant
-
Må jeg præsentere ...
De skal hedde Pinky og Brain
-
Må jeg præsentere ...
Delight Surprice og Lucky Brownie... Selvom Lucky Brownie godt nok lyder lidt spøjst :hmm: Men de er dælme søde :hjerte:
-
Må jeg præsentere ...
Det var faktisk min første tanke
-
Kan denne her passe??
I linket står der, at den mængde motion er udover den daglige motion og aktivering i ejerens hjem eller have.. Så jeg læser det som den mængde reel fysisk aktivitet, hunden har brug for.. Og så kommer aktivering og træning oveni...
-
Hvor kan jeg ikke bliver bannet
Det er muligt. Jeg synes nu ellers ikke den der manglende rummelighed er så let at få øje på. Der ER plads til at folk kan være uenige, diskutere (nogle gange også "skændes") og udveksle erfaringer og meninger.. Og generelt synes jeg, der er en accept af, at vi alle har hund på forskellige måder og kan byde ind med noget forskelligt, fordi vi alle sammen har oplevet noget forskelligt. Men når man som spritny bruger kommer herind og fører sig frem med, at vi mishandler vores hunde hvis vi kastrerer dem og at vi bare er nogle uduelige paphoveder herinde, så kan man virkelig ikke forvente at man bliver taget pænt imod. Jeg er en af dem, der har skrevet mindre pæne indlæg til jukon og det kan godt være, at nogen vil kalde det manglende rummelighed, men det er jeg nærmest så kold i r*ven overfor, at der næsten gror istapper.. I min verden går respekt begge veje og jeg mener absolut ikke, at man kan forvente at blive tiltalt på andre måder end den måde man selv tiltaler folk med.. Som man råber i skoven, får man svar - det ordsprog er vist meget passende her.
-
Hundebaskeren
Nej, man gør ikke Jeg gør i hvert fald ikke... Jeg har virkelig bedre ting at tage mig til end at se på den klovn... Vil fx. meget hellere sidde herinde og blive klogere :blink: Her har vi da i det mindste generelt set samme holdning omkring hunde og dominans og hvordan man skal omgås dem, så det er metoder og råd, som jeg ville kunne stå indenfor at bruge selv - ham der kan ikke bidrage med andet end et forhøjet blodtryk Men at det er en gyser er jeg helt med på... Det er sgu forfærdeligt at nogle mennesker kan gå rundt med SÅ store skyklapper på...
-
Hvor kan jeg ikke bliver bannet
Det kunne have været en rigtig god diskussion :blink: Ikke at jeg tror jeg havde fået ret meget ud af den... men alligevel
-
Hundes drab på andre dyr - hvor går grænsen?
Tror du skal gøre op med dig selv om du tror på biblen eller evolutionen Det er ikke heeeelt det samme
-
Hundes drab på andre dyr - hvor går grænsen?
Det er et godt spørgsmål... Og jeg er nok lidt dobbeltmoralsk... Vores hunde har altid fået lov at jage mus, og også dræbe dem, hvis de en sjælden gang imellem fik fat i en... Og de har da også dræbt en hare engang, der lige pludselig dukkede op i et villakvarter - det havde jeg ikke lige set komme, dengang troede jeg kun, at harer kom frem om aftenen og om morgenen, så lige pludselig var hundene skredet med snor og det hele... Det var jeg ikke helt tilfreds med, men de opdagede den hurtigere end mig og nåede at rykke snorene ud af min hånd.. Og rotter fik de lov at tage, dengang de invaderede vores have - og mus, der invaderede vores hjem, hvis de kunne komme til det... Men større dyr ville jeg godt nok være ked af, at de slog ihjel... Især folks kæledyr! Jeg ved selv, hvor ked af det jeg ville blive, hvis en hund tog vores kat fx. Så det ville jeg forsøge at forhindre..
-
Hvad hedder det?
"Min hund har altså en byld der hvor hanhundene gerne vil til" Ej, jeg ville nok bare sige, at hun havde en byld på kønsdelene
-
Alphahvalpen!?
Men vil en unghund ikke altid være tilbøjelig til at prøve grænser af? Lidt ligesom en teenager... De kan også være grænsesøgende, selvom der ellers altid har været faste regler. Så handler det kun om, at man ikke har formået at sætte grænser tydeligt nok, mens hunden var hvalp? Kan det ikke også handle om at hunden forsøger at finde sin plads i flokken som en voksen hund?