Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's AnneMangetal i Sygdomme
    Jeg er osse ret god til at se spøgelser alle vegne... Bare på halve døgn Bobo har været her, har han allerede haft HD, blærebetændelse og sukkersyge Og han fejler garanteret ikke en skid... Men jo, kender godt det der med, at man går og bekymrer sig over, om der nu er noget galt med dem... Ville være så forfærdeligt, hvis de kom til at fejle et eller andet, som ville forringe deres livskvalitet... Så et tjek er nok en god ide - så får du da ro i sjælen :5up:
  2. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Nårh Nej, min mor handler flere ting til dyrene på nettet end jeg gør Så det er ikke noget problem Men tror vi blev enige om at prøve Markus Mühle, når han har spist det sidste foder op, som tidligere ejer gav os med..
  3. Nordre fælled, plejer jeg at gå hen Det er ikke så langt fra hvor jeg bor, så det er oplagt..
  4. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Hahah... Fordi gyset osse er dejligt
  5. Jamen det er jeg osse selv
  6. Ja, det ved jeg jo faktisk heller ikke Men jeg er skam medlem - ellers tak :kys:
  7. Jeg glemte at spørge Der skete så mange andre ting i dag... Men jeg mener at have hørt, at det har han... Så jeg glæder mig osse lidt til at se hvor han evt. er fra
  8. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Halvdelen af scream Vil nok altid synes den er hæslig! Især slutningen, hvor de to mordere skal spille sindssyge... De øjne ham Billy laver da han skal afsløre, at det er ham der er morderen er virkelig skumle... De kan forfølge mig i mareridt...
  9. Tak til jer allesammen :kys:
  10. Ja da... Det er en vi kender, der ikke ville have ham mere... Han var ikke vogtende nok, var begrundelsen... Og det fatter jeg jo slet ikke... Han er labrador, så det siger jo lidt sig selv, at han ikke er vagthund... Men altså... Det var i hvert fald begrundelsen... Og så tror jeg ellers bare det er rigtig godt at han kommer til en familie, der gerne vil aktivere ham... Han er primært blevet luftet i snor før, og det virker som om det langt fra har været nok... Så han har bidt lidt i nogle sko osv., når han har været alene hjemme og har sikkert virket lidt "hyper." Men det går nok over, når han får lov til at bruge hans næse og hans hoved
  11. Tak skal I have :kys: Og ja! Skal selvfølgelig huske at rette min profil 49 - han er tre år gammel
  12. Så er Bobo flyttet ind.. :banan: Vi har været på en god tur i hundeskoven, hvor man både kan løbe rundt som en skoldet skid, jagte fugle og bade Det er bare feeeedt, siger Bobo... :banan: Han trækker lidt i snoren, men generelt set er jeg vildt imponeret over hvor lydig han er.. Når han render løs, kommer han næsten øjeblikkeligt når man kalder - og jeg kunne kalde ham til mig, selvom der både var fugle og hunde i nærheden Det har jeg ikke oplevet før Også efter kun én dag - jeg ser et stort potentiale her Og så til billederne: Bøvet hund Som I kan se, så ser hans ene øje lidt mærkeligt ud, da han er blevet kradset af en kat engang Hans yndlingsgris Møffe er faldet på gulvet - og Bobo holder skarpt øje med at han ikke stikker af Og så har han da lige "indviet" mig ved at rive mig på armen
  13. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Ja, jeg tænkte nemlig osse på at 400-500 gram var en god mængde.. Så det er jo ikke helt ved siden af Og så er der rigeligt foder, ja
  14. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Nårh, men det behøver du ikke Det var bare, hvis du havde en ide om det... Men tak :kys:
  15. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Årh, det var alligevel osse billigt... 30 kg. må jo holde pænt længe... Hvor meget får Skipper om dagen? Jeg skal jo osse have labrador, så bare lige for at få en ide om mængden
  16. topic svarede på Therese's Petrine i Vis os din perle
    Synes det er et herligt billede af petrine, der bakker ind i andre hunde og bare sætter sig på dem... :klap:
  17. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Jeg vil lige holde øje med, om han får ondt i maven af det - det er godt at vide :5up:
  18. topic svarede på Therese's Therese i Foder
    Det var nemlig Markus Mühle jeg tænkte på Jeg synes heller ikke det er dyrt - 350 kroner for 15 kg. Det tror jeg vi skal kigge på... Og hvis han ikke trives på det, vil jeg lige huske på acana eller orijen
  19. et emne tilføjede Therese i Foder
    Som nogen af jer har bemærket, skal jeg have hund i dag... Og jeg tror på, at han får et rigtigt skodfoder - det billige nede fra aldi, I ved... Så jeg kunne jo godt tænke mig at han fik noget lidt bedre foder her hos os.. Jeg kunne personligt godt tænke mig at han fik noget råt eller noget hjemmelavet foder, men som min mor siger, skal jeg jo ikke vænne ham til noget, de ikke kan leve op til, når jeg flytter. Så det må nok ende med et kvalitetstørfoder og så vil jeg supplere med lidt hjemmelavede godbidder og rå kødben engang imellem - det kan min mor sagtens overkomme, når jeg flytter :blink: Men så kommer vi til problemet med hvilket foder vi skal vælge Er der ikke noget med, at der er blevet lavet noget tørfoder, der godt kan matche barf-foder i kvalitet? Eller husker jeg helt forkert?
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Altså, jeg ved da at nogen kærestepar tisser på hinanden... Såeh
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Måske forhindrer det osse andre hunde i at tisse på ham? :hmm: Så det er DIN duft, der er mest gennemtrængende og sådan
  22. Det burde faktisk være et kriterium i alle former for konkurrencer man deltager i med sin hund... At hunden virker glad og ikke er trykket ...
  23. Jeg er SÅ enig... Det er den eneste hund, der logrer hele tiden Virkelig skønt at se
  24. Nej, det er det jo desværre ikke.. Øv, hader sådan noget!
  25. Det er så trist at se på, at der stadig er mennesker der behandler deres hund sådan Man kan få helt ondt i maven nogle gange

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.